Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Rebelující primáře bych zpátky nebral, říká šéf nemocnice

Svatopluk Němeček je ředitelem Fakultní nemocnice Ostrava. Na sociálního demokrata má nečekané názory: schvaluje medicínské poplatky, hájí konkurenci ve zdravotnictví a z lékařské akce "Děkujeme, odcházíme" není nadšen. Třebaže se ho zatím netýká.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

S. Selič

11. 2. 2011 22:12
Nebral by ty, co se nechtějí stále ohýbat

což v historii nedávno minulé známe. Naši hrdinové z války proti fašistům taky neuměli sklánět před bolševikem hlavy, tak se stali nepohodlnými. Doktoři se po dvaceti letech mlčení celého národa k jeho soustavnému okrádání jako zatím jediní pořádně ozvali a nějakému bolšáňovi se to nelíbí. Jejich smůla, že to je jejich říďa. Takoví se měli v devětaosmdesátém věšet na kandelábry a byl by dneska pokoj. 

To, co doktoři zažívají, je ukázkový loupeživý kapitalismus a ne péče o pacienty. Tou se jenom ti, co berou mnohonásobně víc než nějaký chudák v bílém plášti makající svých sto hodin týdně, zaštiťují, aby nedošli o svoje prachy.

0 0
možnosti
RH

R. Hofman

11. 2. 2011 18:15
Pan DOKTOR Němeček

je jeden z mála, který by mohl vrátit čest lékařské profesi.

0 0
možnosti
PS

p. smatlak

9. 2. 2011 23:28
sociální demokrat?

Pan ředitel se zminil.že i doma jsou náklady na stravu.Ano ale většina nespotřebuje 100kč tolik stijí přez kilo v.kýty nebo mi snad chce někdo tvrdit,že sní denně kilo masa?A to ještě pokud je skutečně nemocný tak většinou nemá na jídlo ani pomyšlení! V ¨NEMECKU JSOU ČTVRTLETNÍ PLATBY NA VŠE, POČÍNAJE LÉKY A KONČE POBYTEM V NEMOCNICI A  důchodci mají některé nutně důležité léky téměř zdarma tak jako chronicky nemocní a invalidé.Ano souhlasím s platbami ale musí být rozumné a sociálně únosné to ovšem neznamená,že ti co nechtějí makat to budou mít tak jak je to v mnoha případech u nás zadarmá jako cikáni a jim podobná individua.Navíc nemocenská první tři dny kulový a pak šedesát procent .Jinde až na Španělsko je nemocenská nejvyšší v počátku a pak se postupně snižuje.U nás je to naopak !Co vy na to pane řediteli asi nic,že ano!Asi nejste tak moudrý jak si myslíte ale to,že jste vzčůraný bez sociálního myšlení je nad míru jasné.Proč jste soc,demokrat to při vašich názorech nevhápu ale jakpíši u nás je všechno naruby.

0 0
možnosti
RH

R. Hofman

11. 2. 2011 18:18
Re: sociální demokrat?

Musí topit, uvařit si snídani,oběd a večeři. Možná se i myje. Nikdo tam alespoň nebude zaclánět aby šetřil důchod pro příbuzné.

0 0
možnosti
JE

J. Effenberk

9. 2. 2011 21:08
Kvalifikovaný a schopný manažer.

U soc. demokrata naprosto překvapující, ale o to více potěšitelné. Pokud by tam bylo více Němečků a méně Rathů, mohli by se stát pro řadu voličů přítažlivou stranou. Myslím, že to hned tak ale nehrozí.

0 0
možnosti
JB

J. Blažek

10. 2. 2011 6:12
Re: Kvalifikovaný a schopný manažer.

Bude-li každý z nás z křemene, je celý národ z kvádrů.

0 0
možnosti
JB

J. Blažek

9. 2. 2011 15:01
Jakáý je rozdíl?

To by mě zajímalo, kterými názory se zrovna tento člen ČSSD a současně ředitel nemocnice v Karviné liší od pravičáků z ODS či TOP 09. Podle jeho řeči bych ho považoval spíš za ODS-áka bez jakéhokoliv sociálního cítění.

0 0
možnosti
KF

K. Filek

9. 2. 2011 19:46
Re: Jakáý je rozdíl?

