Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Další rozkol ve vládě: ANO do pátku předloží výhrady ke koaliční smlouvě

Hnutí ANO dostalo v pondělí od koaličních partnerů čas do pátku, aby předložilo své připomínky k vyhodnocení koaliční smlouvy. Pak se koalice sejde k samostatné schůzce, aby plnění smlouvy zhodnotila. Novinářům to po večerním koaličním jednání řekl premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

26. 1. 2015 1:04
Jaký rozkol-pitomci útočí

Jako vždy jde o peníze a MPSV a justice ve spolčení s bankami chystají další zotročování otců, kterým stát děti sebral. Stát totiž podporuje nezodpovědná dobrodružství matek při rozbíjení rodin a vytváří ženám falešnou představu o  jejich finančním zajištění. Jedna matka tří dětí, bez vzdělání, bez zaměstnání, bez vlastního bydlení rozbila manželství, ukradla děti ze školky, ze školy a jejich domova s otcem, a šla bydlet "sama". Soud jí svěřil děti do péče zcela bez ohledu na realitu finančního zajištění. Plat otce na vysoké výživné nestačí a stát za své rozhodnutí plati nechce, tak hledá cesty jak zadlužovat a zotročovat otce.

0 0
možnosti

20. 1. 2015 9:46
Pokud jsem to pochopil správně...

Stát by měl primární "alimentační" povinnost, a pak... Jaký stát, ale daňový poplatník by měl povinnost zálohově refundovat kdejakou matičku s oplégrem, na kterého ploditel neposkytuje alimenty?  Daňový poplatník má být kolektivně "alimentačně" postižen, i když si s dotyčnými matičkami ani "nehrkl"? To snad musila vymyslit "hlava se zobákem".  Ale pouze gednerově půlka daňových poplatníků má oplodňovací nástroj, co ale ten zbytek, to i pokladní "Máňa z HyperMarketu" bude platit, prostřednictvím berní, ty alimenty? Další nápad na politickou singularitu, kdy třeba vznikne nový "ouřad" či "odbor" na MPSV, typu ZAC (Zálohové Alimentační Centrum). Budou vymýšlet (sice zdroje jsou, ale nikdy jich není dost), kterak každého chlapíka, který není eunuchem, dodatečně zdanit, co by potenciálního fotra opuštěných matiček. Bude zase kopec srandy, jako s ejakulátem dárců a odtajněním identifikace dárce. Ze zkumavky k alimentům zpětně. Nová totalita a Velký bdící bratr. Erár. Babiš má pravdu.

0 0
možnosti

M. Komárek

20. 1. 2015 13:06
Re: Pokud jsem to pochopil správně...

pochopil jste to správně. Budete to platit vy a já a polovina z toho půjde na malé cikány.

0 0
možnosti

P. Bárta 150

20. 1. 2015 9:45
Hrdliččin zval ku lásce hlas

A copak, že se Lidovky nevěnují půvabné zprávě o tom, kterak soudružka Kleslová kandiduje na post místopředsedkyně ANO? To bude panečku sestava, mohli by se pak jmenovat 1. Správa , ne?

0 0
možnosti

20. 1. 2015 8:39
Co je to "rozkol"?

Rozkol znamená "štěpení", zde lépe řečeno "rozštěpení". K něčemu takovému však ve vládě nedochází, jakkoliv by si to hloupí novináři přáli. Snahu o nápravu znění koaliční smlouvy nelze nazývat rozkolem. Rozkolem by mohla být pouze tehdy, pokud by někdo hrozil odchodem z koalice, což jsme zde zažili již několikrát. Zase zde pouze a jedině neodpovědní novináři vyvolávají paniku mezi lidmi. Nic jiného. Za toto a tomu podobné věci bych navrhoval novinářům dočasně odejmout svobodu slova, poněvadž jí zneužívají pro své nízké cíle.

0 0
možnosti

L. Kalič

20. 1. 2015 9:02
Re: Co je to "rozkol"?

Neslovíčkař jak Zeman s masakrem na Národní třídě. Problém to určitě bude, o tom žádná. Socani by nejradši i kojili děti za nezodpovědné matky. Vůbec si přitom neuvědomují, že tím k nezodpovědnosti ostatních jen přispívají. Je to síla, kam až může jít lidská blbost... Zvyšování korporátních daní je taky nesmysl.

