Diskuze
Jak by vypadalo vysvědčení šéfa maturit? Podívejte se
Děkujeme za pochopení.
L. Prochazka
Myslim ze v Hollywoodu byl mel uspech
a nemusel by nic delat.
jen hrat Neoholeno, zarostleho, pig zemedelce, a nebo nahradniho herce ve filmu "Chainsaw massacre".Kosili take na to ma.
Toto snad neni mozne
J. Pandula
Prachy nebo amatérismus?
Dělat školské reformy odshora, bez spolupráce s kantory, kteří mají praxi je buď diletantství, nebo pokus o nějaký zištný cíl, který by mohl hraničit např. s financemi.
L. Kobylka
Re: Prachy nebo amatérismus?
Nač to nebo. Já bych vložil plus. Kdo zažil zblízka,snad potvrdí.
J. Kos
Neměl by se Zelený nechat ostříhat,
oholit a jít dělat něco jiného ?
P. Kozák
Zelený nesmí dělat nic jiného...
....natož ostříhat (popř. poslat na protialkoholní léčení), protože je to údajně chráněnec Šabatův, a v patologických režimech platí, že se čeká, až ten či onen Vašnosta umře, jiná varianta změny mocenských vztahů není možná.
P. Jášek
Dodávám svůj příspěvek
který jsem napsal pod glosou pana Weisse:
Tento způsob maturit je buď exhibice nějakého ne příliš zdravého mozku, nebo tunel! V tomto státě se maturuje více jak 150 let. Měli jsme Škody, Dvořáky, Kolbeny, Batě, Wichtrle, Čapky, Heyrovské.....
Stavěli jsme přehrady, jaderné elektrárny, vyráběli letadla, kvalitní zbraně........
Dnes máme "00", neumíme zaplátovat a postavit silnice ale MÁME STÁTNÍ MATURITY KTERÉ NÁS STÁLY STOVKY MILIONŮ!!!!
J. Soukal
Pokračování
Obecně k maturitě: V diskusích se zapomíná na výchozí stav (maturity zajišťované školami), a ten byl oproti současnosti mnohem horší, z hlediska objektivního srovnání všech studentů katastrofální. A zapomíná se (resp. záměrně se nepřipomíná), že současná podoba maturity už nyní přinesla, zůstanu-li u češtiny, zásadní pozitivní metodické a obsahové posuny, a celkově mnohem lepší postavení studenta, jenž už není zcela v rukou zkoušejících, resp. maturitní komise, proti jejímuž výroku prakticky neexistovala reálná možnost odvolání. A ještě k češtině: Stálo by za to zeptat se těch studentů, kteří studují poctivě a se zájmem, zda by např. vyměnili biflování literárněhistorických dat (obyvklá podoba maturitního zkoušení ještě před dvěma lety) za možnost zásadně ovlivnit to, o čem budou u zkoušky mluvit, svou četbou, tedy tím, co je zajímá a oslovuje.
Článek jen potvrzuje povrchnost diskuse o maturitách, neschopnost novinářů podívat se pod povrch problému, přemýšlet o informacích.
Tím, co jsem uvedl výše, samozřejmě nezpochybňuji skutečnost, že např. čerstvý test z matematiky pro vyšší úroveň je vážnou chybou Cermatu.
J. Forman
Re: Pokračování
Vy jste z CERMATu, co? Tolik keců o takovém megatunelu.
J. Soukal
EDUinovská recenze byla vadná
K češtině: Pro autora článku - závěry tzv. odborné recenze (hodnocení byla ve skutečnosti dvě, a ačkoli za oběma stáli O. Hausenblas a O. Botlík, částečně si odporovala!) se při podrobném zkoumání ukázaly být daleko pochybnější než onen loňský maturitní test z češtiny. Autoři si místy vymýšleli, se zjevným cílem státní maturitu co nejvíc poškodit, zcela v duchu eduinovského protimaturitního tažení. K typickým prostředkům této party patří demagogie a podvádění (mohu mj. doložit osobní zkušeností - p. Feřtek svévolně a bez mého vědomí zásadně změnil název mého článku o maturitách). O všem výše řečeném viz např.
http://www.eduin.cz/titulka/antibotlik-aneb-cesky-jazyk-neni-matematika/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.eduin.cz/titulka/antibotlik-aneb-cesky-jazyk-neni-matematika/
a
http://www.eduin.cz/titulka/test-z%c2%a0cestiny-ma-nedostatky-zkoumejme-nakolik-ovlivnily-vysledky-studentu/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.eduin.cz/titulka/test-z%c2%a0cestiny-ma-nedostatky-zkoumejme-nakolik-ovlivnily-vysledky-studentu/