Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Za tragédii malajsijského letounu může Putin, zjistila investigativní skupina

Protiletadlový systém Buk, který předloni v létě nad východní Ukrajinou sestřelil malajsijský dopravní letoun, byl do Donbasu přesunut z rozhodnutí prezidenta Vladimira Putina. Uvádí to skupina investigativních novinářů Bellingcat ve zprávě, kterou ve středu zveřejnil nizozemský list NL Times.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

26. 2. 2016 6:37

Vážení diskutující na obou stranách. Bohužel těch 300 lidí zemřelo jen proto že politici je svoloč a politika svinstvo. Jak jsem už psal k ničemu takovému nemuselo dojít kdyby se dodržela dohoda s 21.2.2014. Jedni nadáváte na Putina druzí na Obamu. Ale za vším stojí úplně někdo jiný. Jsou to zbrojní a bankovní korporace kteří kvůli penězům a moci jdou přes mrtvoly a to na obou stranách. Už několikrát jsem tady psal o tajných společnostech jako je Bilderberg,NWO a další,někteří z vás tvrdí že jsem zblbnul. Ale bohužel to co se děje ve světě jen potvrzuje to co píšu. Než mne budete odsuzovat zkuste si něco na netu najít, možná že pochopíte že se tady urážíte naprosto zbytečně.

0 0
možnosti

F. Skupýk

26. 2. 2016 7:28

Já už se do toho nového světového řádu těším. Budou tam mladé holky zadarmo?

0 0
možnosti

26. 2. 2016 5:59

Panzo, bojuješ za Putina a jeho noshledy do roztrhání těla, či spíše rozmlácení klávesnice, to se zase musí ocenit. Bohužel, všechny "argumenty", které jsi snesl, mají jedno společné. Jsou to ruské "argumenty". Je logické, že kreml udělá vše, aby mu nezůstal černý Petr. Včetně zpochybnění nezávislého vyšetřování. To se mu možná podaří před takovými jako jsi ty. Před světem se ale neočistí. Tím si buď jist. Putin, Šojgu a obsluha onoho Buku jsou vrazi 300 nevinných lidí. Tečka.)

0 0
možnosti

26. 2. 2016 6:25

Jardo chceš říct že Bush mladší může za 3000 civilistů kteří zemřeli 11.9.2001 tím že je nedokázal ochránit. Nebo dokonce se říká že v tom měl prsty. Putin možná že poslal BUK na Ukrajinu ale ne s úmyslem aby stříleli po civilních letadlech, to by si nadělal do svých vlastních kalhot. Nechtěl bys raději počkat na výsledky vyšetřovací komise.

0 0
možnosti

S. Panza

26. 2. 2016 1:27

Námět k zamyšlení zda vše co tvrdí Bellingcut musí být nezpochybitelná pravda. Ty fotky mi připadaly divné již při prvním shlédnutí na stránce Bellincutu - tedy před přečtením informací v naásledujícím odkazu

http://energia.su/mh17/fake_buk.html

Názor na podivnou (ne)ostrost snímku či "trpaslíky" focené z kilometru širokým objektivem si udělejte sami. Také zda mohli být upraveny ve Photoskopu uvedeným způsobem

0 0
možnosti

26. 2. 2016 8:59

1) Bellingcat

2) BC má svá tvrzení. O vině či nevině rozhoduje soud.

3) I kdybyste napsal nejdelší příspěvek na světě, nebude to znamenat že máte pravdu.

4) Na každé tvrzení si najde protistrana jiné, které jej znevěrohodní, nebo vyvrátí. Na to je Rusák mistr.

0 0
možnosti

D. Magnusek

26. 2. 2016 0:47

Koukám, že F. Krueger se stačil rekvalifikovat z odborníka na Michala Davida (kterého si údajně dává do kalhot) na odborníka na ruská letadla. F. Krueger: a kam si strkáš letadlo?

0 0
možnosti

25. 2. 2016 23:23

Samozřejmě, že za to může Báťuška Putin, kdyby pokračoval v jelcinově odkazu a nechal dál devastovat ruskou federaci, nebylo by třeba sankcí ani jejich spouštěče.

