Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Kdo utopil v kampani nejvíce? Rekordmanem je Chrenek

Největším donátorem prezidentského kandidáta se stal se 14 milióny Tomáš Chrenek, spolumajitel Třineckých železáren. Nedá se však hovořit o výhodné investici - Jan Fischer skončil ve volbách až třetí a na Hrad se nedostane.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

14. 1. 2013 10:43
Nějak ty počty haprují, ne?

Jan Fischer - 10 111 000 Kč, přičemnž jen od Chrenka 14 mil?

0 0
možnosti

F. Skupík

14. 1. 2013 6:54
Kdyby

raději dal ty milióny na nákup zařízení do svých nemocnic.Udělal by líp.

0 0
možnosti

15. 1. 2013 8:22
Re: Kdyby

To s vámi souhlasím. Ale to mohl udělat i váš idol Dienstbier, Zeman, ...

0 0
možnosti

T. Czernin 251

13. 1. 2013 23:37
Vždyť Chrenek jen

vracel Fišerovi dluh za privatizaci...

0 0
možnosti

13. 1. 2013 23:11
Fišerův transparentní..

Díval jsem se párkrát na Fišerův "transparentní" účet a pohyby dodavatelům mne dost překvapovaly velmi často svou neúměrnosti ke službám, za které byly placeny. Takže v případě jeho kampaně jsou jasnými vítězi právě ti dodavatelé. Jaká byla jejich struktura těžko soudit. Mít ale jejich seznam, jako šetrný podnikatel se jim zdaleka v budoucnu vyhnu. Klidně dám ruku do ohně za to, že bych podobné služby v podobném objemu pořídil x násobně levněji. Což pan státní úředník který neplatí ze své kapsy nikdy nepochopí.

0 0
možnosti

13. 1. 2013 21:36
No ňák ten křenek

nesází na ty nejlepší koně. Asi ty sázky může dotovat z něčeho jiného.

0 0
možnosti

13. 1. 2013 19:35
Lehko nabyl,

lehko pozbyl.

0 0
možnosti

13. 1. 2013 18:13
kdo ví kde fischer nakonec skončí a investice do něj

může nabýt zcela nového významu za pár let

0 0
možnosti

13. 1. 2013 18:56
Re: kdo ví kde fischer nakonec skončí a investice do něj

a žádná amina !

0 0
možnosti

13. 1. 2013 17:19
zmařená investice JFK

:-)

0 0
možnosti

13. 1. 2013 16:23
za peníze všechno

Velice rozumný článek. Ukazuje skutečnou příčinu úspěchu pana Schwarzenberga. Vzpoměl jsem si na pana Švejnara, když se vzdával kampaně - nevěděl, kde by sehnal dostatek potřebných peněz.

Pan Schwarzenberg vydal za svou krátkou intenzivní kampaň více než dvojnásobek výdajů pana Fischera či pana Zemana za kampaně delší. Spolu s vyjádřeními řady médií či umělců se vytvořil mohutný marketingový tlak na voliče zejména ve velkých městech. Prodat kandidáta se až tak principielně neliší od prodeje jiného "zboží".

Dnes mě překvapil pan Zeman, který chce údajně na zbytek kampaně vydat jeden milion a pan Schwarzenberg 5milionů, největší rozdíl bude v bilboardech. Ta čísla se mi u obou zdají podhodnocená a pokud to p.Zeman myslí vážně, tak to prohraje svým spoléháním na televizní debaty.

0 0
možnosti

13. 1. 2013 16:39
Re: za peníze všechno

Tak jestli Zeman už víc peněz nemá, tak prostě víc dát nemůže. A pokud jde o biilboardy, to podle mně není tak důležité. Ty jsou ve městech. Tam Zeman moc neposílí prtože města volila Schwarzenberga už v prvním kole. Fanoušky na Facebooku si taky už taky nemá smysl kupovat (na multiplikační efekt je už pozdě, FB byl ovládnut agenturou Schwarzenberga). Tzv. pravicový tisk má jasno, TV ve svých rádoby nezávislých komentářích ve zprávách taky. Slabina Scharzenberga ovšem je, že dosud mluvila jen jeho kampaň, o jeho negativech se vůbec nemluvilo, protože byl relativně na okraji zájmu.

Pro Zemana je důležité přesvědčit lidi v regionech (kde je TV hlavní zdroj informací). Aby se k němu přiklonili voliči Diensbiera a část od Fischera. Takže strategie omlátit oponentovi v diskuzích jeho vládní angažmá a jeho kroky v posledních letech (pro většinu občanů ČR jednoznačně nevýhodné), je asi nejlepší (a nejlevnější). A on Zeman diskutovat umí.

0 0
možnosti