Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Pošťáky jsme sledovali z okna, ani nezazvonili, stěžují si na doručování balíků ČP desítky lidí

„Byl jsem celý den doma, a jsem si naprosto jistý, že nikdo nezvonil, nepřijela ani poštovní dodávka.“ I tak popisují nespokojení klienti své negativní zkušenosti s doručováním „balíků do ruky“ od České pošty. Do redakčního mailu přišlo podobně laděných stížností desítky, a to z různých koutů republiky. Státní podnik se ale brání, že nejde o záměr doručovatelů, ale o drobný výpadek služeb způsobený množstvím doručovaných zásilek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

J. Troník

17. 11. 2016 20:51

ti co vedou poštu jsou totální trotlové, poštu bych zprivatizoval a hned. A bude hůř, protože tuhle práci za 15 litrů čistého nikdo dělat nebude, plno doručovatelů a lidí za přepážkou dávají vyýpověď a jdou dělat do Lidlu či Penny.

0 0
možnosti
JK

J. Karel 068

13. 11. 2016 22:11

Česká pošta a České dráhy maji stejný slogan "At ́ děláme co děláme furt po nás ty lidi něco chtěji"

Mě chodí korespondence pro 2 úplně cizí lidi už několik let, jediné co se shoduje v adrese je PSČ

0 0
možnosti
JK

Řešení je nevyužívat pro posílání balíků Českou poštu, protože alternativ je dost, jsou přižně stejně drahé a většina z těch velkých je výrazně spolehlivější.

0 0
možnosti
PB

5. 11. 2016 11:27

Bohužel některé eShopy mají nasmlouvaný svoz jen s ČP a k depům jiných dopravců daleko.

0 0
možnosti
JK

Žádný krátkodobý výpadek, jde o dlouhodobý, standardní a v naší lokalitě převažující problém. Pošta už dnes má záznamy z GPS doručovatelů, má je i archivované (nevím, jak dlouho), a proto velmi snadno může vyhodntit, jaká část z doručovatelů, kteří předali zásilku "nezastihli jsme vás doma", k danému domu vůbec nezajela. Může ze svých databází také velmi snadno vyhodnotit, kolik doručovatelů se ani nepokusilo o telefonický kontakt s adresátem.

ČP sice - údajně - od září zavedla sdělování nobilního čísla doručovatele balíku adresátovi, takže ho snadno a rychle můžete kontaktovat, když přijde sms, že vás nezastihl doma, ale přitom k vám vůbec nepřijel, ale v otvrzovacích emailech a smsm ho tedy nevidím (čerstvý případ ze včerejška). Určitě programátoři ČP přiřazení čísla mobilu doručovatele do zprávy o převzetí a doručování správně naprogramovali? Nebo dispečink čísla doručovatelů nezadává?

0 0
možnosti
JK

ČP by v případě, kdy doručovatel k domu ani nedojel (evidence z GPS) a ani adresátovi nezavolal, měla poštovné za balík do ruky vracet, aspoň 50%. Nedošlo k poskytnutí služby. (Ne v případě, kdy z pohybu auta vidí, že k domu zajel a že telefonoval. Jinak by to mohlo být zákazníky zneužíváno.)

0 0
možnosti
JB

4. 11. 2016 19:01

Pane premiére a takový bordel je v celé zemi, trvá to už 26 let, co Vy nato? Že je stále co napravovat? Ha, ha, ha.... houby se těm lidem platí a nebo u Chovance ztratí!!

