Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nehorázná banda srabů, nadává Pohlreich kvůli videu proti Fischerovi

"Nevím, proč by měl vzniknout pocit, že mi pan Fischer vadí. Je to nehoráznost," stěžuje si v rozhovoru pro server Lidovky.cz Zdeněk Pohlreich na video "Želé na Hrad," se kterým přišlo sdružení Dekomunizace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

11. 7. 2013 23:07
peníze

pan Pohlreich tančí kolem zlatého telete. a jak si může dovolit mluvit tak sprostě.

0 0
možnosti

J. Sládeček

12. 1. 2013 10:00
Demokraté jsou prasátka, to

nevíte?

0 0
možnosti

10. 1. 2013 18:46
Bavíte se podružnostech. Podstatné je, že Dekomunizátoři

použili bez souhlasu autora/ů a účinkujících cizí dílo. De facto je ukradli. tedy se k cizímu majetku zachovali jak bolševičtí vyvlastňovatelé.

Pokud na nich Pohlreich vydělá odškodné, bude jen dobře.

0 0
možnosti

10. 1. 2013 22:05
Re: Bavíte se podružnostech. Podstatné je, že Dekomunizátoři

pokud to nepoužili pro komerci, ale pro politicko/umělecké vyjádření, odsoudí je jen bývalý komouš nebo někdo, kdo se chce někomu zalíbit. "Vyvvlasťnovatelé" je pěkný nesmysl, z videí se berou kusy a parodují se neustále. Takže se uklidněte vy horlivý kapitalisti, abyste nezačali zas pálit čarodejnice. A vsadím se o co chcete, že vysoudí tak akorát vostudu, kuchtík pomatená.

0 0
možnosti

D. Novák

10. 1. 2013 14:40
Podnikatelský projekt Dekomunizace

Nede o nic jiného, než o podnikatelský projekt, stačí se podívat na jejich stránky a zjistíte, že nejde o nic jiného než o prodej triček s antikom motivy. Pohlreichovi rozumím, protože nejde o typickou koláž videí, ale jen dvou, takže Pohlreich vypadá, jakoby byl přinejmenším se vším svolný.

0 0
možnosti

J. Holič

10. 1. 2013 16:13
Re: Podnikatelský projekt Dekomunizace

Zaprvé, na těch tričkách se žádný velký balík vydělat nedá, hlavně přihlédnem-li k tomu, že ceny jsou celkem nízké (ta trička jsou nakupovaná od nějakého dodavatele), za nepotištěné triko zaplatíte hodně podobné peníze a ta trika se dělají ve velmi nízkém množství. Do toho když započítáte doprovodné akce, jako soutěže a jejich vyhlašování, nemyslím, že se na tom lze nějak moc napakovat. Zároveň firmu Mowshe celkem znám a nedá se říci, že by se topili v penězích. Mimochodem zakládající členové dekomunizace.cz jsou: Ivan Medek, Ladislav Smoljak, Josef Kudláček, Jan Svěrák, Petr Hrubeš, Filip Štědrý, Ondřej Matyáš ,Libor Kleček, Petr Ostrouchov, Michal Gregorini, Kamila Mráčková, David Puš. To nejsou jména lidí, kteří by na takovém projektu nějak bohatli, mnozí z nich jsou i určitým potvrzením toho, že nezakládali komerční podnik. Nakonec jen dodám, že mi vaše námitka připomíná věty typu "Hezky pracujete za vaše imperialistické dolary!".

0 0
možnosti

10. 1. 2013 12:19
Pan Polreich je typickým produktem dnešní doby.

Každý, kdo si nenakradl, je pro něj socka, peníze jsou pro něho hlavním měřítkem kvality člověka. No nic, občas mi připadal vtipný, své práci jistě rozumí, ale po lidské stránce je to chudáček, kterého mi může být maximálně líto.

0 0
možnosti

10. 1. 2013 12:29
Re: Pan Polreich je typickým produktem dnešní doby.

A to usuzujete z médií, nebo ho znáte osobně? Podle mne to první, a věřte, že v takovém případě je mi Vás líto, jako Vás p. Pohlreicha.

0 0
možnosti

10. 1. 2013 11:30
co tam pořád mele

o tom, že nemaj ani korunu...?  tomu taky prachy dobře stouply do hlavy :-D

0 0
možnosti

10. 1. 2013 12:03
Re: co tam pořád mele

... ovšem něco naq tom je. Tyto spoty se rozhodně nedělají pro zábavu.

0 0
možnosti

10. 1. 2013 11:18
Tak v podnikání ho to určitě nepoškodí

Pokud vím tak podniká hlavně jako celebrita.Prodává se do reality show a reklam, kde vystupuje v roli kuchaře který má úspěšný podnik a hlavně vulgárního baviče, který pro sprosté slovo nejde daleko a šlebit se umí tak, že je to hnusnější než jídlo které ochutnává.Kdo se prodává do televize a reklam musí počítat s tím, že bude parodován.Pan Pohlreich je celebrita jako Iveta Bartošová nebo Ornela Štiková a tak prostě v těch parodiích bude.On z role stejně nevypadává, viz tento rozhovor.

