Diskuze
Kvůli opravě plynovodu u Národního divadla tramvaje v Praze opět stojí
Děkujeme za pochopení.
p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }
Tramvajový provoz zoblasti mezi Řepy a Smíchovem do centra je v současné doběnaprosto zbytečně veden výhradně kolem Národního divadla, předlety byl za menší poptávky rozložen do dvou větví. Tramvajejezdívaly odtud do centra Myslíkovou. Rušením paralelních alternativních tras se městu a dopravnímupodniku za poslední desítky let podařilo nenápadně, postupně adůsledně vytvořit body schopné spouštět kolaps. VytvořeníMetrolinek přetížení křižovatky u Národního divadla dovršilo.Situaci by odlehčilo i uvažované tramvajové spojení přes Vltavu. Metro tuto situaci řeší ale zastíránebezpečí souběhu výpadku jeho linky s něčím co nastalo vtěchto dnech. Proč Praha 1 bojuje proti návratu tramvají na náměstí? Bez tramvají v centru to prostě nejde. Radnici sepodařilo obvod degradovat, vylidnit, užitečné obchody a službyvypudit. Vytvoření pěších zón s automobilovým provozem aabsenci veřejné dopravy názorně dokumentovalo kvalifikaciodborníků!
p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }
Tramvajový provoz zoblasti mezi Řepy a Smíchovem do centra je v současné doběnaprosto zbytečně veden výhradně kolem Národního divadla, předlety byl za menší poptávky rozložen do dvou větví. Tramvajejezdívaly odtud do centra přes Jiráskovo náměstí. Postupnýmrušením paralelních alternativních tras se městu a dopravnímupodniku za poslední desítky let podařilo nenápadně, postupně adůsledně vytvořit body schopné spouštět kolaps. VytvořeníMetrolinek přetížení křižovatky u Národního divadla dovršilo.Situaci by odlehčilo uvažované tramvajové spojení přes Vltavu. Metro tuto situaci řeší ale zastíránebezpečí souběhu svého výpadku s něčím co nastalo vtěchto dnech. Proč Praha 1 bojuje proti návratu tramvají na náměstí? Bez tramvají v centru to prostě nejde. Radnici sepodařilo obvod degradovat, vylidnit, užitečné obchody a službyvypudit. Vytvoření pěších zón s automobilovým provozem aabsenci veřejné dopravy názorně dokumentovalo kvalifikaciodborníků!
J. Lepka
To je divné, modré zóny přece měly přinutil jezdit pražáky MHD nebo na kole a ony tramvaje nepřinesly spasení. A co pumpičkáři? Tolik miliard stálo namalovat jim cyklostezky a přijde kapku deště se severákem a nějak na zdravý životní styl zapomínají.
A stále čekám na páně Dolínkovo vyhodnocení situace a odhalení viníka. Za bolševika to bylo jaro, léto, podzim, zima a světový imperialismus, tak snad poznáme tvůrčí invenci radního pro dopravu.