Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

SEMÍN: Lesk a bída homosexualismu

Veřejní činitelé, kteří podporují homosexuální životní styl, jednají proti zájmům společnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

V. Machciník

13. 8. 2012 15:22
Narodil jsem se hetero....

nevím, jak je těm homomenšinám, takže jestli se jim chce dělat mecheche v Praze, tak jo, ať si zaskotačí. Čepičky sebou, jak by řekl Bohuš. Ale, na druhé straně,  že by se mi chtělo zdobit alegorický vůz, abych se mohl producírovat před Václavem jako nějaká nešťastná menšina, tak to mi už připadá na Chocholouška.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

13. 8. 2012 15:46
ty patříš naopak k velmi rozšířené většině

blbců je určitě ze všech možných kategorií nejvíc :-)

0 0
možnosti
JT

J. Toman

13. 8. 2012 15:17
Prague Pride

je akce, která hloupě rozšiřuje stereotyp o homosexuálech v přiléhavém růžovém oblečení, medovým hláskem a dalšími klišé. Pokud je někdo homosexuál, je to čistě soukromá věc a nemyslím si, že akce jako Prague Pride pomáhá zvyšovat toleranci k homosexuálům, spíš naopak.

Homosexualita je ale naprosto neškodná ve srovnání s názory pana Semína a jeho kamarádů z Dost včetně Václava Klause. To je skutečná hrozba pro společnost, ne nějaké vybájené marxisticko-homosexuální spiknutí (tohle mi docela připomíná nacistickou rétoriku).

0 0
možnosti
MB

M. Blabla

13. 8. 2012 15:27
Re: Prague Pride

Homosexualita je neškodná, pokud není vydávána za normu. Když se před několika lety, před schválením registrovaného partnerství, ptali pana Hromady, zda po uzákonění registrovaného partnerství nebudou přece jen chtít adopce dětí homosexuály, téměř se zapřísahal, že to nikdy požadovat nebudou. A podívejte se, jaká je situace dnes. A pokud někdo v tomto nespatřuje bourání přirozeného statutu rodiny, pak je buď hloupý a nebo to vidět prostě nechce.

0 0
možnosti
AN

A. Novák

13. 8. 2012 15:10
do roku 1993 byla homosexualita

považována za úchylku. Je možné, že časem se dočkáme i festivalu zoofilů. Zoofilie zatím úchylkou zůstává...přitom je to jen menšinový projev lásky...

S panem Semínem souhlasím. Nikdo homosexuálům nebrání,aby byli sami sebou, ale vystavovat to na odiv je poněkud zvláštní. 

0 0
možnosti
VP

v. procházková

13. 8. 2012 15:39
Re: do roku 1993 byla homosexualita

tak jo, jen si dál žijte ve svém uzavřeném světě, ale nenuťte ostatní, co se chtějí bavit, aby dělali vše podle toho, co se vám zrovna vylíhne v mozku, antika také nevnucovala člověku jakékoli představy o sexu a bylo to jedno z nejúspěšnějších období lidských dějin

0 0
možnosti
MB

M. Blabla

13. 8. 2012 15:09
Souhlas

Naprosto s článkem souhlasím.

0 0
možnosti
VV

V. Vašek

13. 8. 2012 15:20
Re: Souhlas

U vás tedy platí nomen omen :)

0 0
možnosti
VV

V. Vašek

13. 8. 2012 14:53
Dotaz

Co je to Semín? A proč?

0 0
možnosti

v. čajka

13. 8. 2012 15:02
Re: Dotaz

Myslím, že je to nová generace oficiálních komentátorů obecného dění konstruovaná dle mustru druhé republiky.

0 0
možnosti

v. čajka

13. 8. 2012 14:16
Homosexuální veselice mi sice nesedí

a dá se říct, že by mi rozhodně bylo nepříjemné takovou akci na ulici potkat. Ale tento článek jsou první červánky nadcházejícího tupého fašistického myšlení v oficiálním tisku. Když vidím gaye v tv, odvrátím pohled a je po všem. Po přečtení tohoto článku ale patrně po nějaký čas zůstane hodně divná pachuť.

