Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Slavjansk hlásí mrtvé. Začala protiteroristická akce, varuje ministr

Operace, kterou zahájily ukrajinské speciální jednotky proti separatistům ve Slavjansku na východě Ukrajiny, si již zřejmě vyžádala oběti. Proruští aktivisté tam od soboty okupují úřední budovy, včetně místních sídel policie a ukrajinské tajné služby SBU, a také se zmocnili zbraní. Na straně vládních sil zatím padl důstojník SBU a dalších pět utrpělo zranění, opačná strana má údajně jednoho padlého a dva zraněné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

20. 4. 2014 0:20
2014-04-20 - Христос Воскрес !!!

0 0
možnosti

20. 4. 2014 0:21
Як Христос Воскрес - воскресне й Україна!

0 0
možnosti

M. Franz

14. 4. 2014 11:27
Bandera a "banderovci"

UPA nebyli žádní banderovci, v době, kdy vznikla, seděl Bandera v německém koncentráku (Sachsenhausen). To, že UPA vraždila Poláky, Židy, komunisty (ale občas i Němce), je sice fakt, ovšem Bandera s tím neměl přímo nic společného. Ideologem ukrajinských nacionalistů byl navíc Lev Rebet, takto rodilý Žid, po válce zavražděný stejně jako Bandera sovětskou tajnou službou..

0 0
možnosti

14. 4. 2014 8:12
zatímco ve zprávách z Majdanu

jsme se dovídali jen o obětech na straně rowdies, tady už víme o ztrátách na obou stranách.

0 0
možnosti

J. Holič

14. 4. 2014 15:56
Re: zatímco ve zprávách z Majdanu

Nelžete tady! Už dlouhou dobu se píše o tom, že ozbrojenci na Majdanu byli na obou stranách a dokonce se mluví o tom, že někteří stříleli na obě strany.

0 0
možnosti

J. Zeman 421

13. 4. 2014 22:33
Slované zvedají hlavu a banderovcům a jiné

pakáži se to nelíbí.

0 0
možnosti

13. 4. 2014 22:36
Rusko se stále víe identifikuje s bývalým SSSR,

který povraždil právě tolik Ukrajinců, jako Hitler Židů.

0 0
možnosti

13. 4. 2014 22:22
"Kdo vezme do ruky zbraň nepřežije. Se všemi

ostatními jsme ochotni jednat." (C) V.V. Putin k nasazení armády proti Čečencům.

Takže když ukrajinská vláda proti střílejím separatistům nasadí armádu, včetně těžkých zbraní a letectva, neudělá NIC, co by bylo proti Putinovým zásadám jak jednat se separatisty...

0 0
možnosti

K. Jež

13. 4. 2014 22:30
Re: "Kdo vezme do ruky zbraň nepřežije. Se všemi

Ta Ukraina to má těžké. Evropa ji hodila přes palubu. Já osobně bych ty obsazené budovy rozstřílel z dálky. Ale svět by řval, že teroristi a maskovaní vojáci útočící nepřátelské armády jsou taky lidi. Tedy to asi dopadne tak, že bude (je) válka. Ne občanská ! Ale Ukrajina Rusko a Ukraině nezbude, než volit partyzánské metody boje. Snad se jí podaří přenést část bojů i na území nepřítele, třeba do Moskvy za použití Putinových teroristických metod.

0 0
možnosti

K. Jež

13. 4. 2014 21:16
Moskva útočí

Tady probíhá elektronický boj o demokratické hodnoty. V moskvě sedí specialisté s deaktivovaným mozkem a píší na fora zřejmě po celém světě. Píší, že Putin je svatý, terorista je demonstrant, válka je mírová pomoc a okupace je ok. Je to jediné vysvětlení. Protože takto těžce mentálně a morálně postižených jedinců nemůže tolik být. Navíc by každý potřeboval svého přebalovače, tím se nám to dvojnásobí a

krmiče, trojnásobí. Je logické, že při absenci vyšších nervových funkcí,

tyto zastupují ty nižší a na ovládání svěračů pak nezbývá kapacit.

