Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

ZVĚŘINA: Výměna hlavounů nepomůže

V létě 2010, sotva pár hodin poté, co se stal ministrem dopravy, jenž o dopravě nic nevěděl, už Vít Bárta sliboval, jak zatočí s vedením Ředitelství silnic a dálnic. Od té doby se ředitelé tohoto úřadu mění dost rychle, ale poměry jsou aktuálními slovy samotného úřadu „nerušeným prostředím pro korupci“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

10. 12. 2013 8:34
Proč musel Bárta skončit?

Když se stal ministrem dopravy Bárta,tak se pustil do ŘSD sice jen proklamačně,ale dál se nedostal.On ten ,,penězovod" nekončí asi ve firmě,ale pokračuje do pokladen politických stran.To,jak rychle dělají dluhy a stejně rychle je splácí,to je obdivuhodné.Ovšem stačí prohlásit,že pozvete na opravu,výstavbu,firmu z Německa a i jako ministr skončíte.O nějakém řediteli nemluvě.Jedině zrušení takové firmy může pomoci odstranit korupci v této oblasti.Kdo bude mít tolik odvahy?

0 0
možnosti

11. 12. 2013 8:11
Re: Proč musel Bárta skončit?

Zdá se,že i pomyslet se bojí.

0 0
možnosti