Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Do skandálu s Drobilem zatahuje šéf fondu i premiéra Nečase

Odvolaný šéf Fondu životního prostředí Libor Michálek přitvrdil. O údajné korupci v resortu životního prostředí podle něj celou dobu věděl i premiér Petr Nečas, a nic neučinil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Klušák

17. 12. 2010 15:56
ČSSD je zlodějská banda krytá svými voliči

Jenom o úplatcích a tunelování při vládnutí ČSSD:

Když zavřeli ministra financí Svobodu a jeho náměstkyni za tunelování, tak neodstupoval premiér. Když kvůli úplatkům museli odejít ministři Čestmír Císař, Petr Lachnit, premiéra se to zase nijak nedotklo. Když byli policií vyšetřováni ministři, Součková, Palas, Zgarba, Tvrdík … premiéra se to zase  nedotklo. Když se ministr zahraničí Kavan chlubil v televizi úplatky při nákupu Gripenů, nikdo neodstupoval. Když byl obviněn poslanec Michal Kraus za praní špinavých peněz, podvod, a úplatkářství, v ČSSD nikdo neodstupoval. Když si o úplatek 5 milionů řekl Doležal, ředitel kabinetu předsedy vlády, předseda neodstupoval. Když si ředitel kabinetu při vládě ČSSD Srba připravoval vraždu nepohodlné novinářky.

A nikdy se při těchto aférách, kde aktéři měli vyšší funkce a pravomoci než Michálek nikdo další neodstupoval. A nikdy se nehlasovalo o důvěře vlády.

Jen si vzpomeňte nedávno, jak uplácel 100 tisíci pražský zastupitel za ČSSD a nebo jak hrabala do kabelky úplatek brněnská zastupitelka za ČSSD. A nejenže neodstupovali jejich nadřízení, ale neodstupovali dokonce ani oni sami. A přitom prokazatelně dávali či brali úplatek. Nakonec, za úplatek milion korun komunisté prostřednictvím Dolejše slíbili pozměnit zákon ve prospěch uplácejících lobistů. A také neodstoupil šéf, a prakticky ani se to nijak nedotklo Dolejše. Je to levice, které nevadilo tunelování, podvody a lhaní, kráděže a úplatky. A ještě takové lidí volí. Například Palase. A nebo s dvěma královskými platy Ratha. Ale jak mohou levičáci jen tak kriminalizovat pravici, tak už tak činí. A jen by pořád někoho odvolávali a shazovali vládu. Přitom stokrát větší prasárny, kryté a zakryté, přejité jsou právě za ČSSD a za komunistama. Ale je obyčejní občané kryjí, jim zločiny, tunelování, úplatky promíjejí, až rozkradou zemi a lidi zadluží na několik generací dopředu. A protože máme tak prodejné voliče, volí mnohdy dokonce za úplatu, proto máme tak prodejné politiky

0 0
možnosti

D. Lexa

17. 12. 2010 16:19
Re: ČSSD je zlodějská banda krytá svými voliči

A myslíte si,že se takto má dělat politika nebo nemá? Nemyslím si,že má Nečas odstoupit ale podle mě politickou chybu udělal a dosti fatální. Dosti se ukazují praktiky a poměry v ODS a to není dobře pro nikoho. Ale možná je to dobrá příležitost ,udělat ve straně pořádek, A hlavně by si měli "odesáci" udělat jasno v tom co je to pravicové pojetí politiky. Zatím se tímto blíží spíše k levici. Daniel.

0 0
možnosti

J. Klušák

17. 12. 2010 8:33
Pro ... V. Kúna

Tak jsem jen nepochopil, zda vy jste se vtělil do role Ježíše a nebo Boha.

Mě ale silně připomínáte Jidáše. Ale tím asi nebudete. Protože Jidáš když poznal svůj omyl, tak peníze vrátil a omluvil se.

0 0
možnosti

D. Lexa

17. 12. 2010 9:15
Re: Pro ... V. Kúna

Já jsem z Vás trošku rozpačitý p.Klušák. Co že to vlastně obhajujete? Přiznám se,že jsem nečetl úplně vše co jste napsal ale zdá se mi,že to stojí na vodě. Prostě podezření z korupce se má nahlásit,tečka. Jestliže se p.Nečas o tom také dozvěděl,měl postupovat stejně rychle a neodkladně. Je to vysoký ústavní činitel a kouká na něj celý národ. Copak si to neuvědomuje? Mediální tanečky a vysvětlování ještě nikomu nepomohly,spíše naopak. Tak mě napadá k čemu si teda všichni platí ty poradce. Fakt záhada. Nutno dodat,že ne všem mediím se dá věřit a ne všichni jsou objektivní. S pokorou Daniel.

