Diskuze
Zakládali jsme si účty na sebe, aby se plnily plány, tvrdí pošťáci. Vedení kritiku odmítá
Děkujeme za pochopení.
"... pokud chce udržet rozsah a kvalitu poskytovaných služeb a zejména zaměstnanost ... "
tak by se mělo vedení Pošty zaměřit na zkvalitnění základních služeb. Kde to jde, tak volím jiného přepravce, protože vím, že jejich rozvážka není líná zavolat na můj telefon, který bývá uveden i na balících ČP, a zeptat se jestli budu v době doručování přítomen na udané adrese. Žádné dojíždění několik kilometrů na přepážku s lístkem "Adresát nezastižen":
Oprava: problém nebude v pošťácích, ale v nastavení doručovacího systému, tzn. v řízení.
Nějak nechápu jednu věc. Proč proboha odbory nezorganizují stávku? Myslím že tímto způsobem by vedení Pošty bylo nuceno naslouchat zaměstnancům a přehodnotit svá stanoviska.
Česká pošta je otřesná instituce, protože ji vedou otřesní lidé. Kdyby takto se svými zaměstnanci zacházela, co já vím, třeba Škodovka, roztrhali by jí odboráři a levicoví intelektuálové na kusy. S jistým překvapením konstatuji, že Zelení mohou někdy udělat i něco užitečného.
F. Jetel
Pak zbývají 2 možnosti. Vyměnit pošťáky nebo vedení. Předem vím, jak by to dopadlo. :))
Jestli je poplatek za vedeni i zalozeni uctu nula, tak bych si jich na sebe kazdy mesic zalozil tolik, kolik je potreba. Nikde neni psano, ze clovek nemuze mit stovky uctu s nulovym zustatkem i obratem. No a pokud by byl poplatek za zalozeni a vedeni vetsi, nez mesicni pohybliva cast, tak si najit jineho zamestnavatele.
P. Železná
Poplatek je 200,- a ještě musí být účet aktivní,aby se počítal do plnění. Zrušit ho můžeme za půl roku,ale během té doby se platí ještě polatky,tak se to vyšplhá až na 500,- . Tak mi napište kolik by jste jich založil?
P. Harabaska
Představitelé pošty lžou, tvrdí-li, že podobné příkazy pošťáci nedostali. Naše mladá pošťačka se mi s pláčem svěřila, že nikdo nechce půjčku, a proto ona nedostane celý plat. Na poště se blbne na kvadrát i jinak. Chtěl jsem poslat pohlednici z výletu a k tomu koupit na poště známku. Dvě otevřená okénka, žádný zákazník u nich. Známku mi prodali až poté, co jsem došel na odvrácený konec úřadovny, vyzvedl si z "aparátu" lísteček s pořadovým číslem a vrátil se k okénku. Někde jsou na poště na zákazníky vyloženě hrubí, jako např. na poště v Plzni na Borech, kde sprostotou vyniká postarší vedoucí pobočky.
J. Black
Interpunkce je v článku "zajímavá", ale že "(poštáci dostanou příkaz) aby do pokladny odevzdaly peníze", to už je hustý.
Č. Berka
Mám stejnou zkušenost u bývalé manželky- pošťačky. Šikana, neplacené přesčasy, nabízení účtů a pojistek, přemlouvání známých a příbuzných, protože trh je nasycen...
J. Sova
Jestli jste se kvůli tomu rozvedli, tak je to další minus pro poštu.
J. Black
V každé firmě je nejhorší, když se vedoucím stane zamindrákovaný trotl.