Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Průzkum: ODS posílila, Věci veřejné by se do sněmovny nedostaly

Nejsilnější vládní strana ODS snížila náskok opoziční ČSSD v čele volebních průzkumů Factum Invenio. Vyplývá to z červencového průzkumu, který společnost v pátek zveřejnila. ODS je nyní druhá za ČSSD. Naopak ztratili komunisté, kteří jsou třetí. Podle volebního modelu by sociální demokracie nemohla sestavit vládu s podporou KSČM, obě strany by dohromady získaly jen 100 mandátů. Do sněmovny by se dostalo šest politických stran, včetně lidovců a zemanovců, uvádí Factum Invenio.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M. Komárek

29. 7. 2012 21:22
Celkem by mě zajímalo, co se v redakci LN děje

Nejdřív zostra zarazili anonymní diskuze, registrace do diskuzí byla na úrovni lustrace návštěvníků budovy BIS, pak přešli na registraci přes SMS a postupně povolili jakákoli jména. Vsadím se, že by povolili i Ferda Mravenec či Pes Filipes. Proč ten obrat? Malá účast? Musím říct, že tyhle prudké změny pravidel mě u korporací celkem štvou. To si nedokáží věci trochu promyslet dopředu? Stejně je to s předplatným. 20 let jim člověk platí a každý den při čtení jen musí skousnout, že nový předplatitel vyhrává radio, zájezd, auto a na starému neřeknou ani "díky" ... 

0 0
možnosti

M. Komárek

29. 7. 2012 21:23
Re: Celkem by mě zajímalo, co se v redakci LN děje

možná má být "zkousnout" ....

0 0
možnosti

E. Moucha

29. 7. 2012 19:05
Je pravda

že pan Pandrhola těmto diskuzím škodí svými urážkami diskutujících.Ale když jsem si přečetl příspěvky pana Prokeše a pana Klušáka musel jsem se tomu zasmát.Jeden větší lhář než ten druhý a když jim dojdou argumenty tak začínají opravovat.

0 0
možnosti

J. Klušák

29. 7. 2012 20:13
Pane Moucha, vy jste tomu dal. Zase ta pravda ,,, nepravda,

"Vláda krade." - - - To je podle vás pravdivý příspěvek a nebo nepravdivý příspěvek? A jsme u toho.

Názor na něco není o pravdě a o nepravdě na něco. Názor na něco je jen názor na něco. Je to subjektivní názor někoho na něco. Ale není to o pravdě na něco, na někoho.

Takže třeba období komunismu bude nějak popisovat papaláš z té doby, ale jinak průměrný dělník a úplně jinak oběť komunismu. Každý z nich to období bude hodnotit z toho svého pohledu, takže je každý bude hodnotit naprosto jinak, ale přesto nikdo z nich nebude lhát. To je prostě o vlastních životních zkušenostech v té době. A ty měl každý jinačí. A proto má každý jinačí hodnocení té doby. To je přece normální, že tu dobu popisují lidé různě. A nelžou, pokud p opusují svoje zkušenosti, svoje zážitky. A o tom to je. O těch jeho vlastních zkušenostech. Nic jiného.

Pokud zde uvádím na něco názor, a vy máte jinačí, to naznamená, že lžu, chápete? Když někdo uvede názor a vy jej obviňujete, že lže, tak jste ještě nevyzrálý pro diskusi. A takto podvodně a hloupě si vypomáháte. Lhát se dá, pokud se uvádí nějaká fakta. Ale ne v názoru na něco.

Ale vulgarita a sprosťárna je vulgarita a sprosťárna. To není o nějaké pravdě, nepravdě. To je o porušování pravidel, případně i zákona, to je o porušování práv jiných.

0 0
možnosti

V. Prokeš

29. 7. 2012 9:15
Lidovky.cz, zkuste se zamyslet nad diskusemi!

Pane Klušáku, Komárku, paní Feřtková, pane Čížku a další, opravdu se Vám velmi divím, že reagujete na hrubosti a oplzlosti tohoto anonymního ubožáka. Tady už ani nejde o střet názorů na levici a pravici, ale o to, že on si vybral pro urážení právě nás, kteří s levicí nejásáme nad světlými zítřky. Docela bych i připustil, že on ani žádný názor na nic nemá, ale jde mu hlavně o anonymní urážení. Čím více budete na jeho invektivy reagovat, tím on více bude vymýšlet vulgárnější a sprostští nadávky, aby vás urazil. Úplně si ho dovedu představit s jakou chutí sedí u klávesnice ve dne i v noci. Různé anonymní diskuse jsou pro tento typ lidí jediným smyslem života. Je mi však divné, že redakce Lidovek.cz zaregistruje k diskusi každého i pod smyšlenými přijmeními, jako tohoto Pandrholu.

Velmi podobnou vulgaritou a hulvátstvím v levicovém podání se zde představuje i nějaký J. Novák, který slušnost oplácí ubohými nadávkami a je přesvědčen, že kdo je hrubější, ten má větší pravdu. Zastávám stanovisko, že takoví lidé se nemají provokovat a proto reaguji jen velmi zřídka. Není pro ně totiž asi většího trestu, když zjistí, že nikdo  na jejich hulvátství nereaguje.

0 0
možnosti

J. Feřtková

29. 7. 2012 10:05
Re: Lidovky.cz, zkuste se zamyslet nad diskusemi!