0 0
možnosti

V. Kún

16. 12. 2010 20:41
Pobavi jste nás, pane Nečas

Odpovědi premiéra Nečase v deníku MFDnes ohledně korupční kauzy Drobila  jsou natolik dětinské, že jsou zdrojem všeobecného veselí. „Vzkázal jsem Michálkovi“, tvrdí Nečas, „ať jde na policii“. – Na jakou, pane Nečas? Jejím policejním prezidentem je genmj. Martinů, instalovaný před lety do funkce svým přítelem Íčkem. O tomto generálovi nedávno ministr John řekl, že když ho požádal o prověření kauzy jednoho z kmotrů ODS, druhý den měl tento kmotr příslušné materiály o sobě na stole. A když nota bene John chtěl, aby Martinů ve funkci skončil, postavili se za svého generála jak prezident Klaus, tak premiér Nečas.

Pane Nečasi, jste jako ten Pilát, co vzkázal Židům „éto vaše dělo!“ a vydal jim Ježíše s tím, že si myje ruce. A to pomíjím Vaše neuvěřitelně komicko-trapné – jak kolovrátek se opakující - odpovědi na dotazy novináře, proč se za Drobila tak bijete, když ministr od Michálka požadoval, aby nahrávky zničil (a slíbil mu v tom případě za to povýšení). A Vy pořád, že to je vedlejší, že to tak nemyslel, a že to žádný důkaz proti Drobilovi a o korupci není.

0 0
možnosti

J. Klušák

17. 12. 2010 4:55
Pane Kúne, nedělete z lidí blbce.

Vy jste se zbláznil. To jako když si řeknete že policie je špatná, tak se nemusí dodržovat zákony?

Právě takový jako vy ničí policii svými posměžky a urážením lidí, co u policie pracují.

Kdo pohrdá policií, pohrdá i zákony této země.

Ale vy pohrdáte i premiérem, prezidentem ... to vypadá, že vaši miláčkové budou komunisté a jejich lynčování a popravy nevinných lidí. Ostatně svůj lynč jste tu předvedl.

Jen o tom, co porušoval zákony, o tom, který měl neprodleně informovat policii, o tom, který nesplnil příkaz nadřízeného a nešel na policii, o Michálkovi ... tak o tom ani zmínka. Máte divně nastavenou morálku.

0 0
možnosti

M. Chmelíček

16. 12. 2010 18:12
Denemarkovy příspěvky

nijak nevybočujou z jím nastaveného standardu. Denemarku vydrž nájezdy lidí, kteří by tě chtěli polidštit. Ty to nemáš zapotřebí, tady ještě nějakou dobu se svým pravicovým kretenismem vystačíš.

0 0
možnosti

J. Denemark

16. 12. 2010 18:32
Nevím od kdy si tykáme Chmelíčku, ale budiž...

Souhlasím s tebou, na 90% tzv. polidštitelů si s pravicovým kretenismem opravdu vystačím. Jsem rád, že to vidíme stejně.)

0 0
možnosti

J. Klušák

16. 12. 2010 12:02
Co vlastně chcete? Protizákonné jednání a pokoutné řešení?

Nečas udělal to, co mu ukládá zákon. Nechtěl kupčit, nechtěl se na něčem domlouvat, nechtěl se pokoutně setkávat, znát podrobnosti, jména ....

Protože premiér není vyšetřovatel. A proto udělal to jediné správné - o nic se nezajímal a poslal Michálka na policii.

Copak tedy měl Nečas jiného udělat? Mě snad získávat o tom případě nějaké informace, znát lidi kolem případu, měl snad ovlivňovat vyšetřování, svědky ... to on přece ze své funkce mohl krásně.

Ale on se o případ vůbec nezajímal, nic nezjišťoval a poslal jej s tím okamžitě na policii. Co chcete jiného? Nedivím se, že těm, co to na něj nastrčili se to nelíbí a tak z toho chtějí vyždímat co nejvíce.

Ale skutečností je, že korupce je trestný čin a nesmí se hlásit nadřízeným, ale policii. Protože trestné činy se hlásí na policii, ne nadřízeným.

0 0
možnosti

J. Denemark

16. 12. 2010 13:11
Ano máte pravdu, co bysme chtěli...

o nic se nezajímal, nic nezjišťoval, tak to má byť.))

0 0
možnosti

F. Kinpusk

16. 12. 2010 11:23
Už se

..začíní vybarvovat i Gazdík.Prý je to jen mediální kauza!Zloděj brání zloděje!!!

0 0
možnosti

J. Barák

16. 12. 2010 11:42
Re: Už se

A to jeho na, druhou stranu, je také výborné,hned to otáčí,problémy na druhou stranu.

0 0
možnosti

V. Vérosta

16. 12. 2010 10:44
Je to průšvih ODS,

že se takhle špinavě financuje z peněz na státní zakázky, je to zřejmě dlohodobě zavedená praxe, jak jinak, o té samozřejmě Nečas musel vědět, takže mi připadá, že by to měl zabalit. Možn i nové volby, kdo ví, Ach jo, my se z těch hraček nevysrabem.

