Diskuse k článku: EU tlačí na přijetí eura. Čeští byznysmeni jsou pro, politici proti, ukázala anketa LN

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 68
  • Poslední: 14.9.2017 14:04
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Čech 14.9.2017 13:55

"Byznysmeni jsou pro, politici proti". A kde je vůle občanů? A nebo se bude opět v tak závažné věci jako je vzdání se své měny rozhodovat bez znalosti a proti vůli většiny občanů? Kde je ta tolik vzývaná demokracie - vláda občanů?

S. Cesky 14.9.2017 13:12

Čmoudy a Ojro tady nechceme.

Včera zradil Fico V4,připomíná to březen 1939.

Dejme si pozor na Skopčáky,Žabožrouty a socEU to zase připomíná Mnichov.

J. Denemark 14.9.2017 13:36

Nechceme? Kdo? Anonymní lůza?

P. Čech 14.9.2017 13:56

Pokud nebude ve věci uspořádáno referendum, bude to vždy anonymní vůle nějakých menšin.

Z. TrSek 14.9.2017 12:29

euro hned. co chce rusko a jeho pohunci na to kali pes.

T. Cerny 14.9.2017 10:26

Mily p. denemark, samozrejme ze muj nahled na rasismus v Cesku ( nazyvany euphemisujicne xenophobie ) postrada jakoukoli statistickou signifikanci. Z tech ca 20-30 pratel co v Praze mam je jeden jediny sympatisant pomoci uprchlikum , sympatisant s cikany , multikulturelni spolecnosti , problemy cernochu v maioritnich spolecnostech . mezi Vasimi prateli je patrne Vasich nahlediovych protagonistu daleko vic nez antagonistu , proto vidite situaci v soucasnem cesku ruzoveji nez ja.Videl jsem dok.film " Cesi proti cechum " od z. kratochvila a tam do kamery rekne jedna hodne stara ceska matka : " Hitler udelal jedinou chybu , ze nezplynoval vsechny cikany ".Co by si clovek na teto prastare ceske matce vzal ? Zcela atypicky nahled to v Cesku ale jiste neni , i kdyz mezi temi mitigovanymi aversemi jiste ten nejfrapantnejsi a nejdrastictejsi.

L. Frank 14.9.2017 11:32

Chudáku je mi tě líto.

T. Cerny 14.9.2017 10:17

Mily p. Hajek , vy stejne jako naproste gros ceskych politiku ( o prumernych obcanech ceska ani nemluve )asi nevite , o co v tom problemu kvot jde.Nejde totiz o prijimani novych migrantu do nasi svobodne a demokraticke EU. Jde pouze o to, odebrat cast migrantu Italii a Recku ,resp. Spanelsku ktere jsou diky sve mediterani poloze migranty zcela pretizeny. Tim ze cesko posle 50 policistu na hranice EU - jak tim pomuze Italii a Recku s jejich inaliquotnim zatizenim tim obrovskym mnozstvim uprchliku co tam uz je. A zeme odkud prichazeji je zpatky vzit nechteji . Zadne Endlösung jak si to asi predstavuji cesi s polaky a rumuny zcela jiste nebude. Tech 1,5 mil migrantu co nase Nemecko vloni prijalo ty u nas jiste zustanou . jen k nim pribudou dle kvot i dalsi. Und es ist gut so ! ( a to je tak dobre)

T. Cerny 14.9.2017 10:07

take se mi libi, jak p. juncker , mluvici samozrejme plynne anglicky , francouzsky , nemcky , spanelsky, lucembursky pri svem projevu vcera zvolil nemcinu , i kdyz predtim vzdy mluvil predevsim angl. a francouzsky .Ja osobne mam nejradsi take francouzstinu s anglictinou ale nemcinea je nyni muj kazdodenni jazyk.

T. Cerny 14.9.2017 10:03

Mily p. denemark, jak vidite jste zde se svymi nahedy , s kterymi se i ja identifikuji v tomto cesku zemanu , klausu , sobotku , babisu a spol. zcela osamocen .S P. Juncker , jakkoli je mi sympaticky ,nesouhlasim stejne jako s nim nesouhlasi nas nemecky ministr financi Schäuble , ktery je spise proti rozsirovani Eurozony a kdyz jen tak velmi , ale velmi obezretne.Kdyz je naproste gros vasich cechu s polaky madary a rumuny u nas v nasi svobodne a demokraticke EU tak nespokojeno , mely by tyto staty od nas vystoupit a dat se dohromady spolu , neb jejich Gemeinsamkeiten jsou bezpochyby markantnejsi nez ty s nasi EU.

