Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Lumpárna a špinavost, říká k úniku odposlechů mezi diplomaty Špaček

Když někdo napíchne telefony a ty hovory pak uveřejní, je to nejvěší podvod a špinavost, říká v rozhovoru pro Lidovky.cz odborník na etiketu a komunikaci Ladislav Špaček. Komentuje tak únik citlivé interní komunikace vysokých amerických a unijních diplomatů k situaci na Ukrajině.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

10. 2. 2014 10:56
Hlavně ale uniklo, že USA a EU se vůči Ukrajině

chovají jako vůči kolonii nebo protektorátu - jenom se dosud neshodly na tom, koho jmenují "státním premiérem", a kdo bude protektorem. A to týden poté, co Kerry, nadřízený paní diplomatky, tak šťavnil v Mnichově (;-)) o nevměšování se cizích států do ukrajinských záležitostí!

To, že paní diplomatka má slovník dlaždiče, je její soukromá věc. Třeba se tak snaží prosadit v silně maskulinním prostředí. Že v zákulisí dohaduje puč v suverénním státě, je podstatnější.

Pan Špaček by si mohl ujasnit priority.

0 0
možnosti

10. 2. 2014 13:40
Re: Hlavně ale uniklo, že USA a EU se vůči Ukrajině

Pan Špaček jejich agent, tak v tom jasno musí mít :-)

0 0
možnosti

10. 2. 2014 5:09
Já bych z toho

až zas tak velkou aféru nedělal. US agentury odposlouchávají kde koho, ruské agentury odposlouchávají kde koho, v podstatě každý, kdo to umí, tak odposlouchává kde koho... O co jde? Když se takhle budou všichni "jen" odposlouchávat, event. občas něco z těch odposlechů skončí v médiích, nic se neděje, je to boj agentur a jejich vládců či provozovatelé mezi sebou. Když se agenturníci začnou mezi sebou střílet, pořád ještě nic se neděje. Problém nastane, až do těchto svých přiblblých bojů zase začnou tahat ostatní lidi...

0 0
možnosti

9. 2. 2014 22:54
Ukrajina dnes

a Brno, Praha zitra

Nojo, ted sem to s tim optimismem nejak prehnal ;-)

0 0
možnosti

9. 2. 2014 22:57
Re: Ukrajina dnes

Vy máte něco proti české demokracii ? Když chcete změnu, tak podpořte nějakou politickou stranu.

0 0
možnosti

9. 2. 2014 22:55
Re: Zeman ve svete :-)

Co má debilní klip z května 2013 společného s dnešní Ukrajinou ?

0 0
možnosti

9. 2. 2014 20:55
Zásadní nesouhlas.

Špinavost je vměšování se cizích zemí do politiky suverénních států. Demokratické volby na Ukrajině zvolily Janukoviče a Parlament. V normální, demokracii, by politická orientace země odpovídala složení Parlamentu - kdo vyprovokoval a podporuje ty grázly, kteří prohráli volby, aby šli vnucovat zemi orientaci, kterou ve volbách neustáli? Je zřejmé, že "účast" EU a USA na těchto akcích, byla a je daleko za hranicí slušnosti. Tak na co si pan Špaček hraje? Tihle diplomatičtí neumětelové jen prozradili, že se na Ukrajině angažují nad rámec slušnosti - podporují převrat. Názor pana Špačka mi hodně připomíná názor jedněch mých dobrých známých, kteří mají problematické dítě. Když se o jejích excesích začne hovořit, tak je nezajímá, zda se to skutečně stalo, zda je to pravda - ale jak se to dostalo ven a kdo to šíří, kdo o tom mluví - typicky české "moderní" maloměšťáctví. Zkrátka nejde o věc, ale kdo to dává veřejnosti na vědomí. Typicky malý český hnus. Velké zklamání nad estétem Špačkem.

0 0
možnosti

M. Komárek

9. 2. 2014 21:53
"normální demokracie" je která?

ta neexistující? Proč se na ni teda všichni neustále odvolávají? Připomíná mi to trochu komunisty, co šili systém na neexistujícího člověka ....