0 0
možnosti

13. 4. 2014 21:25
Re: Moskva útočí

Takže teď, když jste si převlékl kalhotky a kalhoty, vytřel podlahu a vystříkal místnost tím osvěžovačem, co zápachy nepřekrývá, ale účinně odstraňuje. Hovoříte o boji o demokratické hodnoty. Takže bz vášní, ať se z toho znovu nepoděláte, CO TO PODLE VÁS JE: pěkně po pořádku, jak si ty demokratické hodnoty představujete. Moc lidí o tom kecá a nikdo z nich to nedodržuje, tak co to je.

0 0
možnosti

13. 4. 2014 20:26
zde můžete počíst o fašismu a hledat odpovědi

http://cs.wikipedia.org/wiki/Benito_Mussolini

0 0
možnosti

13. 4. 2014 20:41
spíše zde

http://cs.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler

... italským fašismem se nechává Putin inspirovat minimálně, evidentně čerpá z německých způsobů :)

0 0
možnosti

J. Zeman 421

13. 4. 2014 19:25
Proč jednotky policie zasahují proti demokratům?

Nebo už se nemohou zabíjet policajti jako na Majdanu?

0 0
možnosti

13. 4. 2014 20:29
Re: Proč jednotky policie zasahují proti demokratům?

Majore, co je demokratické na rusákovi v kukle, který se pohybuje ozbrojený na území cizího státu? Už panimáješ?

0 0
možnosti

M. Komárek

13. 4. 2014 19:17
Souhlasím s Denemarkem

úpadek Cedivody je děsivý. V podstatě je to tvrdý bolševik ruského střihu, jen tu dost dlouho používal mimikry a vystupoval jako socialista ...

0 0
možnosti

13. 4. 2014 19:50
Re: Souhlasím s Denemarkem

Komárku, pokud věříš těm pohádkám o Ukrajině, pak Tě velice lituji. Všechno co jsem kdy psal bylo jen proti zvůli, kterou nám tady předvádí naši politici a část našich občanů s výrazně kriminálními sklony. Doufali jsme že se zbavíme totality, zaujatých medií, prodejných novinářů a nemyslících fanatiků, kteří nám ztrpčovali život. Nic z toho nevyšlo, dá se říct, že je to ještě horší. Zatím nás, co napíšeme to, co si myslíme nezavírají. MOŽNÁ ŽE I TO PŘIJDE. Nikdy jsem si nemyslel, že tolik lidí u nás bude fandit fašistům a tolerovat jejich zločiny.

0 0
možnosti

13. 4. 2014 19:15
drobná definice

Typickými rysy fašistických ideologií jsou zejména rovnostářský kolektivismus, autoritativní a vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, kult modernity, mládí a síly jakož i silná ekonomická role státu chápaného korporativisticky. Fašismus principiálně připouští soukromé vlastnictví, a to včetně soukromého vlastnictví výrobních prostředků; avšak pouze za předpokladu, že tyto výrobní prostředky budou sloužit kolektivnímu prospěchu. Konkurenční prostředí volného trhu bylo přípustné v mikroekonomice, avšak v makroekonomickém měřítku vládl korporativismus a často monopolismus. Řízení podniků probíhalo na principu tzv. "Tripartity", tedy zástupců majitele, pracujících (odborů) a státu (vůdce).

(wiki)

Tak šmoulové nevím, ale Herr Putler a Herr Lavrotropp, až budou zase vykládat o Gazpromu, by měli být s nálepkami opatrnější.. Na ukrajinské straně žádné podobné prvky nevidím, na ruské si je můžu odškrnout všechny :-)

0 0
možnosti

13. 4. 2014 19:59
Re: drobná definice

Opravte si prosím tuto definici podle toho, jak se fašismus skutečně projevoval a neberte v úvahu politické deklarace NSDAP z doby kdy se dostávala k moci a chtěla se "zlidovět" těmito slogany. Nacionálně socialistická německá strana pracujících měla totiž před tím než uchopila absolutní moc velice sofistikovanou PR. Goebels byl opravdu mistrem propagandy.

0 0
možnosti