Soudruhu Blažku,na nemocničním lůžku je jedno zda jsi ods nebo ksčssd.Tenhle ten ředitel má správný názor a takovým se má fandit.Mluví za něho jeho práce.Nakonec je ředitelem fakultní nemocnice v Ostravě.

0 0
možnosti
FE

F. Eliáš

9. 2. 2011 11:40
Normální zaměstnavatel

Nikdy bych nezaměstnal nespolehlivého člověka

0 0
možnosti
JB

J. Blažek

10. 2. 2011 6:20
Re: Normální zaměstnavatel

Jen jestli jste tak spolehlivý, že by každý normální zaměstnavatel zaměstnal vás?

0 0
možnosti
MK

M. Kracík

9. 2. 2011 0:03
Souhlas

Naprostý souhlas. Držím pěsti :)

0 0
možnosti
MS

M. Stuchlik

8. 2. 2011 22:43
Problémy ve zdravotnictví

jsou důsledkem selhání managementu. Jak toho ve špitálech tak toho státního. Doktoři se bouří oprávněně ale velmi nešťastně. Fakticky tím utrpí jen pacienti a doktoři, managerům schopným všeho jen ne řídit zdravotnictví se nic nestane. Proto tato akce postrádá smysl a ke zlepšení ve zdravotnictví nepovede.

0 0
možnosti
FE

F. Eliáš

9. 2. 2011 11:42
Re: Problémy ve zdravotnictví

Pacienti neutrpí. Nechtěl bych, aby mě někdy léčil doktor, který mi vyhrožoval, že mě přestane léčit, když mu nedám víc peněz. Bez nich bude pacientům líp.

0 0
možnosti
VP

V. Prokeš

8. 2. 2011 20:38
Co na to říkáte , paní Boublíková?

Nějak zde postrádám názor všeznalé paní Boublíkové, která na všech diskusích lidovky.cz ví všechno nejlépe.

0 0
možnosti
PB

P. Boublíková

8. 2. 2011 20:53
Re: Co na to říkáte , paní Boublíková?

Jestli vás to opravdu zajímá -tak mně připadá normální, že sociální demokraté podporují proletariát a nikoliv elity.

Ovšem normální mně nepřipadá, že se většina účastníků této diskuse,jak je znám, považuje za pravici a podporuje místo elit taky proletariát - jako socani. (Netýká se pana Paška - ten podporuje lékaře.)

Víte, podobné debaty už probíhaly kdysi ohledně učitelů.Tytéž stupidní argumenty -učitelé mají úvazek 6 hodin denn a 2 měsíce prázdnin, tak co by chtěli. Výsledek je ten, že ministr školství monentáělně vymýšlí, jak školy vrátit zpět na úroveň roku 1995.

No a naše zdravotnictví, jak se zdá, čeká stejný osud taky.

0 0
možnosti
VP

V. Prokeš

8. 2. 2011 20:33
Nic jiného si nezaslouží !

Konečně už někdo řekl, že být socialní demokrat neznamená bezmyšlenkovitě podporovat odbory. Pokud tato myšlenka pana Němečka najde u socialistů větší podporu, bude to převrat na naší politické scéně. Uvidíte ale jak se rychle ohradí bývalý největší odborář a nyní předseda senátu za ČSSD Štěch. Ten určitě praskne vztekem, co že si to nějaký doktůrek  a ředitel provinční nemocnice dovoluje mít jiný názor než vedení ČSSD. Co to může být za primáře, když se podtaví pod heslo "Náš odchod, vaše smrt". Takový člověk nemůže mít morální právo vést jiné lékaře. Pan doktor Hnízdil to včera v Hyde parku na ČT 24 řekl jasně, že tyto slova by žádný opravdový lékař neměl vůbec vyslovit. Takže je právo ředitele nemocnice vybrat si za primaře takového lékaře, který se od takových praktik jasně distancuje. Od pan Němečka je to, v této vypjaté a emotivní době, velmi statečný čin, který zasluhuje podporu všech, kteří s nátlakovou stávkou nesouhlasí. 

0 0
možnosti
JE

J. Esterka

9. 2. 2011 0:11
Re: Nic jiného si nezaslouží !

A já naprosto souhlasím... Mluvíte mi z duše...

0 0
možnosti