Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Ministryně se zastává radního, který způsobil vážnou dopravní nehodu

Ministryně spravedlnosti Daniela Kovářová podala stížnost k Nejvyššímu soudu v kauze pražského radního Martina Langmajera (ODS). Politik dostal podmíněný trest za způsobení dopravní nehody, při které zemřela mladá řidička. Podle stížnosti byl v procesu porušen zákon v neprospěch Langmajera.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Linhart

20. 6. 2010 14:03
Přejte jí to

Má poslední možnosti si ve fci nahrabat. Ministrovka není pro každého, je třeba využít každou skulinku (díru) v zákonech a zajistit se. Stejně jako druhá.

0 0
možnosti

M. Komárek

19. 6. 2010 21:27
p. Matlasi - frustrát není člověk

poukazující na nepravosti, na nedodržování zákonů. To bych byl frustrátem i já. Frustrát je člověk, který za zlo považuje i věci  zcela přirozenné a to na základě komparace s vlastním vybájeným a ideálním světem...

Takový člověk si pak stěžuje vlastně nepřetržitě a na všechno, bez rozlišení jestli se jedná o skutečnou špatnost, či spontánní a přirozený běh věcí.

Proto se vždy černíka (když píše jak je to tu nejhorší) ptám - s čím srovnáváte? Odpovědi se nedočkám ...

0 0
možnosti

J. Matlas

19. 6. 2010 21:50
Re: p. Matlasi - frustrát není člověk

Souhlasím s vaším popsáním frustráta, ale současně také cca ze 75 % sdílím pocity pana Černíka z obrazu dnešního světa. Vaši lehkost bytí vám věřím, ale nesdílím ji, mám ze života jinou zkušenost. Ale nestěžuji si. Dokonce si myslím, že jsem o proti vám z těch útrap mnoho získal. Většinou to však nejsou hodnoty z tohoto materiálního světa. O tom se sem nelze rozepisovat.

0 0
možnosti

M. Komárek

19. 6. 2010 20:48
pane Matlas

veškerý majetek, který jsem nabyl, mám poctivě, legálne. Zkuste to s kyvadlem.

Nevolím pravici protože bych se bál, že mi někdo sebere nakradené, ale že mi levice  tak zvedne daně, že nebudu moci svůj poctivý majetek ani udržovat!

0 0
možnosti

v. dedek

19. 6. 2010 20:57
Re: pane Matlas

TOTO O MAJETKU ,dnes říká každý !!Mám jej poctivě nabytý !!Netvrdím, že vy třeba ne, ale taky nemůžu zjistit, že ano?! A toto můžeme dnes říci o každém z nás!!!

0 0
možnosti

M. Komárek

19. 6. 2010 20:35
demokracie = bordel

smiřte se s tím už konečně! Ten bordel vzniká sebevědomím každého občana, kdy vědomí vlastních práv a svobod přerůstá někdy v nerespektování práv a svobod druhých. Zároveň je díky svobodným médiím velmi zveličován i ten bordel "nahoře". Já si například o korupci myslím, že je nejméně poloviční oproti obrazu předkládaném veřejnosti.

Část společnosti dodnes třeba nepochopila, že i vrah dítěte má právo na obhájce a odvolat se proti rozsudku. prostě to právo má, smiřte se s tím ...

0 0
možnosti

J. Matlas

19. 6. 2010 21:55
Re: demokracie = bordel

Mě vychází, že média vynesou na povrch naopak jen cca čtvrtinu skutečnosti.

0 0
možnosti

M. Komárek

19. 6. 2010 20:15
patříme mezi cca 20 nejvyspělejších

států světa, jak z hlediska životní úrovně, tak stupně občanských práv a svobod. Už mě diskuze s frustráty popisujících naši zem jak nějaké Somálsko fakt nebaví. Zaduste se třeba vlastní žlučí, zřejmě budete nejšťastnější, až vám někdo řekne, že máte pravdu a že žijeme v nejhorším státě světa. Ale to by musel před vámi utajit veškeré objektivní statistiky, hovořící o něčem zcela jiném.

Prozradím vám jedno veřejné lékařské tajemství - spokojení lidé se dožívají cca o deset let víc, než věčně nasraní frustráti...

A mě život na rozdíl od vás baví :-)

0 0
možnosti

v. dedek

19. 6. 2010 20:21
Re: patříme mezi cca 20 nejvyspělejších

Víte, mě osobně taky baví život, ale život ve státě bez DIKTÁTU a TERORU ! Více jak 14 let bojuji o to, abych takto mohl žít já i moje rodina!! Bohužel, dodnes se mi toto nepodařilo !! Může se stát, nevím kolik je vám let, že i vy zakusíte život v úřednickosoudním diktátu a teroru a že se zde někdy sejdeme a dáte mi za pravdu !!NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY!

0 0
možnosti

M. Komárek

19. 6. 2010 19:47
nerespektování zákonů vs. demokracie

ty dvě věci spolu ale vůbec nesouvisí. Naopak bych řekl, že nejdokonaleší dodržování zákonů probíhá v totalitních systémech. Věřím například, že v KLDR se vůbec nekrade.

Víra, že demokracie přinese naprostou spravedlnost, absolutní respekt k zákonům, rovnost občanů z hlediska vztahu stát - občan, ...je základní předpoklad těžkého zklamání.