0 0
možnosti
JD

4. 11. 2016 14:25

Nebudu mluvit za jiné, budu mluvit za sebe. Jezdím jako "prduch" v doručování balíků u ČP (jako VŠ technokrat-ajťák a smluvník s ČP). Beru to jako placené "hobby", abych nevyhnil doma v penzi na kanapi, nebo u kompu). Lidí je málo, a zásilek balíků přehršel, hlavně říjen až leden (předvánoční internetový nákup, povánoční vracení zásilek). Udělejte si časový snímek v řešeném simplexu s řadou proměnných i při znalosti místopisu: časová dopravní obslužnost v rajónu, zákon provozu na pozemních komunikacích, stavební uzávěry, relevance identifikace nacionálií na zvoncích a schránkách (nájemníci a podnájemníci), kdy se jedná pak o konjunkci kombinatoriky identifikátorů. A pak věžáky, výtahy. Na kolik vyjde takový DR balík časově, s inkasem dobírky? Nu odhadněte. Já, starej dědek, i s telefonáty adresátům (telefonato precox), jich stihnu tak poctivě max 12/hod. 20/hod. je výkon, to bych musel již něco "ošulit". Suma sumárum s naložením, evidencí a vyúčtováním inkasa, tak 72 ks. na rajon.

0 0
možnosti
KJ

K. Jež 888

4. 11. 2016 14:48

Lidí je dost, placeni jsou málo. Přistupuje li pošta k rozvážečům balíků jako ke svým zaměstnancům u přepážek, kdy jsou jejich mzdy podmiňovány třeba uzavíráním pojištění, losy ap., pak to nemůže fungovat. Osobně používám poštu v nouzi nejvyšší. Jsou spolehlivější a levnější přepravci.

0 0
možnosti
KL

4. 11. 2016 11:35

Je to přesně tak.

0 0
možnosti
KJ

K. Jež 888

4. 11. 2016 11:33

Těmi auty to rozvážejí vesměs mladí kluci jejichž jedinou životní kvalifikací je řidičák. Jak jsou placeni nevím. Ale některé firmy je platí od doručeného balíku. Takže spěchají, často jsou vybodovaní a tedy se ti řidiči střídají často. Možná to bude tak, že tím, že hodí papírek do schránky má tzv. splněno a uštří nějaký drobný čas.

0 0
možnosti
JD

4. 11. 2016 15:05

Na to Vám odpovím, placeni jsou mizerně, a ještě jsou krapánek buzerováni, již při nástupu. Kuk pak z jiné dimenze.

0 0
možnosti
PH

P. Harabaska

4. 11. 2016 9:31

Lístek s oznámením o nemožnosti zásilku doručit, byť s nepravdivými údaji o tom, kdy jste nebyli doma, je tou lepší variantou. Mně pošta v Plzni nedala o doručení ani ten lístek. Očekával jsem doručení zásilky ze zásilkového obchodu ve stanovené lhůtě. Protože nic doručeno nebylo, spojil jsem se s obchodem, který mi sdělil, kdy a kam zásilka byla odeslána. Obrátil jsem se tedy na poštu v Plzni na Borech, pod niž spadá doručovací obvod. To, že mi pošta ani žádné sdělení ve schránce nenechala, abych si zásilku mohl vyzvednout sám, pošta nerudně odmítla s tím, že prý nemají žádnou povinnost cokoli o zásilce sdělovat. (Tedy patrně ani to, že zásilku kvůli nepřítomnosti adresáta nemohli doručit). Naopak o odeslané zásilce je prý povinen zákazníka informovat odesilatel. Nevím. Zásilka ležela ve skladu připravena k vrácení odesilateli.

0 0
možnosti
JK

To se stává nejen v Plzni na Borech. Chyba v tom případě je ale přímo na poštovní pobočce (ne balíkovém depu), že buď nevytiskla upozornění, nebo je doručovatel(ka) nevhodil(a) do schránky. Balík evidentně převzali a mají o tom v systému záznam.

0 0
možnosti
KK

K. Kroupová

4. 11. 2016 9:30

Jo ještě jsem zapomněla: na výzvě je číslo na které můžete zavolat a žádat opakované doručení.

(K jedné ženě jsem takhle přišla 6x a nikdy si balík nepřevzala- nemela penize na dobírku, zapomněla, nebyla doma ikdyz jsme se předchozí den domluvili kdy přesně přijdu)...

0 0
možnosti
JB

J. Brožek

4. 11. 2016 9:35

Jak jsem psal níže - po 20tém marném pokusu zavolat na uvedené číslo, aby to někdo vzal, rezignuji. Ty čísla jsou tam jen aby ještě víc lidi naštvali.

0 0
možnosti