Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Že musí brexit schválit parlament, vyvolává v Britech smích, říká Slovák žijící v Londýně

Po čtvrtečním rozhodnutí britského ústavního soudu o tom, že musí brexit nejdříve schválit parlament, zavládla mezi Brity skepse. Myslí si, že se odchod z Evropské unie bude odkládat do nekonečna. „Dělají si legraci, že to bude začarovaný kruh, který se nikdy nedořeší,“ říká v rozhovoru pro Lidovky.cz Andrej Fajnor, grafik ze Slovenska, který už dva roky pracuje v Londýně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

8. 11. 2016 15:31

Jaképak to názory se tu šíří? Jak ví každé malé (normální) děcko, tak soud, zejména v UK, je nad všechna "referenda", parlamenty a vlády. Soudu se může "smát" jen šíla.

0 0
možnosti

J. Novák 567

8. 11. 2016 8:01

No, já tedy nevím, ale nebývalo zvykem, že by si Britové, jejichž země je v podstatě prezentována jako kolébka novodobé demokracie, dělali legraci z rozhodnutí Ústavního soudu. Ovšem pokud se novináři ptají "Britů" - imigrantů, jako je to v případě tady toho Slováka, tak se nedivím. Ale toho Slováka celkem chápu: Chlapi v místní hospodě si z toho dělali legraci, tak to je určitě názor Britů...

0 0
možnosti

4. 11. 2016 20:47

Dacani z NWO podplatili už i britské soudce ? Dzp.

0 0
možnosti

J. Šimek 066

4. 11. 2016 21:09

Pokdle těch pindů i vás, Janyško :o)

0 0
možnosti

4. 11. 2016 20:38

To v podstatě ukazuje, co si o svých voličích myslí průměrný demokratický zastupitel. Že si se na názory svého voliče nemusí vůbec ohlížet. Koneckonců nám dnes a denně ukazují i u nás Havlovi pohrobci, kteří touží po permanentní revoluci a metálech a potlesku davu... Jen ne referendum a být u koryta na věčné časy, jediný cíl komediantsko-havlistické unie.

0 0
možnosti

J. Šimek 066

4. 11. 2016 21:11

Referendum od začátku nebylo závazné a tak na jeho uvedení do praxe čeká na souhlas parlamentu. Co v tom pořád hledáte za zradu, je to právně legální a jediný správný postup, tydýte :o)

0 0
možnosti

4. 11. 2016 18:45

To je podobne jako v CR .Primitivni cast volicu chce Czexit a nemaji vubec poneti co se stane .(vetsinou jsou to volici Zemana)

0 0
možnosti

4. 11. 2016 19:24

Souhlas, plán B ta spodina nemá.

0 0
možnosti

4. 11. 2016 18:45

Jen tak mimochodem, kdo v Britanii volil parlament? Nebyl to ten stejný lid, který se rozhodl pro brexit?

0 0
možnosti

J. Šimek 066

4. 11. 2016 21:13

Když referendum nebylo závazné tak se mají vykašlat na zákon a na parlament hodit bobek? To je vaše představa o demokracii?

0 0
možnosti

4. 11. 2016 18:14

Žádný BREXIT nebude, na to si lze spolehlivě vsadit. Referendum se vymknulo z rukou a ted jde o to jeho výsledek anulovat hrami do ztracena, aby to nevypadalo příliš nedemokaticky. Jak svého času napsal Peter Koenig v http://www.informationclearinghouse.info/article44974.htm

BREXIT nelze připustit, protože by mohl být být prvním krokem k EUREXITu z nadvlády Washingtonu, z NATO, od válek a konfliktů coby buldozeru na americké hrabání korporátních zisků, z hrozby korporátního zotročení v rámci TTIP, ze sankcí proti Rusku, od naprostého zákazu budování toho co má smysl pro budoucnost Evropy - vztahů s Ruskem a východem, včetně Číny.

0 0
možnosti

J. Šimek 066

4. 11. 2016 21:14

Blbější link jste nesehnal, že ?

0 0
možnosti

J. Šimek 066

4. 11. 2016 17:28

"Kdo volil odchod, mnohdy ani brexitu nerozumí", ať žije přímá demokracie a takhle to dopadne :o)

0 0
možnosti

J. Novák 567

5. 11. 2016 4:38

Koukám, že podle občana SR jsou Britové snad ještě blbejší, než Češi... Mnozí čecháčkové také volí něco, o čemž nemají ani ponětí.

0 0
možnosti

4. 11. 2016 17:14

Ono se to rozpadne samo a pak už se nebude muset z něčeho vystupovat...

0 0
možnosti

J. Novák 567

5. 11. 2016 4:42

Dáme sázku, Mrázek? Jsem toho názoru, že z EU mohou vystoupit jen státy, jejichž obyvatelé neoplývají příliš vysokou inteligencí. A to, že Britů za posledních 50-60 let hodně zesr.čkovatěl mozek, je celkem jasné. Přišli o kolonie a tamní obyvatele, kteří na rodilé Brity po staletí makali. A nějací líní přivandrovalci z východní Evropy rozhodně nemohou nahradit pracovité Indy, Egypťany a další obyvatele britských kolonií. Ti přivadrovalci z východu jsou totiž stejně líní, jako Britové, tudíž co by mohli asi tak přínést?

0 0
možnosti

J. Orlík

4. 11. 2016 17:11

No, vidím, že nejstarší demokracie již není demokracií, pokud bude muset parlament schválit výsledky referenda. To by mě velmi zklamalo ale nikoli překvapilo. Móresy EU už očividně prosákly i za kanál.

0 0
možnosti

J. Šimek 066

4. 11. 2016 17:30

Referendum nebylo závazné, tak co to melete?

0 0
možnosti