Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Evropské unii věří jen třetina Čechů, nejméně v historii

Evropské unii nyní důvěřuje 34 procent Čechů, uvedla agentura STEM. Je to vůbec nejnižší míra důvěry od roku 1994, kdy agentura s průzkumem začala. Klesá i důvěra v Evropský parlament, momentálně mu věří 30 procent lidí. To je o pět procent méně než loni v září.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IR

14. 3. 2014 7:37
patřím do skupiny dvou třetin.

do skupiny Chameleonů patří Komárek,Chmelíček,Vydra a další trotlové,,,,

to že se rozpadne ODS jsem ,minulý rok předpověděl,můžete si projít příspěvky ,jak se vehementně oháněli Komárek a jeho ocáskové, tak časem pojde i Kalousek s spacím pytlem.

ani hlas lidu nezvolil prezidentem, huhňu, lidi už nejsou hloupý a vidí tu zlodějinu co tady dělali ,24 let politici,

0 0
možnosti
VM

11. 3. 2014 14:10
Je to tragedie

Celá 1/3 lidí si pořád myslí, že třeba takové eurodotace jsou dobrá věc, holt, to slovo "čerpat" zní velmi sladce. Hlavně, když se při tom neopakuje, že to jsou vlastně naše peníze, a Brusel jen rozhoduje, co si za ně můžeme pořídit. Nechápou, že "čistý příjemce" je jen jiný výraz pro zadlužování a všechno bude třeba do posledního centu vrátit. Že by se až tolik lidi vezlo na těch úplatcích? Naštěstí už 2/3 chápou, že Brusel je synonymum pro korupci.

0 0
možnosti
JK

12. 3. 2014 0:04
Jo, to všechno patří do kategorie - bílé uhlí

korupce NE, ale přerozdělování (dotace, granty apod.) Ano

EU a integrace ANO, ale ztráta národní suverenity NE

Člověk žasne, jak si lidi neumí domyslet, co preferují a co to ve skutečnosti znamená.

0 0
možnosti
JD

11. 3. 2014 5:38
Takže je to ještě horší..

..když byl zvolen Zeman, vypadalo to s naším národem tak půl na půl. Teď koukám, že blbců jsou dvě třetiny.)

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

11. 3. 2014 5:46
Re: Takže je to ještě horší..

myslíš, že třeba Skupík je proti EU? Nemyslím, že to souvisí s inteligencí. Z EU se prostě jen stal oblíbený fackovací panák ...

0 0
možnosti
JN

11. 3. 2014 4:34
Já v EU věřím.

A jsem dokonce přesvědčen o tom, že euro u nás už mělo dávno být a mohli jsme se vyhnout celé řadě problémů. Jsem spokojen s tím, že když jedu do většiny evropských států, tak se nemusím zdržovat na hranicích, že když mám naspořená eura, tak takřka po celé Evropě nemusím shánět směnárny či banky, líbí se mi množství cyklostezek, které tady zejména zásluhou eurofondů byly postaveny, jakož i mnoho staveb a obnovených památek, které existují rovněž zásluhou těchto fondů. Žádné omezování národní identity nepociťuji. Naopak si myslím, že by našemu státu a hodně jejím občanům vůbec neuškodilo, kdyby celá řada pravomocí byla převedena do kompetencí EU, protože v mnoha případech by se tím zamezilo podvodům a jiným lumpárnám ze strany našich občanů. Ono to je asi tak, že naši lidičkové vždycky museli proti něčemu či někomu bojovat. Věčně nespokojení brouci Pytlíkové, hospodští tribuni lidu, hlupáci, kteří opakují to, co někde slyšeli a ani nevědí, kde to slyšeli a proč to opakují...

0 0
možnosti
IS

11. 3. 2014 10:09
Re: Já v EU věřím.

Ano ! A nové cyklostezky budeme stavět, i kdyby na chleba ( a opravu silnic ) nebylo.

0 0
možnosti
AM

10. 3. 2014 23:34
No jó no, to jsme my Češi

My se nikdy nepoučíme, pořád budem stejně blbý, nevzdělaný, komunistický stádo chatařů, který volí lidi jako Paroubek, Klaus, ci Necase a jeho skvelou novou manzelku

0 0
možnosti
JN

11. 3. 2014 4:46
Re: No jó no, to jsme my Češi

Ale, Tondo, vždyť tě nikdo nenutí volit takové kreatury. Můžeš klidně volit třeba Kódla Spacího pytla a tu jeho partičku. Muhehe!

0 0
možnosti
JK

10. 3. 2014 17:07
Jak je to možné?

