Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Klaus: Řekové jsou obětí eurozóny, volby krizi nevyřeší

Výsledek řeckých voleb neovlivní řešení současné krize v eurozóně, řekl Radiožurnálu prezident Václav Klaus. I když podle něj zvítězí "takzvaně proevropští Řekové", Řecku nesplatitelný dluh zůstane i nadále a jen se současná situace bude prodlužovat, míní Klaus.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

M. Porubčan

18. 6. 2012 22:37
Tenhle zloděj per

je obětí egoismu, arogance a kleptomanie.

0 0
možnosti
JK

J. Kollmann

17. 6. 2012 22:36
rekove jsou obeti

ale vlastnich papalasu, kmotru a zlodeju, uz je za minutu dvanact i tady, nez to tu pod vedenim klause rozkradou do mrte...

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

17. 6. 2012 22:58
Re: rekove jsou obeti

no hlavně Řekové už dávno nejsou rekové ....

0 0
možnosti
KP

K. Podhajský

17. 6. 2012 20:54
Prohlédněte si velice

pozorně úvodní foto Velkého Kmotra . Ta arogance, cynicismus, velikášství, sebestřednost a přesvědčení o své nepřekonatelné a nezastupitelné hodnotě a schopnost jít třeba přes mrtvoly za svými cíli z ní přímo čiší. Prezident Havel jím opovrhoval a já jsem přesvědčen, že oprávněně a zaslouženě, ostatně nebyl a není určitě jediný.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

17. 6. 2012 21:27
Klaus je posedlý sám sebou,

vy jste posedlý Klausem. Ani jedno není zdravé ...

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

17. 6. 2012 20:46
Řekové žádnou obětí nejsou,

maximálně tak svého přístupu. Opakovaně volili politiky (Papandreu), kteří je obelhávali, jak bude v EU krásně, jak dosáhnou životní úrovně Německa, Francie. Volili politiky, kteří falšovali ekonomické výsledky tak, aby splnili kriteria pro vstup EU. Volili politiky, kteří falšovali výsledky dál, nespláceli dluhy a dovedli zemi do hospodářské katastrofy.

Nikdo Řekům EU nenařídil, nikdo je nepřemlouval ke vstupu, jen za ně všichni ostatní teď platí. Hlavním viníkem jeřecký volič, nikdo jiný.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

17. 6. 2012 20:47
viníkem dalším je pak samozřejmě EU

ve snaze o co největší expanzi měnové unie. Řecko tam nikdy nemělo být. Tady je škoda, že neměli svého Klause ...

0 0
možnosti
MC

M. Charouz

17. 6. 2012 20:27
Jo ták!

A já myslel, že jsou obětí vlastní lenosti a ulhanosti! Ještě že to pan prasident tak hezky vysvětlil .......

0 0
možnosti
VP

V. Prokeš

18. 6. 2012 9:17
Re: Jo ták!

Pane Charouzi, konečně jedn názor, který situaci Řecka vysvětluje. Kdo se stal v Řecku členem socialistické strany PASOK, bylo mu příslíbeno zaměstnání ve státní správě, takže se mnohdy stávalo, že na jedno úřednické místo byli přijati i dva, neboť míst ve státní správě se jaksi nedostávalo. Byly i případy, kdy jeden úředník pracoval půl týdne, druhý zbytek týdne, ale oba s plným platem. Věřím, že se Řekům takový život docela zamlouval, ale vždy je to tak, že se chodí tak dlouho se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne a v tom Řecku se to stalo. Jedinou chybou EU bylo, že Řecko bylo do EU přijato bez toho, aby někdo zkontroloval, zda jejich ekonomika není náhodou nadhodnocená. Vůbec nejlepším je, co chtěli ortodoxní řečtí komunisté nyní před volbami. Dluhy, které Řecko udělalo sice přiznali, ale platit prý je nebudou ani náhodou, ale zaplatit je prý mají ty bohaté evropské státy. Nic nové pod sluncem od komunistů, kteří vždy hlásali a hlásají dodnes, bohatým brát a chudým rozdávat. Na to lumpenproletariát slyší všude na světě.

0 0
možnosti
RP

R. Pecho

17. 6. 2012 19:47
Hlupák, Velký Kmotr.

Howgh.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

17. 6. 2012 21:29
Klaus a hlupák?

tak tedy až mě zase budete nazývat hlupákem, budu to brát jako poctu :-)

0 0
možnosti
IK

I. Kudrnová

17. 6. 2012 18:33
Řekové jsou obětí eurozóny

 Ano  Řekové jsou obětí eurozóny a budeme také, jestli se nezamyslíme a budeme, jak doposud, schvalovat zákony Evropské unie bez toho, aby si poslanci uvědomili, co schvalují, co se z toho může stát. Dnes, v neděli 17.6.2012, to řekl  vrchní stání  zástupce v ČR Zeman       jasně    v otázkách pana Moravce.  My zákony neschvalujeme,   schvalují je poslanci , my je jen plníme .

