Diskuze
Kdo utopil v kampani nejvíce? Rekordmanem je Chrenek
Děkujeme za pochopení.
Nějak ty počty haprují, ne?
Jan Fischer - 10 111 000 Kč, přičemnž jen od Chrenka 14 mil?
F. Skupík
Kdyby
raději dal ty milióny na nákup zařízení do svých nemocnic.Udělal by líp.
Re: Kdyby
To s vámi souhlasím. Ale to mohl udělat i váš idol Dienstbier, Zeman, ...
T. Czernin 251
Vždyť Chrenek jen
vracel Fišerovi dluh za privatizaci...
Fišerův transparentní..
Díval jsem se párkrát na Fišerův "transparentní" účet a pohyby dodavatelům mne dost překvapovaly velmi často svou neúměrnosti ke službám, za které byly placeny. Takže v případě jeho kampaně jsou jasnými vítězi právě ti dodavatelé. Jaká byla jejich struktura těžko soudit. Mít ale jejich seznam, jako šetrný podnikatel se jim zdaleka v budoucnu vyhnu. Klidně dám ruku do ohně za to, že bych podobné služby v podobném objemu pořídil x násobně levněji. Což pan státní úředník který neplatí ze své kapsy nikdy nepochopí.
No ňák ten křenek
nesází na ty nejlepší koně. Asi ty sázky může dotovat z něčeho jiného.
kdo ví kde fischer nakonec skončí a investice do něj
může nabýt zcela nového významu za pár let
Re: kdo ví kde fischer nakonec skončí a investice do něj
a žádná amina !
za peníze všechno
Velice rozumný článek. Ukazuje skutečnou příčinu úspěchu pana Schwarzenberga. Vzpoměl jsem si na pana Švejnara, když se vzdával kampaně - nevěděl, kde by sehnal dostatek potřebných peněz.
Pan Schwarzenberg vydal za svou krátkou intenzivní kampaň více než dvojnásobek výdajů pana Fischera či pana Zemana za kampaně delší. Spolu s vyjádřeními řady médií či umělců se vytvořil mohutný marketingový tlak na voliče zejména ve velkých městech. Prodat kandidáta se až tak principielně neliší od prodeje jiného "zboží".
Dnes mě překvapil pan Zeman, který chce údajně na zbytek kampaně vydat jeden milion a pan Schwarzenberg 5milionů, největší rozdíl bude v bilboardech. Ta čísla se mi u obou zdají podhodnocená a pokud to p.Zeman myslí vážně, tak to prohraje svým spoléháním na televizní debaty.
Re: za peníze všechno
Tak jestli Zeman už víc peněz nemá, tak prostě víc dát nemůže. A pokud jde o biilboardy, to podle mně není tak důležité. Ty jsou ve městech. Tam Zeman moc neposílí prtože města volila Schwarzenberga už v prvním kole. Fanoušky na Facebooku si taky už taky nemá smysl kupovat (na multiplikační efekt je už pozdě, FB byl ovládnut agenturou Schwarzenberga). Tzv. pravicový tisk má jasno, TV ve svých rádoby nezávislých komentářích ve zprávách taky. Slabina Scharzenberga ovšem je, že dosud mluvila jen jeho kampaň, o jeho negativech se vůbec nemluvilo, protože byl relativně na okraji zájmu.
Pro Zemana je důležité přesvědčit lidi v regionech (kde je TV hlavní zdroj informací). Aby se k němu přiklonili voliči Diensbiera a část od Fischera. Takže strategie omlátit oponentovi v diskuzích jeho vládní angažmá a jeho kroky v posledních letech (pro většinu občanů ČR jednoznačně nevýhodné), je asi nejlepší (a nejlevnější). A on Zeman diskutovat umí.