Vždyť eurokolchoz vedou ti nejlepší z nejlepších. Barroso je bývalý maoista,Schultze zase marxista,Ashton svého času žila z peněz,které dostávala od Putinových kámošů z KGB. Mezi lidovými komisaři (včetně našeho Fulleho) je komoušů více než dost. S velkou pompou tito a jim podobní géniové při zavádění eura vykřikovali,že euro bude tou nejlepší hrází proti nezaměstnanosti a krizím.že s přijetím eura se zvedne výkonnost eurozóny,že do 10 let doženeme a posléze i předeženeme USA. Jen se divím,že se v zemi,kde se 40 let experimentovalo se socialismem najdou lidé,kteří věří,že socialismus má nějakou budoucnost. Jediné,co Evropě zůstalo je spousta nezaměstnaných (především mladých),spousta přistěhovalců (zejména muslimů a černochů),čím dál.tím více starých lidí a ztráta konkurence schopnosti v ekonomice,o armádě ani nemluvě.

0 0
možnosti
JK

11. 3. 2014 23:44
Naprosto přesně !

a ještě, co Evropě zůstalo.... a děsivě narůstá - dluhy, dluhy, dluhy !

0 0
možnosti
ET

10. 3. 2014 17:05
.

V čem vlastně česi EU nevěři ? No přeci v tom, že má v současné podobě pro ně přínos, ale především se obávají že nemá perspektivu dalšího rozvoje. On život člověka ve skutečnosti nestojí na tom kdo zaplatí chodník nebo cyklostezku.Omlouvám se za jedovatost, ale zkuste někde nakouknout k čemu je dobrá čistička vody.

0 0
možnosti
ET

10. 3. 2014 17:06
A zase blbě

..pro pana Jemelku 16:29..

0 0
možnosti
IJ

10. 3. 2014 16:29
v cem vlastne Cesi EU neveri ?

- v tom ze slibi dotace a neposle je ? - v tom ze bude hajit jen zajmy CR ? - v tom ze prestane tlacit na CR aby se civilizovane vclenila do EU ? - v tom ze zapomene na to ze ji CR hazi klacky pod nohy ? ........ kdo jsou ty dve tretiny nevericich Cechu ? Klausovi stoupenci kteri se prochazeji po chodnicich ve svych viskach jejichz stavba byla dotovana EU, kteri pijou cistou vodu protoze cisticka vody byla dotovana EU, kteri se prohaneji po cyklistickych ztezkach ktere byly vystaveny z dotace EU ATD. !!! stydte se vy dve tretiny !!! - tim se lisi Cesi od zbytku sveta - nechaji si zaplatit a potom se otoci zady - hamba vam dve tretiny !!!

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

10. 3. 2014 16:21
Zadavatelem průzkumu je Klausův institut?

STEM je největší prostitutka mezi agenturami.

0 0
možnosti
JN

11. 3. 2014 4:43
Re: Zadavatelem průzkumu je Klausův institut?

Teď jsi nám to tedy, Komárek, vysvětlil! Řekni, kolik let jsi jako správný modrý trotlík volil ODS, tedy jsi podporoval Vašíka Klausů, načež jsi před pár lety "prohlédl" a zjistil jsi, že je tady někdo ještě větší kur.a, než Klaus, a to Padákový Mirda Chemik-lidovec, jehož pastraničku jsi začal volit. No, když vidím, co tady v Praze topácký kůň Hudeček (tedy spíš vůl, než kůň) vyvádí, tak jsem docela zvědav, jak to tady ti topáčci ve volbách zvládnou.

0 0
možnosti
TC

10. 3. 2014 16:10
quo ad duvera cechu a ostatnich

svemu zlodeji Klausovi duveruje snad 90% cechu( representujicich 1 % mych spoluobcanu v EU ) a nasi EU (jejiz nesmirnou svobodu si smim uzivat jiz 40 let) asi 30%.

Cesko nepatri k Eurozone takze by jejich vystoupeni od nas nebyl zadny velky problem.

V Nemecku napr. dle posledniho vyzkumu Eurobarometer by si pralo navrat k DM jen 33%  Nemcu.

Svym nacionalnim vladam dle posledniho vyzkumu neveri 94% reku, 93%spanelu ,89% francouzu ,85% anglicanu (GB) a 73% nemcu.

Takze kdyz 85% obcanu GB neveri Cameronove vlade je v podstate irrelevantni kdyz EU jich neveri 86%.

0 0
možnosti
ET

10. 3. 2014 17:24
Re: quo ad duvera cechu a ostatnich

Proč vy se namáháte s nějakou diskuzí ? Důkazy si vyrobíte sám - jako třeba relevantnost nedůvěry obyvatelů GB k EU. A jen tak mimochodem, vám 33% Němců přejících si návrat k DM připadá " jen " ? Německo přeci na zavedení Eura vydělává a podle mě je tedy 33% velmi překvapivých.

0 0
možnosti