Diskuze
Dráhy propustí čtvrtinu pokladních. Nahradí je stroje
Děkujeme za pochopení.
A. Podšer
že je nutné
šetřit - neutrácet veřejné peníze (peníze občanů) - by mělo být krédo každého občana tedy i občana-odboráře, ale je to právě občan-odborář, který jediný vždycky dopředu ví jak a proč to změnit k lepšímu nepůjde a udělá maximum proto, aby měl pravdu; svinsky těžká koule přivázaná k noze těch, co se o zefektivnění poskytování veřejných služeb snaží a v minulosti snažili; doprava, zdravotnictví, veřejná správa - tři variace na stejné téma - klid po pěšině do doby, než se objeví první náznaky úsporných opatření; následuje vzedmutá vlna rozhořčení "všech" občanů a mávání transparenty v ulicích; žádný pokus o reorganizaci, o reformy, o úspory nebyl, není a nikdy nebude odboráři chápán jako nutnost, bude rovnou odmítnut nebo přinejmenším zredukován na naprosto neužitečné opatření a ještě budou mít odboroví lídři tolik neomalenosti, aby obvinili vládu z toho, že vůbec nic nedělá
pan pejša, šéf odborového svazu železničářů, si pouze připravuje půdu; ví, že plká, ale to v minulosti platilo o odborech vždycky a většinou vždycky nakonec bylo po jejich
J. Kliment
Re: že je nutné
Asi tak. A budiž jasno v tom, že naprosto stejně by se "odboráři" postavili v tomto konkrétním případě i proti redukci správního aparátu. Bohužel - protesty pro protesty se staly takřka jedinou náplní odborů.
J. Kliment
Tak tak. Šetřit je třeba.
Budou stroje. Zbývá jen dodat, že při GŘČD bude nutno zřídit "Odbor pro automatizaci výdeje jízdenek". Ten bude mít pochopitelně i oblastní působnost, celkem nebude mít víc než tak 550 lidí. A pár aut, kanceláří a počítačů. Žádná úspora přece není zadarmo.
Kéž bych se mýlil.
J. Hanousek
Re: Tak tak. Šetřit je třeba.
Ano, bude to něco podobného jako Úřad pro zřízení metra v Brně.
Nicméně, štetří se na leccčems, dokonce i na počtu cestujících. Obvykle jede ve vlaku s osmi vagony deset lidí a bojíte se tam, na rozdíl od silnic...