0 0
možnosti

S. Panza

9. 2. 2014 20:29
P. Špaček opětovně hodnotí událost izolovaně bez souvislostí

P. Špaček zcela ignoruje fakt, že k zveřejnění hovoru došlo

krátce poté co na USA prasklo, že naprosto systematicky dlouhodobě odposlouchává miliony hovorů na celém světě včetně odposlechu premiérů států EU. Takže je pravděpodobné, že někdo, kromě děsného obsahu toho hovoru, sděluje: I vy jste odposloucháváni. Náměstkyně ministra zahraničí USA otevřeně vyjadřuje svůj postoj k údajně

nejbližším spojencům  z EU. Tato dáma používá, natolik vulgární výraz, že 

příspěvek s jeho přesným překladem zde není umožněn. Pokud je odborníku na etiketu jedno, že vysoký vládní činitel USA chce "Vyje*at s EU", "posílá EU do Prčic" či "na EU s***"  pak já si myslím, že by to Evropanům mělo vadit.

0 0
možnosti

9. 2. 2014 19:21
Špinavost je vměšování se cizích zemí do

politiky suverénních států. Demokratické volby na Ukrajině zvolily Janukoviče a Parlament. V normální, slušné demokracii, by politická orientace země odpovídala složení Parlamentu - kdo vyprovokoval ty grázly, kteří prohráli volby, aby šli vnucovat zemi orientaci, kterou ve volbách neustáli? Je zřejmé, že "účast" EU a USA na těchto akcích, jejichž vedení se uchopili kriminální živly, byla daleko za hranicí slušnosti. Tak na co si pan Špaček hraje? Tihle diplomatičtí neumětelové jen prozradili, že se na Ukrajině angažují nad rámec slušnosti - podporují převrat. Názor pana Špačka mi hodně připomíná názor jedněch mých dobrých známých, kteří mají problematické dítě. Když se o jejích excesích začne hovořit, tak je nezajímá, zda se to skutečně stalo, zda je to pravda - ale jak se to dostalo ven a kdo to šíří, kdo o tom mluví - typicky české "moderní" maloměšťáctví. Zkrátka nejde o věc, ale kdo to dává veřejnosti na vědomí. Typicky malý český hnus. Velké zklamání nad estétem Špačkem.

0 0
možnosti

J. Sládeček 703

9. 2. 2014 19:25
Re: Špinavost je vměšování se cizích zemí do

Přesně tak.

0 0
možnosti

9. 2. 2014 19:11
Chudák Kličko,

dělá jim šaška při rozbíjení ukrajinské demokracie. U žlabu ho nechtějí Kašpárka. Vycucají ho jak citron a zahodí. Krásně se ti grázli vybarvili.

0 0
možnosti

10. 2. 2014 11:25
"Milují zradu a nenávidí zrádce"....

To přece není nic nového.

0 0
možnosti

P. Bárta 150

9. 2. 2014 19:05
Ten problém

spočívá v tom, že ani samotní členové EU nejsou spokojeni se zaharniční politikou Unie, protože ta například financuje měsíčně 10 miliony Eurom palestinskou samosprávu, jejichž členové předvedli, co v Praze umí a podle závěrů jedné z komisí EP se vůbec neví, kam ty peníze jdou, na co jsou použity, protože ty orgány nevedou účetnictví a výplatní pásky. V paměti je učinkování "ozbrojených" sil Unie ve válce v Bosně, kde holandské jednotky mlčky přihlíželi vraždění civilistů s odůvodněním, že nemají mandát zasáhnout. Evropská unie je prolezlá mnichovanstvím , netečností k bezpečnostním hrozbám a neschopností jim čelit.

0 0
možnosti

A. Prokop

9. 2. 2014 17:49
Nesouhlas s Sýkorkou

Jen lidi vědí, o čem jejich zástupci při jejich zastupování mluví.

0 0
možnosti