 Myslím si, že když někdo vymyslí  něco tak nenormálního, aby    všechny státy EU dávaly  peníze  do Bruselu, na různé byrokraty, komisaře, na jejich baráky, náklady na ně světlo, teplo, voda,  pochopitelně na jejich mzdy,  na jejich pojištění,  na jejich cesty, a ještě cesty z Německa do Francie a zpátky. Tak Vám  to přijde Vám to normální?  Máme svou vládu, svého presidenta a proč tedy si naši poslanci nechají diktovat od EU co mají schválit.

A ještě není normální, aby vládní činitelé byli poslanci. Vláda předkládá poslancům zákony ke schváleni a proto  vládní činitelé by neměli být poslanci. Není to střet zájmů? Poslední dobou to na nás TOP 09 hrne . Už si všimli, že dávno nejsme nadšeni EU,  protože tam musíme dávat peníze dodnes nevím, co je to za fór. Něco tam poslat, něco nám dají a ještě určí na co. Zdá se vám to normální?. Lidé si myslí, že TOP 09 je tady proto aby ještě rychle schválila penězovod do EU a  nám ještě poručila, co máme dělat s cirkevními majetky. Všimla jsem si, jak jsou zaťatí. Pan Gazdík, pan Schwanzenberg.

0 0
možnosti
RH

R. Hledík

17. 6. 2012 17:19
Samozřejmě, že

obětí EUROZÓNY jsou státy, které financují obrovsky přebujelý řecký státní aparát, všechny penzisty. Řecko musí zaplatit za drzé podvádění při vstupu do EU zony, za trvalý rozmařilý život bez jakéhokoli ekonomického přínosu.

Čím více se bude oddalovat řešení---- tím více miliard ta veselice bude stát !!

0 0
možnosti

A. Špronglová

17. 6. 2012 17:02
Nepochybuji o tom, že

jsme se stali obětí Klausovi demogogie, sebestřednosti, narcicismu a vyumělkovanému velikášství. Je proto na místě připomenout, dvě věci :

ad1/

Středem zájmu našeho drahého "všehoznalce" byl, je a vždy bude jen on sám, nikdo a nic jiného!!!!

ad2/Podnikatel Kellner prohlásil :...."když nepostaví Knihovnu VK stát, potom to budu já."....!Dobročinnosti se meze nekladou, ale když je něčeho moc, pak je toho přílliš. Úspešný podnikatel má jistě také jiné potřeby než vyhazovat peníze za něco co mu nepřinese přímý užitek. Pan Kellner má více jak velké investice v Rusku, takže čistě teoreticky a jistě i prakticky by Papá Klausovi mohli postavit knihovnu peníze z Kremlu od jeho přátel zaslané mu přes "lidumilce" Kellnera.Ostatně vůbec bych se nedivil kdyby tam byl veden na výplatní pásce. Utopie, zdaleka ne jak by se na první pohled mohlo zdát....!Jeho dlouhodobé chování na politické scéně a jeho postoje tomu všemu nasvědčují. Podotýkám, jak Papá Klaus tak Kreml mají prokazatelný a nezpochybnitelný zájem na rozpadu EU a samozřejmě také NATO. Osobně považuji chování VK jak doma tak v zahraničí za přinejmenším velmi rozporuplné, ne-li přímo škodlivé tomuto státu a jeho zájmům.

0 0
možnosti
ZS

Z. sohorova

17. 6. 2012 18:06
Re: Nepochybuji o tom, že

Ano ........Souhlas

0 0
možnosti
FS

F. Saksun

17. 6. 2012 16:14
Řešení problémů Řecka

Žádná ze stran ,která se zučastňuje voleb nemá řešení vychodiska z krize a to je špatné. Nejen Řekové neznají řešení ,ale ani Evropa. Evropa má stejné problémy.Řecko následuje Španelsko a Portugalsko. Čím to je? V politice je tolik věhlasných ekonomů, někteří mají dokonce Nobelové ceny a řešení? Klaus je také profesor ekonomie a jeho konstatování.že volby krizi nevyřeší je veřejným tajemstvím. Řešení je tabu. Není náhodou příčinou krize protěžováná neoliberální ekonomická politika, kterou zuby ,nehty protěžují? Ústup od této politiky ,by byl  totiž pro ně příliš bolestný.

0 0
možnosti
ZS

Z. sohorova

17. 6. 2012 16:18
Re: Řešení problémů Řecka

Presne tak   On totiz pan Klaus vzdy prohlasuje to o cem uz vi zaci ve skole a dela chytreho Proto s nim nesouhlasim a v nicem Vsechno co ma v hlave je z 99% jeho nafoukanost  kult osobnosti

0 0
možnosti