Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nezpochybňuji hrůzy nacismu, hájí se Babiš po výroku o Romech v táboře Lety

Ministr financí a šéf hnutí ANO čelí od čtvrtečního večera vlně ostré kritiky. Podle serveru Aktuálně.cz měl totiž na adresu tábora v Letech prohlásit, že nešlo o koncentrační tábor. Babiš takové tvrzení označil za brutálně vytržené z kontextu. Hrůzy nacismu a druhé světové války nijak nezpochybňuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

2. 9. 2016 11:20

Romové-v 11 hodin na náměstí přijdou i děti a celá banda jde do nákupáku krást a odpoledne se to opakuje.MARKSOVÁ-romský přítěžek společnosi- rodiny romu jsou celé invbalidní a některé mají 80000 Kč vza měsíc.A ve mnoha obcích a městech nejsou k vidění na práci,ale jako konzunenti krabicového vína a u přístrojů na peníze a odčerpávání peněz.a finta se zálohami na elektřinu.pak na konci roku berou i 20000 Kč zpátky a to je výdělek neschopnsti svinky marksové a ČSSD se podívat na druhou stranu mince.

0 0
možnosti

S. Hammer

3. 9. 2016 12:13

Mají 800 000,-Kč na hlavu, Kodeši, z 80 000,-Kč na hlavu by nevyžili.

0 0
možnosti

J. Nový

2. 9. 2016 11:17

". Kam šly peníze na jejich integraci? Proč stát nechává neustále vydělávat obchodníky s chudobou a nesnaží se vymáhat povinnou školní docházku, nemá víc asistentů, kteří by pracovali s romskou mládeží,” otázal se Babiš.

.

A kam šly peníze na integraci Vietnamců, kteří jsou od Evropy mnohem více kulturně vzdáleni? Jo ono je nebylo potřeba integrovat? Čím to jen může být? Pokud chcete cikány integrovat, tak nás ostaní přestaňte diskriminovat a přistupujte ke všem stejně. Přestaňte vyhazovat miliony na desítky cikánských neziskovek, aktivit a iniciativ. Čím víc jim budete dávat, tím víc je vyčleňujete. To samé se bohužel připravuje u imigrantů. Dát jim zdarma ubytování, oblečení, jídlo a ještě kapesné rozhodně neznamená, že je tím naučíte jakékoliv snaze o práci. Uděláte z nich jen vyžírky, kteří se naučí jedno slovo: "právo", příp. ještě "diskriminace".

0 0
možnosti

V. Getz

2. 9. 2016 10:46

tak byl nebo nebyl to koncetrační tábor ... http://a2larm.cz/2016/09/vyzva-k-odstoupeni-andreje-babise/

0 0
možnosti

2. 9. 2016 10:36

To co vyprávěl panu Babišovi jeho známý je naprostá pravda. Už jsem o tom kárném pracovním táboře lecos četl.

Na druhé straně samozřejmě někdo může všechny tábory za války u nás nazývat koncentračními. Ostatně je vymysleli už Britové a tu úděsnou pověst jim zařídili až nacisté.

0 0
možnosti

S. Hammer

3. 9. 2016 12:20

Bože, pracovní nebo koncenrační tábor byly krycí názvy pro tábory likvidační, byly to buď továrny nebo jen manufaktury na smrt. Tam se vědecky zkoušelo jak co nejlevněji a nejefektivněji odpravit co nejvíce lidí. To je nutné pochopit.

Od toho se odvíjí chápání dalšího. Náckové měli spočítáno, kolik přesně mají dát vězňům jídla, aby do určité doby vymřeli na podvýživu. Někde prostě nebyly kapacity ke spalování mrtvol jako v Birkenau nebo jinde, muselo se tedy likvidovat "jednotky" pomaleji a nezapomeňte, že nacisté to, co se děje v těch táborech, úzkostlivě tajili úplně přede všema.

To nebylo tak jednoduché, jak si to představujete někteří, třeba spalování mrtvol muselo být zkoušeno dosti dlouho, protože např. tuk z čerstvě přivezených ještě dobře vyživených lidí dokázal uhasínat plameny, tak se musely mrtvoly skládat tak, aby mezi nimi byly vzduchové mezery, aby bylo akorát koksu, aby tekoucí lidský tuk ohni pomáhal a nedusil ho...

0 0
možnosti

O. Schejbal

2. 9. 2016 10:33

Těm Kalouskovcům, Chovancům i ostatním leží pan Babiš hodně v žaludku, bez něho by se jim dost uvolnily ruce.

0 0
možnosti

2. 9. 2016 11:10

NeBureš je má prázdné a křišťálově čisté.

0 0
možnosti

2. 9. 2016 10:26

Co si se chystá. Zase okradou učitele na mzdách a koupí prasečák.

0 0
možnosti

2. 9. 2016 10:01

Pracovní tábor? A oni tam jako pracovali? No to je mi novinka!

0 0
možnosti

2. 9. 2016 9:55

Pan Babiš měl naprostou pravdu, jako ostatně v nohém jiném. V Letech nebyl žádný koncentrační tábor jako V Terezíně, Osvětimi či jinde. Byl zde tábor, ale lidí, kteří žili "cikánským způsobem života" (nejen cikánů), lidí vyhýbajících se práci a žijících na úkor ostatní společnosti. Dnes to je však jiné. Všelijaké, cikány do společnosti začleňující, neziskové organizace vyžírající ze státního rozpočtu obrovské peníze (těchto organizací je více než 100) a podporované omezenci typu pana Kocába , Džamily Stehlíkové a jim podobnými páchají dobro na úkor většinové společnosti. A co zásadního se na skutečnoti změnilo? Nic! Cikáni se dále vyhýbají práci a žijí na úkor ostatní společnosti.

0 0
možnosti

2. 9. 2016 17:37

Tak v tomto výjimečně se súdruhem eštébákem souhlasím.

0 0
možnosti

2. 9. 2016 9:20

Koncentrační tábory byly pracovní, tranzitní a vyhlazovací. Takže když Babiš mluví o tom, že Lety nebyly koncentrační tábor, tak nemá pravdu. Když ho ale nazývá táborem pracovním, tak pravdu má. Ale i ostatní politici v tom asi mají guláš.

0 0
možnosti

2. 9. 2016 10:01

Asi jde opravdu o terminologii. Pojem "koncentrační" znamená něco jako "něco koncentrující" nebo shromažďující, soustřeďující. V tom případě máte pravdu, protože v Letech byli shromažďováni lidé, žijící cikánským způsobem života (nejen cikáni), byli koncentrováni. Nejednalo se však o koncentrační tábor ve smyslu takového, jakými byly tyto V Osvětimi, Terezíně, Treblince a pod. Byli zde soustřeďováni jedinci (ponejvíce cikáni) práce se štítící a zavinili si to tak vlastně sami.

0 0
možnosti