Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Ve známé pivnici zkouší trik. Místo půllitru nabízí 0,47 litru

'To dojde' - oblíbená výmluva všech hostinských, když má snad zákazník pocit, že nedostal poctivou míru. V pražské pivnici U Pinkasů si už stěžovat nemůžete. Ryska na půllitru tu není směrodatná, točí se tu teď 0,47 litru. Přesvědčila se o tom redaktorka serveru Lidovky.cz
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

12. 8. 2013 11:37
přemýšlejte

Jednoduché řešení.Nechat Pinkase jen turistům a chodit jinam.

0 0
možnosti
FV

6. 8. 2013 14:46
Příživníci

Podávejte a pište na meny údaje - malé pivo - velké pivo - tuplák a každou inspekci vyhoďte. Objem nepište, u piva to nejde, to by jste museli nechat spadnout pěnu. Jsou to sprostí vyžírkové. Váš vztah je výčepní kontra zákazník, s inspekcí žádný vztah nemáte. Podobně by to mohli dělat pak i u jídla, málo zelí, málo omastku, málo soli, málo masa, nebo hodně zelí, hodně masa a tak podobně. Žeńte je, fízláky.Na tom se pakují jedině oni. Když se to nebude líbit zákazníkovi, to je jiná, musíte přinést nové, to jo, ale tyto vyžírky žeňte rychlým krokem.

0 0
možnosti
JS

30. 7. 2013 21:02
Ano,

jsou to zoufalci!

0 0
možnosti
SD

29. 7. 2013 22:31
Ano, mladí by se měli dozvědět, že dříve to nebylo "horší"

ale nesrovnatelně horší...

0 0
možnosti
KN

K. Novák 181

30. 7. 2013 7:24
Re: Ano, mladí by se měli dozvědět, že dříve to nebylo

Asi jsme žili každý někde jinde.

0 0
možnosti
MW

29. 7. 2013 18:59
kalibrované sklenice

Pokud mají kalibrované sklenice 0,47 litru a zákazníci jsou informovaní, tak v tom nevidím problém. A basta!!  Klidně bych tam na pivo šel.    (Ale po pravdě  v tom vidím jasný alibismus pro případné puntíčkářské stěžovatele a kontrolory).

P.S. raději 0,03l pod míru než přes míru

0 0
možnosti
TB

T. Beren

29. 7. 2013 17:55
Re: Co se divíte?

Kdepak, nejsem pingl a ani nevlastním žádnou hospodu. Můj byznys je na hony vzdálen. Na pivo chodím ještě o pár let déle a máte pravdu v tom, že někde mají sklon hosty na míře piva šidit. Nedělal bych z toho takovou vědu. Když mi to vadí, půjdu příště jinam. U Pinkasů jsem si toho však zatím nevšiml. Mohl jsem mít štěstí. Anebo si možná všímám jiných věcí, než je absolutně přesná míra piva. V každém případě nesdílím Vaši podezíravost či zapšklost. Jen jsem si tam všiml, že se nejedná o žádný trik, který by začali zkoušet teď, protože to tam je už řadu let. Nijak to neobhajuji, ani to nikomu nezazlívám. Je to jejich nabídka, kterou nemusím přijmout. To je celé.

0 0
možnosti
MC

29. 7. 2013 15:18
Koho berou mililitry, ať si koupí lahváč.

0 0
možnosti
PR

29. 7. 2013 15:22
Re: Koho berou mililitry, ať si koupí lahváč.

Když se pokazí plnicí linka, i lahváč nemusí být přesný. Jednou jsem nepřekontroloval basu a ejhle, byla tam jedna prázdná avšak zazátkovaná láhev. Leč má blbost.

0 0
možnosti
TK

29. 7. 2013 14:54
dobře už bylo, ví to každý

Jaké překvapení? Mluví se o tom, že "dříve" se prý "šidilo". Nedá se to srovnat s novou dobou...

Je mi opravdu líto mladých lidí, kteří si myslí, že toto je "normální", event. že "dříve" to bylo horší.

0 0
možnosti
PR

29. 7. 2013 15:03
Re: dobře už bylo, ví to každý

Jaké je toto okrádání, v ceníku je míra, cena a zákazník to buď akceptuje, nebo ne? Jsou hospody, kde už ani půlitr neznají a čepují do čtyřek. Člověk je snad svéprávnej a umí číst a podle toho se rozhodnout, jestli si dá, nebo ne ... Zlodějna je, když se tu prodávají v českém obalu polská vejce a obal klame, že jsou česká ... ale i to je nepostihnutelné podle našich zákonů.  Musíte si přečíst razítko a až podle něj zjistíte odkud jsou.  O kvalitách potravin raději nemluvě. U masných výrobků není problém i 70% vody. To však není takový problém, jako u piva.

0 0
možnosti
JV

29. 7. 2013 14:08
Hospody nás okrádají uź desítky let

a jsem rád že si toho někdo všímá a píše o tom. Všechny ty žvásty níže které to omlouvají jen nechápou, že někteří se tu nechtějí smířit s "moderní" zlodějnou!!! Tyhle marketingové triky mě fakt štvou a jejich autoři by měli namočit v dehtu, po sypat peřím a na kládě vyhnat z města. ŽÁDNÉ výmluvy mě nezajímaji.

0 0
možnosti
PR

29. 7. 2013 14:45
Re: Hospody nás okrádají uź desítky let

Nikdo Vás však nenutí do těch hospod chodit, když jsou takzlé, tak se jich prostě straňte. No a pokud si myslíte, že to jde lépe a levněji, máte možnost si to zkusit na vlastní kůži. Chtěl bych Vás vidět, jak točíte přesný půlitr za půlitrem. To co píšete vy jsou naprosté žvásty! Okrádají Vás, tak tam nechoďte a nikdo Vás neokrade. Jen hlupák se nechá okrádat!

0 0
možnosti
PR

29. 7. 2013 13:03
He, splnilo to účel.

Někdo si toho všiml, napsal článek a reklama je na světě. Pokud je pivo jako křen, tak výčepnímu z něj klidně ty 0,03 daruji. A cena? Za dobré pivo, dobrou atmosféru si rád připlatím. Ano jsou třeba místa, kde jsou levnější, ale většinou se to na chuti piva pozná. No a těch 0,47 mi také přijde jako tolerance pro kontroly. Natočit pivo mezi 0,47 - 0,5 je mnohem snažší, než trefit přesně 0,5. Můžete namítnout, že může točit přes 0,5. To zajisté ano, ale cena by byla bezpochybně vyšší. Nikdo Vám nedá nic zadarmo. Takže to má svou logiku.

0 0
možnosti
TH

29. 7. 2013 14:31
Re: He, splnilo to účel.

No pivo sice lehce nadprůměrné (znám hospůdky s lepším plzeňským) Cena vysoká, obsluha nepříjemná. V celkovém kontextu je poměr cena/výkon podprůměrný. Na druhou stranu je chápu ... je to známej podnik, reklamu nepotřebuje, umístěný na turistické trase.... tak proč by se snažili že...

0 0
možnosti