Dedku, dedku, vy mát v hlavě ale pořádný zmatek!

0 0
možnosti

v. dedek

19. 6. 2010 19:54
Re: nerespektování zákonů vs. demokracie

Víte, nejhorší je to, že vy asi ani nevíte, co znamená slovo DEMOKRACIE !! ČTĚTE-Demokracie je vláda lidu prostřednictvím volených zástupců !!!! Myslíte si opravdu, že zde vládne lid ??!!!

0 0
možnosti

M. Komárek

19. 6. 2010 18:43
černík skončil, dedek nastupuje :-/

kolony frustrátů jsou nezničitelné! Je tam ale jeden podstatný rozdíl. Černík je psychicky narušený, ale inteligentní. Dedek je psychicky v pořádku, nemoc neměla co napadnout ....

0 0
možnosti

v. dedek

19. 6. 2010 19:46
Re: černík skončil, dedek nastupuje :-/

Dedek nenastupuje, dedek pouze nesnáší příspěvky založené "pouze" na nějakých mýtech ,nikoliv na vlastních zkušeností !!! Je možná chybou, že zde není tolik prostoru pro delší články ,neboť by pro mě nebyl problém přesvědčit všechny ty ,kteří tady pějí o PRÁVNÍM a tím i DEMOKRATICKÉM ČESKÉM státě, O PRAVÉM OPAKU,a o tom, že ČESKO je obyčejný ÚŘEDNICKOSOUDNÍ- diktátorský stát ,ve kterém je povoleno ÚŘEDNICKOSOUDNÍM TEROREM i zabíjet !!!! Je totiž zřejmé, že většina zde píšících nemá ani tušení co je DNES může potkat  od "NEZÁVISLÝCH" soudců a prolhaných ministerských úředníků !! Můžete mi věřit, že daleko horší věci než před LISTOPADEM !!!!!

0 0
možnosti

m. dubanová

19. 6. 2010 12:41
"NĚKOLIK LET PŘED SAMETOVKOU BYL ČESKÝ STÁT PRÁVNÍM A TÍM I

"NĚKOLIK LET PŘED SAMETOVKOU BYL ČESKÝ STÁT PRÁVNÍM A TÍM I DEMOKRATICKÝM STÁTEM" , dobrý den,kde jste to našel a znáte autora? Domnívám se že by na autora tohoto výroku - soudruzi podali žalobu protože, dovolím si citovat : .. "ústava československé socialistické republiky, čl. 1,odst.1) :Československá socialistická republika je socialistický stát".. o demokracii a právním státě tam nebyla ani zmínka, kde to ten děvečka vzal?

0 0
možnosti

v. dedek

19. 6. 2010 13:26
Re: "NĚKOLIK LET PŘED SAMETOVKOU BYL ČESKÝ STÁT PRÁVNÍM A TÍM I

A co je dnes psáno ??!! PRÁVNÍ A DEMOKRATICKÝ stát??? Prosím vás, najděte mi jej ??!! Poslouchám-li mnohdy tyto diskuze , uvažuji o tom, kdo vlastně některé příspěvky píše?? Člověk mladý, nezkušený, nebo člověk který kdysi chodil na schůze  KSČ ,provolávat na prvního máje atd.??!! Dnes je každý chytrolín, ale před SAMETOVKOU většinou držel hubu a krok !!! Bohudík, já osobně NE!!!

0 0
možnosti

M. Komárek

19. 6. 2010 9:34
tuto větu:

"NĚKOLIK LET PŘED SAMETOVKOU BYL ČESKÝ STÁT PRÁVNÍM A TÍM I DEMOKRATICKÝM STÁTEM" navrhuji kandidovat na nejidiotštější výrok roku 2010.

Nikdy by mě ani ve snu nenapadlo, že je možné tohle vůbec napsat :-/

Je to výsměch všem lidem, kteří s touto ideologií bojovali, byli popotahováni, vězněni, omezováni. Ale i těm, kteří se tak radovali z jeho konce.

Napsal tuhe větu úplný idiot? Nebo přesvědčený komunista? Kdo může něco takového vůbec napsat?  

0 0
možnosti

v. dedek

19. 6. 2010 13:36
Re: tuto větu:

Vážený, zapomněl jste napsat -pro obyčejné občany !!! Ono není problém vytrhávat psané věty a skládat si je podle sebe, ale je problém pro mnoho z vás -napsat pravdu !! Vážený, čtu velice pozorně nejen vaše příspěvky, a věřte ,chybí mi v nich jakákoliv vaše vlastní myšlenka !! Vy snad ani vlastní nemáte ,neboť stále jen s někým diskutujete o ničem !! Přesně tak se projevovali většinou ti kteří jen přitakávali soudruhům , a neodvážili se jim odporovat !! Líbí se mi,jak dnes mnoho lidí kálí na dnešní KSČM a přitom byli před SAMETOVKOU sami soudruhy !!Vždyť vy máte dnes ještě větší strach než kdysi !!!!Čeho se bojíte ???!

0 0
možnosti

M. Komárek

19. 6. 2010 9:27
dědku, nikdo vás tu na rozdíl od předchozího režimu

nedrží. Seberte se a běžte žít do Běloruska. Ta podobné kydy, oslavující sovětský socialismus a jeho "právní" řád, budete mít zvýšenou penzi i příděl starého pečiva pro vrabce.

0 0
možnosti