Diskuze
Reportáž z ochromeného nádraží: v kupé mrzly zadky, lidé spali na lavičkách
Děkujeme za pochopení.
J. Prečuch
Když o železnici píše ten kdo jí nezná..
Tak to tak vypadá. Na celosíťovou kalamitu s nám razou na trolejích není NIKDO připraven. Obávám se že ani SBB ani ÖBB ani jiná společnost. ČD se snažila co mohla. Protože na všechny elektrické nefunkční lokomotivy nebyla náhrada v podobě dieselové lokomotivy která umí do soupravy pustit teplo, použily dráhy co se dalo, ale dieslové lokomotivy pro nákladní dopravu neumí topit, leda že by se uhlí muselo po cestě ohřívat.. :-) . Během dne přijíždely do Prahy různě zpožděné soupravy vlaků v různém řazení a na nádraží se setsakramentsky vařili mozky dispečerům, aby poslali soupravu sice z jiného spoje na ten , který nejvíc "hořel". Bude trvat možná celý týden, než se vše vrátí do původných kolejí. Dámy apánové vím že jste dělali co jste mohli a z breptání pisálka ( pisálky?) z tepla haly pražského hlavního nádraží si nic nedělejte
P.S. "dechberoucí" je hezká floskule.
Před několika lety...
Je to několik let, kdy jsme 16.12. přiletěli z USA do Amsterodamu, byli jsme poslední přijaté letadlo a za námi zavřeli letiště kvůli sněhu. Letadla nelétala, museli jsme v Amsterdamu zůstat dva dny a ta situace tenkrát byla obdobná v celém Beneluxu, vlaky nejezdily, letadla nelétala a v Amsterdamu ani MHD nefungovala. Nevím, co by tenkrát ten Švýcar říkal, ale prý to nejezdilo ani u nich. A nechápu, proč autorka mluví pouze o ČD, když i ostatní dopravci jsou na tom buď stajně nebo hůře, protože na rozdíl od ČD motorovými lokomotivami nedisponují. Příroda nám pouze trošku připomněla, kdo je na Zemi pánem (paní). Navíc troleje, koleje, Hlavní nádraží apod. už dávno nejsou ve správě ČD, ale SŽDC, do jejíž gesce patří i tvorba grafikonu jednotlivých vlaků. Takže, nechť si paní redaktorka napřed zjistí, kdo za co odpovídá a potom plácá svoje moudra.
Vskutku exkluzivní informace z ochromeného Hln
Já bych dodal i "dechberoucí", já jsem během čtení úplně tajil dech, jak to dopadne třeba s tím Švýcarem... :-D
M. Konečný
Student ekonomiky a novinářka
Pro divícího se studenta ekonomiky a pro začínající, ale podle způsobu psaní pilnou novinářku, přidávám vysvětlení. Pokud namrzne trolejové vedení, nejedou vlaky nezávisle na politickém zřízení, ekonomickém systému, náboženství, výšce daní a také nezávisle na studentech ekonomiky a žurnalistech. Je to něco podobného, jako že slunce vychází a zapadá.
F. Lesniak
Tak klimatizace fungovala
a topení ne? Který trouba to sesmolil?
A. Kerbel
stava se vsude
treba v Anglii jednou za rok nasnezi 15 cm a automaticky vsichni vedi, ze se nikam nejde a vsechno je vypnuty, jelikoz tam ani nemaji odklizeci auta co by to hned odklidili. A taky jsem se na letisti ptal jestli to je normalni, ze ani letadla nelitaji, jelikoz byl patek vecer a vsichni uz sli chlastat do centra. Mozna ze Svycari jsou holt na tohle vic pripraveny, ale co, alespon je videt, ze priroda je stale nasim panem, jelikoz az uz nebude, tak to znamena nas konec.