Diskuze
Praha by měla být k cyklistům přívětivější, tvrdí pořadatelé jarní cyklojízdy
Děkujeme za pochopení.
Já jsem pro.
Ovšem až tehdy, když se cyklisti začnou chovat tak, jak mají. Nesčíslněkrát se mi stalo, že když přecházím na zelenou přes přechod, tak mě div neporazí cyklisté, kteří v klidu a pohodě po tomto přechodu přejíždějí. A nemusím snad ani dodávat, že jsem už několikrát zažil, že cyklista mě na témže přechodu málem přejel, proto, že nerespektoval červenou na semaforu před přechodem, kteží nějakým omylem semafor neobjížděl po chodníku.
Klidně k nim budu přívětivější, když začnou respektovat pravidla.
Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá
Arogantní koloidi provádějící nebezpečné a ilegální ptákoviny v provozu, srážející chodce na chodníku a blokující dopravu na úzkých nepřehledných silnicích můžou poděkovat jen sami sobě.
Problémem je dodržování zákonů.
Řidič má plno povinností a tyto jsou stvrzeny průkazem,že majitel je zná.Cyklisté se zase domnívají,že jich se podobné věci netýkají a měli by být nadřazeni ostatnímu provozu.Asi jako někteří majitelé luxusnějších aut.Mnohdy jde o stejné osoby!Při ortodoxním dodržování příslušné vyhlášky je bezpečno na silnicích pro všechny.
demagogická akce
Jarní jízdu uprostřed Prahy bych přirovnal k propagaci zřízení přírodní reservace v areálu mladoboleslavské Škodovky.
Logická by byla taková akce v lokalitách, které je perspektivně možno využít pro další cyklistické stezky.
Agresivní pumpičkáři
Cyklisté jsou přemnožení, neměl by následovat regulovaný odstřel?
Omezení dopravní zátěže v centru
Prahy je zajisté žádoucí, o tom není sporu. Ovšem těžko toho lze docílit jen dalším zakazováním a omezováním. Praha potřebuje v první řadě dokonale průjezdný a kapacitně dostačující obchvat celého města.Zčásti to funguje, ovšem severozápadní kvadrant se neřešil a neřeší vůbec. Dokud se nebude možné Praze vyhnout, a to i bez detailní znalosti lokálních "specialit" , nezbaví se centrum tranzitu, a tedy ani kolon a smogu.
Re: Omezení dopravní zátěže v centru
Ona to až zas tak není pravda. Severozápadní část obchvatu se řeší již léta. Bohužel, stále vítězí lokální zájmy a zájmy pochybných občanských iniciativ a ekoteroristických skupin. No, jen si představte, že by severní obchvat Prahy kroužil někde kolem Kralup, jak by si to nejradě představovali třeba v takovém Suchdole!
Doufám, že zase nějaký špuntař
dostane řádně přes ústa. Nemám totiž rád samozvané regulátory čehokoli, včetně dopravy. To se týká i tzv. sdružení auto*mat, jež si uzurpuje právo jediného správného názoru. Škoda, že jsem daleko, přišel bych protestovat.