To je pravda, těch buranů, je tu víc :-)

0 0
možnosti

J. Klušák

29. 7. 2012 7:35
Levičáci typu Pandrhola jsou jen ideologičtí tupani

Oni nediskutují, neodpovídají na otázky, neargumentují. Oni jen prosazuji svoji demagogii posbíranou v dobách komunismu. Jím je jedno, pod jakým jsou článkem, jaké je téma, s kým diskutují. Oni jdou po píšících do diskuse. Oni mají svůj svět a v něm lidi s jinými názory vidí jako třídní nepřátele. A s nimi se podle komunistické ideologie nediskutuje, oponenti se musí likvidovat. Za jakoukoliv cenu, jakýmikoliv způsoby. To je přece komunistická ideologie. Máme s ní bohatou zkušenoat, kterou za nás všechny zaplatili svým životem na 3 tsíce nevinných lidí.

Pandrhola je jen jednoduchý, totalitní služebník, který v dnešním světě nemá místo. Tak se alespoň pokouší vetřít se a škodit na diskusích anonymně. Inu - komunisté. Co byste po těch sprosťácích chtěli?  

0 0
možnosti

J. Feřtková

29. 7. 2012 10:17
Re: Levičáci typu Pandrhola jsou jen ideologičtí tupani

Já to beru tak, že jsou to lidé, které bych v reálném světě minula bez povšimnutí. Pokaždé si takového pisatele představím: Pandrholu jako tloustnoucího tatíka s krizí středního věku, kterého nic moc vlastně nebaví. J. Nováka jako plešatějícího týpka v propoceném tílku, s pivním břichem, vzpomínající na zašlou slávu. Došlíka jako trochu páchnoucího důchodce v tesilkách, jak houbičkou čistí svoji Škodovku :-))

0 0
možnosti

J. Kottas

28. 7. 2012 19:46
Nechápu, jak může posilovat ODS

s takovým měkoušem v čele. Vždyť ta strana má na svědomí na co si jen vzpomenu....! Národ blbne nebo to je jen pěkně blbý podplacený trik ?

0 0
možnosti

J. Klušák

29. 7. 2012 6:39
Pročpak tak náhle nechápete, nerozumíte jednoduchým číslům?

Když nechápete, tak s tím nemáte chodit sem, ale k doktorovi.

Jo a pokud nechápete dokonce s měkoušem v čele, tak to už je na psychiatra a hospitalizaci.

0 0
možnosti

V. Kováčová

28. 7. 2012 18:41
Kolik to

cinknutí stálo?

0 0
možnosti

M. Komárek

28. 7. 2012 18:44
kdo to cinknul?

0 0
možnosti

J. Klušák

28. 7. 2012 11:16
Největší sobec, chamtivec a pokrytec je levičák

Levičákovi nevadí, když spoluobčany režim jen tak popravuje, zavírá do kriminálu, mučí spoluobčany, krade jim majetek, nepřiznává jim žádná práva .... To levičákovi nijak nevadí. levičákovi dokonce ani nevadí, že nás okupovala cizí vojska .... Ani to pro levičáka naprosto nic neznamená.

Jediné hodnocení pro levičáka je jeho vlastní spokojenost. A určitě se měli za komunismu někteří dobře. Někteří se mají dobře za každého režimu. I za války. Ale je to na úkor těch ostatních. A

Pokud se měl v době komunistické vlády někdo dobře, mělo by se vyšetřit, jak je to možné? Čím se tak zasloužil u komunistů, když v období, když komunistický režim páchal takové ohavnosti na vlastním národu, on se měl dobře?  

0 0
možnosti

Z. sohorova

28. 7. 2012 13:00
Re: Největší sobec, chamtivec a pokrytec je levičák

Ikdyz s Vami plne souhlasim verim ze nejsou vsichni stejni ze jsou  i nekteri levicaci slusni lide Jinak s Vami souhlasim

0 0
možnosti

J. Kliment

28. 7. 2012 11:10
Onj celý problém spočívá

v prostém faktu - ODS od počátku provozovala politiku sociálnědemokratickou, ČSSD komunistickou a komunisté se etablovali v extrémní poloze. Autentická pravice de facto neexistovala - a dnes ji prezentuje snad jen, s výhradami, TOPka. A přitom skutečná většina voličů v tomto státě by podle mne, a nejen podle mne, volila partaj sociálně demokratickou, ovšem sociálně demokratickou v evropském i světovém smyslu, ne tu smečku která si tak říká u nás. To není o pravici či levici - to je o výrazném sociálním povědomí které v našem národě existuje. Ptrně důsledek nelehkého života na našem llácku v průběhu dějin.

0 0
možnosti

M. Komárek

28. 7. 2012 9:51
Nováku,

sám se označuješ jako volič KSČM a nezakrýváš, že za minulého režimu jsi měl zlaté časy. Pak nechápu, proč se tak čertíš, když tě nekdo označí za levicového voliče. Nebo je to stejný syndrom jako u kriminálníků, kteří se tak rádi vydávají za počestné občany?

0 0
možnosti

H. Grúbr

28. 7. 2012 8:40
Předpokládám, že

průzkum si objednala, data dodala a zaplatila, včetně této inzerce ODS.

0 0
možnosti

M. Chmelíček

28. 7. 2012 9:36
Re: Předpokládám, že

Zaplatili si aby půlka lidí volila komunisty ?

0 0
možnosti