0 0
možnosti

10. 1. 2013 12:02
Re: Tak v podnikání ho to určitě nepoškodí

Úspěšný podnik měl i před reality show. Reality show se natáčí podle nějaké předlohy a věřte, nebo ne, pan Pohlreich je ješte dost slušný ve svém vyjadřování. Co jsem viděl rozhovory natočené mimo tento pořad, tak měl chování velmi kultivované. Takže bych chtěl alespoň slyšet záznam tohoto přepsaného rozhovoru. Na druhou stranu i kdyby se takto vyjadřoval, tak ho pně chápu. Jeho podnik to pochopitelně poškodit může a pokud se on nemíchá do politiky, tak by ho do ní neměl nikdo zatahovat. Dělat si z něj srandu prosí, ale pouze na úrovni, ve které se pohybuje on sám. To znamená v pořadech o vaření! Bartošová i Štiková jsou přeci jen úplně jinde, takže vaše přirovnání je dosti hloupé. Mělo být na úrovni Babici, či kluků v akci, atp.

0 0
možnosti

J. Holič

10. 1. 2013 9:18
Polreich má možná pravdu, ale jen částečně

Na jednu stranu je oprávněná jeho obava, že ho to může postihnout v podnikání, nebo i rozhořčení nad použitím jeho projevů v pořadu Ano, šéfe. Na druhou stranuho moc nešlechtí, že jediné co ho zajímá, je jen jeho podnikání a nic víc, že se nezajímá o politiku a že neřeší jakékoliv větší souvislosti. A to si myslím, že mu může uškodit v podnikání zrovna tak, ne-li víc. Jeho vyjadřování mě trápí snad nejméně. To, že někdo namixuje existující a veřejně dostupná videa, aby jim dal parodický obsah, je zcela běžné a podle mě i legální, pokud to někdo nepoužije k vlastnímu výdělku. Problém je, že si Polreich neuvědomuje, jak moc velký vliv může mít politika a i třeba pan Fischer na jeho podnikání. Co třeba Fischerův zcela laxní přístup ve věci výkupní ceny energií z fotovoltaiky - vždyť jen to mu za energie sežere plno peněz. O vlivu prezidenta na ústavní soud a další důležité instituce není pochyb a ty opět hodně trh ovlivňují.

0 0
možnosti

J. Holič

10. 1. 2013 9:25
Re: Polreich má možná pravdu, ale jen částečně

Nakonec prokazuje neuvěřitelné nepochopení snah sdružení dekomunizace. Toto združení se už dlouhou dobu snaží poukazovat na nebezpečnost a celkovou nesprávnost podporování komunistů, zároveň upozorňuje lidi na důležitost účasti při volbách a to s pomocí potisků na trička a podporou podobných projektů. Vyjádření Polreicha v podstatě říká, že když jsme komunisty nezakázali, tak jsou tím všechny svinstva komunismu zapomenuta a není třeba upozorňovat na to, když jim někdo pomáhá zpět k moci. A to je dost velký nesmysl a mrzí mě, že v sobě pan Polreich nenašel dost inteligence, aby to pochopil. Zároveň si také myslím, že autoři sestřihu měli lépe odhadovat, jak jejich (jakkoliv pravdivé) video bude působit...

0 0
možnosti

10. 1. 2013 8:56
Souhlas s panem Pohlreichem

Pohlreich použil sice nespisovný a le výstižný termín. jakýsi srabi, kteří se ani nehrabou z anonymity popírají cokoliv co se jim nelíbí  a používají metod které odpovídají právě nacistické ideologii. Nejde o reklamu p. Pohlreicha, ale o nestoudnost a nerespektování výsledků voleb. Ve skutečnosti, i když to asi nemají v úmyslu ale je tomu tak,je to i pro tu pakáž , které nevadí ani porušení zákonů o autorských právech, úplně kontraproduktivní.

0 0
možnosti

J. Holič

10. 1. 2013 9:28
Re: Souhlas s panem Pohlreichem

Odkdy je koláž videa (kterých je plný youtube) odpovídající nacistické ideologii? Jak může jít o nerespektování výsledků voleb, když se video týká voleb, které ještě neproběhly?

0 0
možnosti

10. 1. 2013 7:56
Představte si pane Vydra

Že jste místní pekař a nějaká parta nácků Vás a vaše jméno zneužije na své propagační video . Pak by jste mudroval úplně stejně jako holohlavý bandita ! Protože by se mohlo stát že by jste jako podporovatel nácků nemusel prodat ani suchý rohlík ! I takto může fungovat neviditelná ruka trhu !

0 0
možnosti

J. Holič

10. 1. 2013 12:38
Re: Představte si pane Vydra

Když náckové využijí vaše video (které jste poskytl v rámci svojí propagace) a namontují vám do housek obrázky anarchistů a dají to na youtube, nejen že vás to nijak nepoškodí (je jednoznačné, že původní video sloužilo k jiným účelům a že je upravené, tudíž bude také zřejmé že nacisty nepodporujete), ale případná žaloba nebude mít šanci na úspěch. Copak má Babica žalovat toho, kdo dal jeho fotku k párku na kopečku rýže (s nápisem "Babicovo sushi") na internet?

0 0
možnosti