0 0
možnosti

M. Binis

20. 1. 2015 4:41
No, už to vidím

jak bychom všichni platili výživné těm, co si vesele užívali. A to myslím obě strany !!! Samoživitelka dostane prachy...panáček půjde bydlet k soukromníkovi do nedohledatelného nájmu / bez smlouvy, z ručky do ručky/ a přihlásí se na trvalý pobyt na obecním úřadě. Nikde není psáno, že se s "matkou" nedomluví a to bude stát živit všechny !!!! Pane Babiš, tudy vlak nejede !!!

0 0
možnosti

J. Novák 567

20. 1. 2015 3:30
Nejsem voličem

ANO, ale musím s názorem Babiše na problematiku vyplácení zálohového výživného za neplatiče alimentů souhlasím. Ono by to samozřejmě k ničemu dobrému nemohlo vést, protože by se neplacení alimentů rozmohlo ještě více, než je tomu dnes. Pokud by si samoživitel/ka byl/a jist/a, že dostane peníze za povinného od státu, tak proč by dělal/a nějaké oznámení policii či žádal/a soud o pomoc? Měl/a by své jisté, takže kašlat na povinného. Ať si ho žaluje a honí stát. A to je jednoznačně špatně.

V souvislosti speciálně s neplacením alimentů vzpomínám, a určitě nejsem sám, jak tato problematika byla řešena pře převratem. Povinný povětšinou skončil v kriminále a frčel do práce tak, aby vydělal během výkonu trestu dost peněz na běžné i dlužné výživné. Tehdy pobyt v kriminále byl často jedinou dobou, kdy dítě výživné dostávalo. Teď se tak neděje, protože jednak ti zmetci dostávají povětšinou trapné podmínky, jednak v kriminále stejně není práce, když už tam "dosednou".

0 0
možnosti

20. 1. 2015 8:51
Re: Nejsem voličem

Přesně tak. Zde bych ovšem šel ještě dál. Pokud by někdo neplnil své vyživovací povinnosti měl by být odsouzen do vězení bez udání doby trestu. Rozumělo by se tomu tak, že bude ve vězení pracovat tak dlouho, až si vydělá na celé své alimenty a to až do doby, do které mu tato povinnost trvá (obvykle do 18-25 let věku dítěte). Každý by tak věděl, co jej čeká a nedovolil by si neplatit výživné.

0 0
možnosti

19. 1. 2015 22:50
Prostě ANO

neustupovat !!

0 0
možnosti

19. 1. 2015 20:42
vymahatelnost práva

Pan Babiš má pravdu. Oba rodiče musejí nést odpovědnost za nevhodný výběr partnera. Proč by měl stát platit alimenty za lumpa, který nechce přispívat na vlastní dítě ? To je chytání problému za ocas. Stát přeci musí dobře fungovat a zajistit vymahatelnost práva.

0 0
možnosti

M. Komárek

19. 1. 2015 20:52
Souhlas

socialisté trvale přesouvají odpovědnost jedince na společnost. Nemluvě o tom, jak se s tím bude spekulovat, podobně jako se socialistickým nápadem nižší daně pro svobodné matky. Okamžitě spousta párů zrušlla svatby a žili "na hromádce"

0 0
možnosti

M. Komárek

19. 1. 2015 18:50
Další destruktivní socialistický experiment!

Tato řešení vedou jen a jen k dalšímu snižování funkce rodiny, budou zneužívány, bude to další díra v rozpočtu. Typický příklad uvažování socialistů - po zástěrkou dobra rozesrat co se dá!

0 0
možnosti

19. 1. 2015 16:38
Jestli

už některým vládnoucím expertům nestraší ve věži, když navrhují, abychom, jinými slovy, za výkonného otce hradili život a nároky jejich potomkům.-- Domnívám se, že už jen návrh by měli psychiatři brát jako důsledek buď opilosti nebo vážné duševní poruchy. Návrh by způsobil prudký nárůst sociálních plateb, protože jsou zaostalí a líní lidé, ale na vysávání peněz jsou nepřekonatelnými specialisty.-- Je to socialistický návod na super podvody !!! Třeba 10.000 Arabů od nás odejde bojovat k džihádistům do Sýrie a český občan bude zatím hradit alimenty na 60.000 potomků ??? nebo i více.

0 0
možnosti