Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Přestřelka v ÚSTR. Do rady se opřel Vetchý i političtí vězni

Rada Ústavu pro studium totalitních režimů (ÚSTR) nepracuje na politickou objednávku a odvolaný ředitel Daniel Herman neskončil z politických důvodů, řekla novinářům předsedkyně rady Petruška Šustrová. Rada měla výhrady k jeho práci a nynější spory podle ní politizují politici a média.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

18. 4. 2013 8:55
petruška šÚSTRová ...nomen omen?

to jsou paradoxy :o)

0 0
možnosti

Š. Apolen

18. 4. 2013 23:53
Re: petruška šÚSTRová ...nomen omen?

Co tím chtěl básník říci,že použil slova sládka z "Audience" od Václava Havla?

0 0
možnosti

D. Block

16. 4. 2013 23:57
trapáci

Ondra se nám zase angažuje.. po jeho angažmá v Ordo Lumen Templi, kde se bratřil s Vidímem, Bartákem a Landou, než se nám kluci rozkmotřili se snad ani není čemu divit.. Jednu věc nechápu... Proč má archivy bezpečnostních složek obstarávat tento úřad vzniklý na politickou objednávku... Velká část vědecké rady rezignovala, protože nechtějí spojovat svá jména s touto šaškárnou.... a ted nám svazák Nečas prozradí, že Petruška Šustrová, stará chartistka zběhla ke komoušům..chacha... Nečas je už totálně psychotickej a dnes tomu nasadil korunu když dělal bububu, že nedostanem důchody, aby jsme se lekli a vstoupili do druhého pilíře...ubožák.. Sám tam vstoupí, vybere si něco konzervativního, jako správnej konzervativec /předseda SSM/, takže už v tom druhym pilíři budou dva /s Milanem Komárkem/

0 0
možnosti

M. Komárek

17. 4. 2013 7:21
Kdo má mít tento archiv v kompetenci?

Nějaké samozvané občanské sdružení? Opravdu jsi takový debil nebo ho ze sebe jen děláš?

0 0
možnosti

J. Sládeček

16. 4. 2013 20:56
Pomocník falšovatelů historie Vetchý, jak směšná

figurka?!

0 0
možnosti

16. 4. 2013 12:02
Proč mlčí Přemysl Vachalovský,

někdejší zakladatel celého Ústavu spolu s "vůdcem" Žáčkem? Ten by mohl říci velmi hodně o novodobých "korytářích" a la Šustrová a mladý Uhl, který se docela potatil...

0 0
možnosti

M. Zhoubný

16. 4. 2013 11:44
No ano, vetchý magor a bolševik napravo i nalevo.

Vetchý je známá nevyrovnaná figurka, takový svalnatější a méně blbě čumící Hřebejk to je.

Šustrová je nämlich to samé, co Šiklová, svině s mnoha kabáty.

S blížící se turbulencí se logicky zakopávají pozice staré osvědčené a rychtují nové. Ještě se pobavíme, než si hoši prohodí trička.

0 0
možnosti

J. Sládeček

16. 4. 2013 20:57
Re: No ano, vetchý magor a bolševik napravo i nalevo.

Ano, tak nějak,.........................

0 0
možnosti

16. 4. 2013 10:59
Pánové Komárkové, Sýkorové, Klímové...

Dle vašeho klíče určení levicovosti Šustrové či Dienstbiera, by soušasné "pilíře" pravicové politiky Klaus, Kalousek, Nečas, Sobotka a další, museli být ortodoxními levičáky, páč na rozdíl od Šustrové či Dienstbuera st. kolaborovali s minulým režimem a ruku v ruce se každý po svém podíleli na budování socialismu.) Navíc nechápu, proč si tady plácáte játra ohledně levicovosti té či onoho. Podstatné je, že nikdo z nich by se nesnížil k činům v žoldu současných bolševiků. A o tom to je.)

0 0
možnosti

P. Janáček

16. 4. 2013 11:01
Re: Pánové Komárkové, Sýkorové, Klímové...

Ne, u nich se to nepočítá, je se za mládí nelustruje. Pouze kdyby se někdo postavil pravicové vládní moci, tak bude dehonestován jako ultrakomunista.

0 0
možnosti

16. 4. 2013 10:49
Pan Schwarzenberg v „Právu” ...

to řekl moudře a uvážlivě, má úroveň!!!

0 0
možnosti

16. 4. 2013 12:04
Re: Pan Schwarzenberg v „Právu” ...

Jestli s ním souhlasíte tak jste asi volil Karla. Jděte .............

0 0
možnosti

R. Sýkora

16. 4. 2013 8:30
Petruška Šustrová...

Někdo tady už argumentoval, že Šustrová je pravicově orientovaná, takže nemá důvod stranit levici. Dokonce to včera v televizi prohlásil Dienstbier a to mě přesvědčilo, že opravdu jde o frontální a předem připravený nástup levice do USTR. Má-li být důkazem pravicovosti Šustrové to, že ji komunisti po roce 1968 zavřeli, tak je potřeba připomenout proč ji zavřeli. Určitě ne za pravicové názory, maximálně tak za kritiku okupace vojsky VS a oficiálnímu stanovistu KSČ alternativní levicové názory. Patřila ke skupině Hnutí revoluční mládeže, které vůbec pravicové nebylo (další člen Petr Uhl se např. prohlašoval za Trockistu apod.). Šustrová byla vždy členkou sociální demokracie v záloze :) , jestli lze použít tento vojenský termín.

0 0
možnosti

M. Komárek

16. 4. 2013 9:20
Pravicová orientace Petrušky je totální výsměch

představitelů ČSSD veřejnosti, už ani nezakrývají, že své voliče považují za totální blbce.. Snad i role drahé kurtizány by v jejím případě byla věrohodnější, než role pravicové političky.

0 0
možnosti

16. 4. 2013 7:55
bouře ve sklenici vody.

dokud měla v Senátu převahu ODS, tak nominovala členy rady ustr ODS a bylo vše v pořádku. Teď má převahu ČSSD a najednou tu máme levicový puč...Opravdu nejsou důležitější témata? Proč myslíte, že TOP09 se do akce vůbec nezapojuje? Prostě je jim to jedno. Orel much nelapá.

0 0
možnosti

16. 4. 2013 7:17
Do rady se opřel Vetchý? Jak? Nic jsem nezaznamenal...

0 0
možnosti

F. Skupík

16. 4. 2013 8:19
Re: Do rady se opřel Vetchý? Jak? Nic jsem nezaznamenal...

Když von Vetchý má patent na rozum.Za komunistů hrál skoro ve všech filmech a nyní svým minulým chlebodárcům nemůže přijít na jméno.Jak bojoval kdysi proti nim???Asi tím že mohl hrát.

0 0
možnosti