0 0
možnosti

S. Panza

25. 2. 2016 23:20

Byl bych velmi rád kdyby se skutečně zjistilo kdo to letadlo sestřeli, ale obávám se, že se to nikdy nedozvíme. Dosavadní průběh (ne)vyšetřování spiše svědčí o tom, že nikdy nebude uveden skutečný pachatel s nespornými důkazy. Pro jistou skupinu lidí je pachatel znám od prvního dne a nemají zájem tento názor měnit bez ohledu na všechna reálná fakta, která byla zjištěna a která budou případně objevena v budoucnosti.

0 0
možnosti

F. Krueger

25. 2. 2016 23:25

Od prvního dne je zřejmé, že to byl omyl ožralé ruské posádky, nakonec to na sebe sami spontánně vyblili.

Ty už jsi tomu věnoval zcela zbytečně tolik času, že jsi mohl mít napsanou nějakou diplomovou práci, naučit se nový jazyk nebo vyřezat Betlém. Vše by bylo užitečnější.

0 0
možnosti

F. Krueger

25. 2. 2016 23:09

Vypozoroval jsem, že Ynža má vždy ranní a Panza odpolední. Jak to mají s noční a s víkendy? Příplatky jsou určitě zajímavé.

0 0
možnosti

S. Panza

25. 2. 2016 23:27

Hluboce, ale hluboce se mýlíte - jak už jsem kdysi vysvětlil jednomu kumpánovi ze zdejší samozvbané "ELITY" jsem tu přítomen NEPŘETRŽITĚ a za každé napsané písmenko dostávám unci zlata.

HEČ!

A ted se klidně všichni můžete zalknout závistí.

0 0
možnosti

P. Ritter

25. 2. 2016 22:45

Náhodou jsem narazil na zajímavý údaj o průměrném platu v Rusku Je to 32.000 RUB,

.

http://www.penize.cz/akcie/291039-brazilie-rusko-indie-cina-ktera-zeme-ma-nejvetsi-potencial

.

Protože 1 CZK = cca 32 RUB, tak není mzda v Rusku nijak závratná a přitom má snahu reálně stále klesat.

.

http://www.kurzy.cz/kurzy-men/aktualni/czk-rub/

.

Proto se nedivím, že pan Fajt revoltuje a chce aspoň zdvojnásobení svého platu trolla. Kdybych já byl ruský troll, tak bych chtěl aspoň trojnásobek.

0 0
možnosti

F. Krueger

25. 2. 2016 22:47

Fajtovi prostě někdo vytvořil dvojče. Stačí se zaregistrovat jako Petr Fajt (ten původní je třeba Pavel), použít jeho ikonku a je hotovo. Admin Lidovek na to peče, zřejmě má novou holku :-)

0 0
možnosti

F. Krueger

25. 2. 2016 22:14

Fajt už se zase zbláznil. Třeba bude následovat stejný vývoj i u ostatních kremlotrolů :-)

0 0
možnosti

P. Fajt 643

25. 2. 2016 22:17

To je jenom revolta... Když spad Rubl, tak jsem si řekl o dvojnásobek. ..)

Vysmáli se mi ..(

0 0
možnosti

S. Panza

25. 2. 2016 21:45

Konkrétní otázka pro Rittera, Denemarka a Fajta: Jak vznikly průrazy od fragmentů hlavice rakety na levém křídle a levém motoru sestřeleného Boeingu?

Uvedl jsem hypotézu týkající se směru ze kterého byla vypálena raketa a vy jste ji bez jakýkoliv relavantních argumentů zpochybnili. Máte možnost to konečně napravit fakty - ne napadáním oponentů.

Základní problém hypotézy Bellingcatu je místo odpalu rakety, které podle nich bylo na jižním okraji obce Sniznoe, tedy to místo je v ose letu MH17.

V tomto případě by nemohly fragmenty z vybuchlé hlavice BUKu zasáhnout křídlo a motor Boeingu. Přitom na křídle a motoru byly nalezeny průrazy od fragmentů.

Hlavice BUKu vytváří při výbuchu jasně definovaný rozptyl fragmentů. Je to vějíř cca 120 stupnů od osy rakety. Fragmenty se tedy rozlétnou v ůhlu plus/minus 60 stupňů od plochy kolmé na osu rakety.

Z fyzikálních zákonů je tedy nemožné aby fragmenty z hlavice BUKu zasáhly motor Boeingu v případě že by ta raketa byla vystřelena v ose letu MH17.

0 0
možnosti

P. Fajt 643

25. 2. 2016 21:56

Bla Bla Bla.

Bla?

Bla Bla. ..)

0 0
možnosti