Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

20. díl Kurzu právní sebeobrany: Milý e-shope, to zboží vracím

Zatímco při nakupování v kamenném obchodu můžete zboží reklamovat, jen pokud má vady, při nákupu v e-shopu, na prodejní akci nebo na veletrhu zákon zákazníkům dává luxusní čtrnáctidenní lhůtu „na rozmyšlenou“. Rozmýšlet se ale nemůžete vždy, například u zboží na míru nebo hudebních a audiovizuálních nosičů to neplatí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

13. 2. 2016 12:42

Chtěl bych jen doplnit, že slušmé e-shopy,kterých je většina, mají na svém webu tiskopis a pokyny k odstoupení od smlouvy.Ne vždy adresa sídla obchodníka je současně adresou pro vrácení zboží. Na druhé straně slušný spotřebitel si objednanou věc prohlédne, vyzkouší a pokud se rozhodne ji vrátit,pak ji hned vrátí. Jsou ale i tací, co si před dovolenou objednají třeba foťák, týden jej používají a pak zase vrátí. jmakon@ seznam.cz - SOS-A,poradna Šumperk

0 0
možnosti

P. Hrušovský

13. 2. 2016 14:09

Slušnému obchodníkovi to nevadí, páč to zákon nezakazuje. Nebo má ten spotřebitel těch 14 dní na ten foták jen koukat, aniž by vyzkoušel jeho funkčnost? Nesmysl, že? Páč u zabaleného fotáku neví, jestli vůbec funguje, že...a až pokud není spokojen s jeho funkčností, má právo ho bez dotazů vrátit.

0 0
možnosti