Diskuze
Pošťáky jsme sledovali z okna, ani nezazvonili, stěžují si na doručování balíků ČP desítky lidí
Děkujeme za pochopení.
J. Troník
ti co vedou poštu jsou totální trotlové, poštu bych zprivatizoval a hned. A bude hůř, protože tuhle práci za 15 litrů čistého nikdo dělat nebude, plno doručovatelů a lidí za přepážkou dávají vyýpověď a jdou dělat do Lidlu či Penny.
J. Karel 068
Česká pošta a České dráhy maji stejný slogan "At ́ děláme co děláme furt po nás ty lidi něco chtěji"
Mě chodí korespondence pro 2 úplně cizí lidi už několik let, jediné co se shoduje v adrese je PSČ
J51a92n 97K51u88l84i38h54r59a88c78h
Řešení je nevyužívat pro posílání balíků Českou poštu, protože alternativ je dost, jsou přižně stejně drahé a většina z těch velkých je výrazně spolehlivější.
Bohužel některé eShopy mají nasmlouvaný svoz jen s ČP a k depům jiných dopravců daleko.
J62a83n 75K15u21l16i87h62r22a38c80h
Žádný krátkodobý výpadek, jde o dlouhodobý, standardní a v naší lokalitě převažující problém. Pošta už dnes má záznamy z GPS doručovatelů, má je i archivované (nevím, jak dlouho), a proto velmi snadno může vyhodntit, jaká část z doručovatelů, kteří předali zásilku "nezastihli jsme vás doma", k danému domu vůbec nezajela. Může ze svých databází také velmi snadno vyhodnotit, kolik doručovatelů se ani nepokusilo o telefonický kontakt s adresátem.
ČP sice - údajně - od září zavedla sdělování nobilního čísla doručovatele balíku adresátovi, takže ho snadno a rychle můžete kontaktovat, když přijde sms, že vás nezastihl doma, ale přitom k vám vůbec nepřijel, ale v otvrzovacích emailech a smsm ho tedy nevidím (čerstvý případ ze včerejška). Určitě programátoři ČP přiřazení čísla mobilu doručovatele do zprávy o převzetí a doručování správně naprogramovali? Nebo dispečink čísla doručovatelů nezadává?
J60a40n 92K60u98l38i96h27r75a26c38h
ČP by v případě, kdy doručovatel k domu ani nedojel (evidence z GPS) a ani adresátovi nezavolal, měla poštovné za balík do ruky vracet, aspoň 50%. Nedošlo k poskytnutí služby. (Ne v případě, kdy z pohybu auta vidí, že k domu zajel a že telefonoval. Jinak by to mohlo být zákazníky zneužíváno.)
Pane premiére a takový bordel je v celé zemi, trvá to už 26 let, co Vy nato? Že je stále co napravovat? Ha, ha, ha.... houby se těm lidem platí a nebo u Chovance ztratí!!
Nebudu mluvit za jiné, budu mluvit za sebe. Jezdím jako "prduch" v doručování balíků u ČP (jako VŠ technokrat-ajťák a smluvník s ČP). Beru to jako placené "hobby", abych nevyhnil doma v penzi na kanapi, nebo u kompu). Lidí je málo, a zásilek balíků přehršel, hlavně říjen až leden (předvánoční internetový nákup, povánoční vracení zásilek). Udělejte si časový snímek v řešeném simplexu s řadou proměnných i při znalosti místopisu: časová dopravní obslužnost v rajónu, zákon provozu na pozemních komunikacích, stavební uzávěry, relevance identifikace nacionálií na zvoncích a schránkách (nájemníci a podnájemníci), kdy se jedná pak o konjunkci kombinatoriky identifikátorů. A pak věžáky, výtahy. Na kolik vyjde takový DR balík časově, s inkasem dobírky? Nu odhadněte. Já, starej dědek, i s telefonáty adresátům (telefonato precox), jich stihnu tak poctivě max 12/hod. 20/hod. je výkon, to bych musel již něco "ošulit". Suma sumárum s naložením, evidencí a vyúčtováním inkasa, tak 72 ks. na rajon.
K. Jež 888
Lidí je dost, placeni jsou málo. Přistupuje li pošta k rozvážečům balíků jako ke svým zaměstnancům u přepážek, kdy jsou jejich mzdy podmiňovány třeba uzavíráním pojištění, losy ap., pak to nemůže fungovat. Osobně používám poštu v nouzi nejvyšší. Jsou spolehlivější a levnější přepravci.
K. Jež 888
Těmi auty to rozvážejí vesměs mladí kluci jejichž jedinou životní kvalifikací je řidičák. Jak jsou placeni nevím. Ale některé firmy je platí od doručeného balíku. Takže spěchají, často jsou vybodovaní a tedy se ti řidiči střídají často. Možná to bude tak, že tím, že hodí papírek do schránky má tzv. splněno a uštří nějaký drobný čas.
Na to Vám odpovím, placeni jsou mizerně, a ještě jsou krapánek buzerováni, již při nástupu. Kuk pak z jiné dimenze.
P. Harabaska
Lístek s oznámením o nemožnosti zásilku doručit, byť s nepravdivými údaji o tom, kdy jste nebyli doma, je tou lepší variantou. Mně pošta v Plzni nedala o doručení ani ten lístek. Očekával jsem doručení zásilky ze zásilkového obchodu ve stanovené lhůtě. Protože nic doručeno nebylo, spojil jsem se s obchodem, který mi sdělil, kdy a kam zásilka byla odeslána. Obrátil jsem se tedy na poštu v Plzni na Borech, pod niž spadá doručovací obvod. To, že mi pošta ani žádné sdělení ve schránce nenechala, abych si zásilku mohl vyzvednout sám, pošta nerudně odmítla s tím, že prý nemají žádnou povinnost cokoli o zásilce sdělovat. (Tedy patrně ani to, že zásilku kvůli nepřítomnosti adresáta nemohli doručit). Naopak o odeslané zásilce je prý povinen zákazníka informovat odesilatel. Nevím. Zásilka ležela ve skladu připravena k vrácení odesilateli.
J29a61n 20K51u13l48i39h52r63a42c39h
To se stává nejen v Plzni na Borech. Chyba v tom případě je ale přímo na poštovní pobočce (ne balíkovém depu), že buď nevytiskla upozornění, nebo je doručovatel(ka) nevhodil(a) do schránky. Balík evidentně převzali a mají o tom v systému záznam.
K. Kroupová
Jo ještě jsem zapomněla: na výzvě je číslo na které můžete zavolat a žádat opakované doručení.
(K jedné ženě jsem takhle přišla 6x a nikdy si balík nepřevzala- nemela penize na dobírku, zapomněla, nebyla doma ikdyz jsme se předchozí den domluvili kdy přesně přijdu)...
J. Brožek
Jak jsem psal níže - po 20tém marném pokusu zavolat na uvedené číslo, aby to někdo vzal, rezignuji. Ty čísla jsou tam jen aby ještě víc lidi naštvali.