0 0
možnosti
AN

A. Novák

13. 8. 2012 15:11
odvraťte pohled i od tohoto článku...

pachuť zmizí :o)

0 0
možnosti
JO

J. Orlík

13. 8. 2012 14:11
Kdyby tuhle šaškárnu chtěl pan Czeslaw Walek

uskutečnit ve Warszawie, jistě by skončil na hranici. A tak se tito postižení lidé stěhují do Česka, jak už, bývá zvykem, třeba u Cikánů. My tu sneseme všechno, hrajeme si na lidumily a demokraty. Dnes, zrovna, proběhla tiskovka k případe Breivik. I když to, co udělal, je strašné, nemohu se přinutit mu to mít za zlé. Jen bránil svou zemi od marasmu, jménem multikulturalismus. Ani bych se nedivil, kdyby se objevil nějaký český Breivik, zrovna tento týden, v Praze. Taky bych byl proti, ale nenašel bych v sobě argument, kterým bych mu, jeho čin, vytkl. Tady se furt mluví o tom, že se čtyřprocentní snaží poukázat na to, že i oni jsou lidé a že mají svá práva. Ptám se tedy, zda se najde někdo, kdo jim jejich zákonná práva, upírá. Jen se mi ekluje, když si vzpomenu, kam to ten, co hraje tatínka, strká. Přitom jim jejich orientaci neberu, nejsem ani věřící. Ale myslím, že veřejná propagace, navíc zaštítěna primátorem Prahy, něčeho, co sice není až tak proti přírodě, neb příroda tosama stvořila, ale je to proti základnímu důvodu existence jedince, a to je udržení rodu, je naprosto nepřístojná. Já znám pár gayů osobně, a jsou to normální lidé a je mi jasné, že jim se ta celá Prague Parade příčí stejně, jako mi. Sem se jen sjedou buzny z celého světa, aby si mohly nerušeně zašukat. Bodejď by tuto akci Primeros nepodporoval. Je to stejné, jako by Prazdroj nepodporoval pivní slavnosti.

0 0
možnosti
VP

v. procházková

13. 8. 2012 17:02
Re: Kdyby tuhle šaškárnu chtěl pan Czeslaw Walek

zase si moc nefanděte tím, že děláte z čechů kdovíjaké zastánce lidských práv a z Poláků nemyslící barbary

0 0
možnosti
JK

J. Klimecký

13. 8. 2012 13:58
Rodinu to neohrozuje

Ackoli tento festival neni muj salek kavy a nemam z principu rad zadne pruvody uz dob pred r. 89 mi vadily i prvomajove, tak presto si myslim, ze autor je ponekud hystericky. Klasicka rodina se rozpada z uplne jinych duvodu, nez ze se nekde kona nejaky pruvod. Ze by nejaky heterosexualni muz uvidel tento pruvod a kvuli tomu opustil svoji manzelku a deti, tomu neverim. Jestli se manzele rozvadeji, tak z vnitrnich duvodu, ktere nejlepe znaji oni dva. Mi ty pruvody prijdou kontraproduktivni, tzn. ze spise vzbuzuji odpor a nevoli u vetsiny lidi, ke zvyseni tolerance podle mne neprispivaji. Ze se proti nim vyhranuji neonaciste a dalsi extremiste, je logicke. I kdyz ta kumulace holych heleb a nahych tel u nacku je taky podivna a stala by za freudovskou analyzu. Podle me skutecne mineni muze ovlivnit konkretni dobry priklad z okoli cloveka. Kdyz nekdo vidi dva muze, dve zeny, jak vedou poklidny zivot a maji tytez starosti s barakem, autem, zahradou jako kazdy jiny. Je zbytecne pokukazovat na to, kdo co kam zasouva, a jak se v tom navzajem lisime,  kdyz postelove zalezistosti zabiraji minimum casu z vsedniho dne a 99% casu venujeme necemu jinemu a to praci, odpocinku, konickum, navstevam pribuznych, sousedu atd. Jsem tedy antifanousek tohoto pruvodu, na druhe strane si rikam zit a nechat zit, prej a bude ti prano....

0 0
možnosti
AN

A. Novák

13. 8. 2012 15:13
Re: Rodinu to neohrozuje

však taky autor článku nenapadá homosexualitu. Jen veřejnou podporu homosexualismu. To je zásadní rozdíl.

0 0
možnosti