Diskuze
Učitelé chtějí přidat víc, než kolik mám pro všechny profese, tvrdí ministr financí
Děkujeme za pochopení.
Skutečností je , že od revoluce vzdělanostní úroveň klesla tak na 1/3 úrovně za bolševika, dnes když vidíte, kdo děti učí a jakou má vzdělanostní úroveň - to je ve většině případů "našich učitelů" obyčejný děs.... před 40 léty by tito lidé, co dnes učí, neudělali ani maturitu!!!!
Dnes opravdu platí....KDO nic NEUMÍ UČÍ!!!!!
Bohužel, jak to u nás bývá, neplatí to vždy, máme i skvělé učitele, ale často je to děs.
... a neplatí to jen pro učitele. Obecně bych řekl, že úroveň odbornosti, váhy odborných argumentů a odpovědnosti, opravdu velmi poklesla. Dnes se prodává. ... že jsou to často hlouposti, nekvalita nebo přímo šmejdy či nesmysly, to nikomu nevadí. Hlavně, když to dobře vypadá ... .
Socané slíbí každému vše dle libosti, řešit to budou pokračovatelé-- zvolení nováčci, Sobotka tak odhalil svůj charakter, opravdu čistý a čestný hajdalák
Plošné přidání je nesmysl a učitelé, spíše učitelky, stávkovat nepůjdou. Ti/ty se nikdy na ničem nedomluví, taky proto se jim stále jen slibuje.
Z. Pešek
Miliarda na Vepřín je a na učitele zbude tak jak vždy PRD! ANO!
Za a bude to půlmiliardy a chybí více než 5.
Za b vepřín je akce která měla proběhnout už dávno a mohlo to být mnohem méně.
Za c vepřín je jednorázová akce. Na platy učitelů v případě že projde navýšení bude potřeba najít prostředky každoročně.
Na vepřín bude i na zvednutí platů politiků bude.
D. Fajt
At jim prida Sobotka ... ze sveho. Je to jen dalsi utok pred volbami na ANO. Pilny (ANO) ted bude cerna ovce ze je to on ktery nechce pridat chudakum ucitelum.
Snažit se získat dobré učitele tím, že se přidá špatným by nenapadlo ani Járu Cimrmana.
Když se přidává ostatním státním profesím, rozlišuje se u nich, kdo je dobrý a kdo slabý? To mě poučte.
Vývoj civilizace přeci nespočívá v tom, že určité pracovní profese a obory budeme hýčkat. Vždy spočíval v tom, že se budou lépe organizovat tak, aby práci zvládlo méně lidí na vyšší úrovni a ti pak byli právem lépe placeni. Tady je to naopak - počet škol a učitelů roste, kvalita absolventů klesá a na ten "bo.del" chtějí více peněz - při tom systém neřeší lepší odměňování škol a učitelů s vysokou úrovní práce, kterých je hodně. Jinak řečeno, naše školství vyrábí spousty absolventů oborů, někdy i nepotřebných, kteří jsou na úrovni rozvíjejících se zemí, ale ne na špičkové úrovni, abychom byli schopni nabídnout zaměstnavatelům špičkovou pracovní sílu.
Mluvíte zřejmě o VŠ, částečně SŠ. Základek je plus mínus stejně. Kriteria kvality u nižších stupňů stanovuje školní inspekce, její výsledná zpráva (kontrola každých 5 let) je ze zákona na webu dotyčné školy. Většina rodičů to stejně nečte.
Učitelé s nataženou dlaní.
Dcera měla na základce učitelku, která vedla po škole hudební kroužek. ZADARMO! Prostě jí to bavilo. A děti taky. Skončilo to po roce tím, že ji ostatní učiteláci ze školy doslova vyštípali. Tak takovéhle opravdu podporovat nechci.