0 0
možnosti

J. Barák

16. 12. 2010 11:45
Re: Je to průšvih ODS,

V tom s Vámi souhlasím,nové volby na jaře.Hnusnější už by to nebylo.Tihle hoši ve vládě jsou jenom účelová seskupení na státní peníze,podívejte se kdo za tím je.

0 0
možnosti

K. Holub

16. 12. 2010 10:05
STO09

se může posrat blahem ... a rudooranžoví  hňupi jakbysmet ...VV jsou z toho na větvi a čuměj co je všecko možný.

Před svátky klidu docela vzrůšo, co vše se ještě vokáže po Novým roce.

0 0
možnosti

L. Zlobil

16. 12. 2010 9:10
E-mail Libora Michálka na Úřad vlády :-)))

"Vážená paní ředitelko, prosím tímto o sjednání schůzky s panem premiérem, pokud možno v horizontu cca 1 týdne, a to ve věci součinnosti BIS při zajištění důkazů o korupci ze strany jednoho ze zaměstnanců Státního fondu životního prostředí. Schůzky bych se zúčastnil sám s tím, že předpokládaná doba trvání schůzky je cca 15 minut. Děkuji."

Odesláno: 13. 10. 2010

"Po přečtení e-mailu jsem zavolal Pavlu Drobilovi a řekl mu, ať pošle pana Michálka ihned na policii. Jinak případy korupce nelze řešit. Já sám bych Michálkovi nemohl poradit nic jiného," vysvětlil ve středu Nečas redaktorům MF DNES, proč se s Michálkem nesešel.

Kampak se nám zatoula nahrávčička s ředitelem Nečasovy administratívy ? :-) Vybité baterky u diktafónu ? :-)))

Pak přece jen přišlo Michálkovi pozvání na Úřad vlády, kde se sešel s ředitelem Lubomírem Poulem a řekl mu další podrobnosti.

0 0
možnosti

J. Denemark

16. 12. 2010 9:50
Re: něco tu nehraje...

Nečas tvrdí: "Po přečtení e-mailu jsem zavolal Pavlu Drobilovi a řekl mu, ať pošle pana Michálka ihned na policii"

Drobil tvrdí (rozhovor lidovky): "Řekl jsem tedy (Michálkovi), že nejlepší variantou je, že obnoví komunikaci, začne pracovat, obnoví vztahy s Fibingrem a Knetigem, protože to jsou pro mě důležití lidé směrem ke státním fondu.....Takže si myslím, že pokud chce Michálek důvěru obnovit, měl by Knetigovi nahrávku dát. Potom jsem mu řekl, že pokud s těmi lidmi nechce dále spolupracovat, nabízím mu variantu, aby mi šel dělat na ministerstvo náměstka pro veřejnou správu."...........! Kdo je tedy lhář, Nečas nebo Drobil? A ještě z nahrávky páně "čistého" Drobila: "Moje dobrá rada je: Přineste mi to, zničte to a odpřisáhněte mi, že neexistuje nic jiného." .....

0 0
možnosti

J. Denemark

16. 12. 2010 9:06
Úsměvné argumenty pravicového kretenismu...

z řádu "přání je otcem myšlenky" se hloupě snaží obhajovat neobhajitelné.) Premiér "protikorupční" vlády dostane mail od vysoce postaveného státního úředníka se žádostí o rozhovor ohledně podezření z korupce, na které reaguje tak, že milého úředníka zpeskuje, jak si dovoluje oslovovat premiéra. A když to praskne, vypustí Nečas tyto perly (viz novinky.cz): Já jsem to považoval za provokaci. Píše mi člověk, který je na dost vysokém postu ve státní správě, tak přece ví, co má dělat. Dostávám e-mailem x takových obecných upozornění. Politická intuice mi říkala, že jeden z důvodů, proč se se mnou ten člověk chtěl setkat, byl, aby si mě nahrál,“  Podle Transparency International přitom Michálek postupoval jediným možným způsobem, jakým se lze proti korupčním tlakům bránit....chacha, tím se Nečas odkopal a pravá parta se může třeba lámat v pase.

0 0
možnosti

M. Frank

16. 12. 2010 9:37
Vy jste z toho nošení pendreku totálně zblbnul??

Proč proboha jako proklamovaný levičák, píšete takové kraviny? Pak se nedivte, že nás levičáky mají všichni za blbce! Nepoložil jste si otázku, proč proboha ten Michálek nešel ihned na policii? Já bych to tak udělal, vy ne? Dokonce i TI mu to vytkla, nikdo v TI nechápe proč se s tím dral k premiérovi. Vaše věta o TI je lživá TI podpořilo pouze pořízení nahrávky: „Ono by bylo správnější a elegantnější nejdříve informovat policii a ona by sama pořídila tu nahrávku," uvedl Láska z TI.

0 0
možnosti