Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Objevila se zpráva, že se valila vlna a metro před ní ujíždělo, pak to popřeli, vzpomíná Laudát

„Problém nastal, když jsem zjistil, že v dokumentaci metra byla spousta detailů, ale pro ty úseky metra, které byly pod vodou, dokumentace úplně chyběla,“ říká politik František Laudát, který s týmem odborníků v rámci magistrátu vyšetřoval důvody zatopení metra při povodních v roce 2002. Podle něj nebyla vůle najít viníka. Vyšetřování také bránilo zmizení spisů i zatopení archivů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D. Fajt

14. 8. 2017 21:34

Ten Laudát to též bylo topácké veledílo..))))

0 0
možnosti

L. Bombík

14. 8. 2017 14:56

Byl to komunistický zvyk velké průšvihy zamést pod koberec. "Vláda zákona" se ale bez profesionální práce policie a justice neobejde. Máme ještě hodně co dohánět. Jak dlouho ještě?

0 0
možnosti

14. 8. 2017 20:21

Dlouho, dlouho ........... :)

0 0
možnosti

14. 8. 2017 14:43

Laudátovo tvrzení o vlně vody pronásledující ujíždějící metro je směšné - každý, kdo někdy metro viděl, ví, že poměrně nízko nad kolejí je přívodní kolejnice. V té je 750V a ampérů stovky - podle toho, jak zrovna odebírají soupravy v napájecím úseku.

Voda by samozřejmě zkratovala spojení mezi kolejí a napájecí kolejnicí - což by znamenalo ohňostroj a samozřejmě okamžitý výpadek napájení a žádný úprk vlaku metra...

Laudát evidentně něco zaslechl, nepochopil a protože se to, co špatně pochopil, neobjevilo v zápisu, tvrdí, že ho někdo zmanipuloval.

0 0
možnosti

14. 8. 2017 13:17

Psal jsem to níže, ale klidně zopakuju i u toho hýzla Laudáta.

Ochranný systém metra (OZM) byl od r. 1990 jen předmětem broušení "vtipu" nevtipných novinářských šmoků a politiků. Peníze pro metro nebyly ani na opravy a údržbu provozních prvků, do OZM nešla ani koruna.

Výsledkem bylo třeba to, že koncové spínače tlakových uzávěrů, které mají signalitovat, že se vrata nepohla od zdi, se porouchávaly, nesignalizovaly a aby mohli dispečeři pustit vlaky přes tyto úseky, a místo opravy spínačů vrata chytili řetězem a vyndali pojistky od motorů, které je měly zavírat. Takže TU nešlo zavří na dálku, což trvá 15 minut, ale běželi je tam chlapi zavírat ručně kolem. Čtaři chlapi zavírali 2 hodiny jedny vrata.

Není divu, že většinu nezavřeli nebo nedovřeli a radši zdrhli po kolena nebo po pás ve vodě a potmě...

Tam, kde se stavěly stanice po VLSR, se na nějaké OZM úplně kašlalo.

No a Holešovice byly úplně otevřené, protože se zrovna připojoval další úsek nahoru na Ládví.

0 0
možnosti

S. Hammer

14. 8. 2017 12:46

Klasika český šlamperain. Jestli si někdo děláte iluze, že někdo je to jinak, tak dělejte.

Jinak tyhle kecy toho hocha jsou strašné. Nic nejde, vše se ztratilo... To je manager, kua!

0 0
možnosti

14. 8. 2017 20:20

>Jestli si někdo děláte iluze, že někdo je to jinak, tak dělejte.<

-------------------------------------------------------------------

Oooo, velky odbornik a znalec vseho, kde jsi byl nejdal, na Machaci?

0 0
možnosti

14. 8. 2017 9:19

Smutné čtení o zanedbané prevenci bezpečnosti . Zodpovědnost padá na hlavu Dopravního podniku, potažmo tehdejšího vedení města - jako zřizovatele.

0 0
možnosti

14. 8. 2017 6:48

Je nehoráznou drzosti Laudáta , zeťáka Kvasničky šéfa a spolumajitele IDS který řídil celou dobu stavbu metra že píše o nevhodných průchodkách. proč na ně Kvasnička neupozornil dávno. Laudáte jsi hrozný sociopat. Na metru jsi zbohatl a takhle kecáš.

0 0
možnosti

J. Novák 567

14. 8. 2017 5:14

Jo, i takhle může vypadat předvolební kampaň. Pan Laudát, dlouholetý člen ODS a poslanec za tuto stranu, náhle před lety prozřel a převlékl kabát ODS za kabát TOP09. A teď holt jsou volby přede dvežmi, tak se předvádí a klepe se po ramenech. Nu, nejspíš to za něho nikdo jiný neudělá, že?

0 0
možnosti