Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Trump plánuje znovu otevřít tajné věznice CIA v cizině. Ty se ‚proslavily‘ mučením

Nový americký prezident Donald Trump se chystá podepsat exekutivní příkaz, který by mohl vést k obnovení programu výslechů podezřelých z terorismu v tajných věznicích Ústřední zpravodajské služby (CIA) v zahraničí. S odvoláním na své zdroje z Trumpovy administrativy o tom ve středu informovala agentura Reuters. Agenti CIA by v budoucnu možná mohli opět používat i techniky, které mnozí považují za mučení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

27. 1. 2017 17:10

Trumpovi diskreditácia Spojených Štátov Amerických ide veľmi dobre...

0 0
možnosti
OU

27. 1. 2017 1:43
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
SH

S. Hammer

27. 1. 2017 7:45

Tak zákony změníme, no.

0 0
možnosti
JV

26. 1. 2017 13:35

Pokud amíci budou budovat další koncentráky pro své odpůrce u nich doma, je to jejich věc. Ale u nás po volbách snad k tomu nedojde.

0 0
možnosti
JB

26. 1. 2017 21:30

Ono i u nás těžko prosadíte schovívavost k islámským extremistům.

0 0
možnosti
KJ

K. Jež 888

26. 1. 2017 12:57

Citace :

Trump řekl, že v účinnost krutých výslechových technik věří. „S ohněm musíme bojovat zase ohněm,“ konstatoval. Prohlásil, že radikální skupiny usekávají hlavy lidem na Blízkém východě.

Zdroj: http://www.lidovky.cz/trump-podepise-prikaz-ktery-umozni-otevrit-veznice-cia-p21-/zpravy-svet.aspx?c=A170126_072142_ln_zahranici_ele

Trump tedy věří, že radikální skupiny porazí, když bude stejný jako ony. ::))) Trump je směšný ::))) To může imponovat tak akorát zdejším úchylákům, fašistům, rasitům, sadistům, komunistům a samozřejmě i americkým. My, gramotní. S tímto nesouhlasíme.

0 0
možnosti
SH

S. Hammer

26. 1. 2017 13:21

Na hrubý pytel hrubá záplata, nebo chcete moudra našich předků zpochybňovat?

0 0
možnosti
SH

S. Hammer

26. 1. 2017 12:36

Kdo mluví o neúčinnosti waterboardingu? Metody získávání informací násilím jsou velmi staré, jejich zásady platné a nic na nich nezmění ani přitroublé tajné služby. Spánkový deficit s pravidelnou "nakládačkou" zlomí úplně každého. Jen háček je v tom, že u těch nejodolnějších to trvá a čas kolikrát hraje velkou roli. V tom případě jsou účinné koule ve svěráku.

Waterboarding není nějaké vyvolávání pocitu topení, ale topení se vším všudy. Gestapo používalo klasika umývadlo a na bubláka, páč neměli dvoulitrové pet flašky. :-)

My jsem se tohle u průzkumu učili v 86 tém roce na vojně. Krycí historku a jak dlouho musíme vydržet držet kušny, než se jednotka stáhne a zahladí stopy.

0 0
možnosti
KJ

K. Jež 888

26. 1. 2017 12:59

Jako, že by se tě někdo v NSR, když bys hrdinně útočil ptal jestli opravdu útočíš, jo. ::))))

0 0
možnosti
JB

26. 1. 2017 8:10

Než se obránci islámských fanatiků rozohní argumenty, ze jelépe , at zahyne 1000 nevinných lidí, než aby se jednomu islámskému teroristovišláplo na kuří oko, tak bych chtěl připomenout. Výslech musí být takový, abyterorista neutrpěl újmu na zdraví, pokud možno má být pořítomen lékař. Jedná sev podstatě bud v bránění spánku nebo ponořování hlavy do vody či mokrý ručníkna tvář. Není to vždy spolehlivé, protože teroristé vědí, že jim nesmějíublížit, nebo je zabít a tak se to, alespon ti zarytí snaží vydržet. Bránění vespánku se ukázalo účinější, než Waterboarding, než to vše Obama zakázal. Ovšem pomalé rozpouštění v kyselině, jak todělal v česku oblíbený Saddám, proti tomu nikdo neprotestoval

0 0
možnosti
KK

26. 1. 2017 8:50

Bránění spánku, spojené s předčítáním z Marxova kapitálu a z Dějin dělnického hnutí, to už by bylo skutečně "mučení za hranou".

0 0
možnosti
KK

26. 1. 2017 7:57

Mučení teroristů většinou přinese informace, které zachrání lidské životy.

0 0
možnosti
JB

26. 1. 2017 8:22

Ono je vúbec sporné, zda tyto metody se dají nazývat mučením. Je to spíše, tvrdý výslech. Samozřejmě dobroserové nerozlišují, zda na někoho při výslechu řvou ci vyhrožuji, nebo ho pomalu krájí na kousky, či pomalu upalují, pro ně je to stejné a používají pro to stejný název. Jenže my nornální lidé, by jsme si ty rozdíly měli uvědomit.

0 0
možnosti
JM

26. 1. 2017 7:57

macekvbotach.cz: Patrik Nacher:V této absurdní překorektní době, která se šíří jako mor, promluví Donald Trump, který si na tohle nejen, že nehraje, ale zkrátka říká věci, jaké jsou, jak si je myslí, syrově, obyčejně, „nekorektně“, jednoznačně. Rozumím pak tomu, že v kontrastu s překorektními floskulemi, se kterými se v posledních deseti letech roztrhl pytel, může na někoho tato obyčejná slova působit jako radikální názor. Jakkoliv si osobně myslím, že to je jen návrat k normálnosti. Podtrhuji, že si to myslím, netvrdím, že to tak je. Prostě žena je ženou se vším všudy, muž je zase mužem, děti se rodí v heterosexuálním vztahu, člověk je všežravec, patriotismus či zdravé vlastenectví není nacionalismus, přirozeně pečujeme a pomáháme hlavně rodině, přátelům, blízkým, lidem z prostředí, které známe, to není xenofóbie atd.

0 0
možnosti
JM

26. 1. 2017 7:57

Patrik Nacher:Na analýzu projevu amerického prezidenta si netroufám, natolik nejsem politolog, sociolog, odborník na americkou či zahraniční politiku. Jen jsem z jeho slov pochopil, že nechce, aby Amerika napříště působila jako světový četník a vyvážela svou představu demokratického zřízení po celé planetě, když o to nikdo nestojí a má problémy sama u sebe doma. A s tím souhlasím.

0 0
možnosti