Diskuze
Za papežem přijelo do Krakova přes 2,5 milionu lidí. Mladým přál odvahu
Děkujeme za pochopení.
J. Škodák
Na tom,kterak Lidovky informují čtenáře o cestě papeže do Polska je vidět,že informace o katolické církvi obecně jsou tendenční. První informace z 27.7.:„Papeže Františka nečeká v Polsku vřelé přijetí.Kvůli uprchlíkům na něj prší nadávky." 29.7.krátká zpráva:„Papež v Osvětimi."a 31.7.Za papežem........2,5 miliónů lidí" To je tedy poslední informace na závěr jeho pobytu v Polsku. Do Lidovek píšou převážně liberálové,materialisté a ateisté levicového střihu a proto to také tak vypadá! Mohli byste si také laskavě všimnout toho,že naprosto největší setkání převážně mladých lidí na celém světě v takovém počtu proběhlo bez problémů jednak díky skvělé organizací katol.církve ve spolupráci s policií,ale hlavně díky morální kvalitě těch miliónů věřících. Můžeme to napsat o masových akcích mladých lidí v mnohem menším počtu při hudebních či sportovních akcích? Nechť o tom přemýšlí všechny ty skopové,vepřové či telecí hlavy těch,kteří zde přispívají často tendečními a nenávistými příspěvky.
A. Fafejta
Domnivam se, ze Buh nezna dobro a zlo, to je jen vyplod lidskeho ega. Bozi laska je podle mne neosobni, Buh za ni neceka nic nazpatek. Tvori a soucasti jeho tvoreni jest zrod i destrukce, my vsichni jsme jeho dilem. Dukazem zradnosti ega je, ze kazdy clovek vnima dobro a zlo jinak, nekdy zcela opacne. Cili volani po hledani dobra melo by byti mozna spise volanim po rozpusteni ega. Neb jak pravi mystik, pravda je stav bez ega. ;)
Jak na naši TV Noe, tak na polské TV1 jsem viděl části přímého přenosu a skutečně byla tam obrovská masa mladých účastníků na velmi rozlehlé ploše.
K. Oldřich
No ovšem. Odezdejte klíče a přestaňte blbnout s tou nenávistí.
D. Stirský
Katolík nejsem, ani člen jiné křesťanské církve. Ale nemohu nesrovnat myšlenky z tohoto projevu s výplody jiné hlavy státu, která namísto alespoň jediné věty o porozumění mezi národy volá po tom, aby se lidé ozbrojovali a byla by schopna uvažovat i o zadrátovaných hranicích.