Diskuze
Výročí havárie ve Studénce: smrtící přejezd by měl zmizet do roku 2019
Děkujeme za pochopení.
Jak typické pro ČR, to co mělo být řešeno dávno, vyřešeno nebylo a vize řešení není v měsícich, ale letech či desetiletí.
Zvláště v dopravě je to zavedená a trestuhodná neschopnost lidí řídících ministerstvo dopravy.
Smrtící není přejezd, ale lidská blbost. Co je tak těžkého na tom, zastavit před přejezdem na červené světlo a počkat půl minuty?
Pouhým pohledem do mapy lze za hlavní důvod označit podplacenou smlouvu s Kapschem o způsobu výběru mýtného. Při systému GPS by kamiony jely po dálnici D1 a na Olomouc odbočily až za Studénkou na 57 a nevyhýbaly by se mýtným branám po okreskách a přes ten nešťastný přejezd.
J. Novák 567
Takže podle vás Kapsch může za to, že jsou mezi řidiči idouši, kteří nepoznají blikající červené světlo před železničním přejezdem, jo? Fakt mě vždy fascinují telata, která jsou schopna vše svést na někoho jiného, jen né na toho, kdo za to skutečně může. Je to podobné, jako mnozí dlužníci viní za své dluhy exekutory. Je to samozřejmě stejná hloupost, ale blbům vašeho ražení to stejně nelze vysvětlit, protože to prostě nepochopí.
F. Jetel
Vrátí to tomu fírovi nohy? Je potřeba změnit zákony a těm, kteří je poruší, doživotně sebrat papíry.