J. Denemark 14.9.2017 10:09

Tak hlavně pane Cerny nedělejte závěry díky křiklounům v internetových diskuzích.)

R. Morava 14.9.2017 9:50

Takže jednoznačně nebrat. Po té jak nás EU vypekli s Lisabonskou smlouvou nic nového nepodepisovat, pokud to nebude znamenat rozvolnění a víc svobody. EUro odmítnout nebo odkládat tak třeba za 1000 let. Pokud jsme nepodepsali, kdy ho přijmeme, nemá nikdo slíbit kdy.

Článek to toto potvrzuje. Samozřejmě pro firmy, je výhodný stabilní kurz bez poplatků, jakkoliv někteří přiznávají, že ne teď u potopené koruny.

Naivní politici jsou pro jednou, ale už pochopili, že nám vadí že nás do něčeho tlačí. Ti rozumnější chápou, že 1) tak jak nám chtějí hodit migranty které sem pozvali, nám hodí i dluhy, které udělali bohatší státy zatímco my škudlíme a devalvujeme korunu. 2) EU nás může nejen migrační politikou donutit k odchodu. Je jasné že pak je lepší mít korunu jinak by nás mohli potopit jako že VB taky pěkně zatápí.

K. Stržanovský 14.9.2017 9:40

Především je načase, aby začala odborná diskuze a národu byly předkládány argumenty pro a proti.

Zatím je to především hospodská diskuze, kdy je většina proti prostě proto, že je to z Bruselu. A politici papouškují to, co říká hospoda, místo aby se snažili přesvědčit hospodu o svém názoru.

P. Skokan 14.9.2017 9:38

Pro nas bude mit Euro smysl pouze az bude kurz kolem 15-20 CZK za EUR (varianta 1) anebo bude prumerna mzda aspon na urovni Italie. Jinak v tom taky nevidim smysl - cpat se jako zebraci z 500 EUR duchodem do Eurozony.

K. Stržanovský 14.9.2017 9:42

Euro má smysl pro země s podobnou ekonomikou. Pro nás by bylo velmi výhodné mít stejnou měnu jako Německo, protože jsme součástí jeho ekonomiky. Ale je nevýhodné mít stejnou měnu jako Itálie nebo Francie. Hlavně by to ale někdo musel spočítat a předložit nám konkrétní číslo.

J. Denemark 14.9.2017 9:36

Euro je nejstabilnější světová měna. To je fakt, který nelze vyvrátit. V roce 2010, kdy plně vypukla řecká krize, řvali klausoidi, že Euro do dvou, tří či pěti let končí. Je rok 2017. Stačí se podívat na vývoj kurzu, aby bylo jasné, jakými bláboly nás častovali.)

S. Cesky 14.9.2017 13:30

Denně ECB tiskne nekrytých 60 mld Eur a Vy si myslíte,že je to normální a že to půjde do nekonečna ?

J. Denemark 14.9.2017 13:39

Když už chceš lhát, poraď se s někým, kdo má mozek. Nebudeš tak úplně za kašpárka, ty nekrytý nešťastníku.))

S. Cesky 14.9.2017 14:04

https://www.novinky.cz/ekonomika/423094-evropska-centralni-banka-bude-tisknout-penize-ve-velkem-i-pristi-rok.html

M. Valenta 14.9.2017 9:28

Klausův ubohý, subjektivní , extrémní a osamocený názor kontrastuje s těmi ostatními, ať už jsou jakékoliv.

P. Hájek 14.9.2017 9:22

Po tom co jsem slyšel Marconovi nápady, se začínám obávat, že přijetí eura se v blízké budoucnosti může rovnat přijímání migrantů...

J. Denemark 14.9.2017 9:30

Kecy.)

P. Hájek 14.9.2017 9:32

Proč myslíte. Resp. víte co mám na mysli? Rychlé sbližování platů v eurozóně a také SOCIÁLNÍCH DÁVEK! A pak už žádné kvóty potřeba nebudou...

J. Denemark 14.9.2017 9:37

??? Sry, ale vaší dedukci nerozumím.)

P. Hájek 14.9.2017 9:44

Tak jste možná zaznamenal, že hlavní motivací především afrických běženců, jsou čistě ekonomické důvody. Kapesné, které dostávají třeba v Německu, je větší než než leckterý český důchod. Proto k nám žádní nechtějí. Už?

J. Denemark 14.9.2017 10:06

Nezlobte se, ale to je zcestná dedukce.)

P. Hájek 14.9.2017 10:14

Ale proč je zcestná? Úvahy z EU o sjednocování sociálních dávek pro běžence (aby neutíkali), ve zemích, které je podle kvót přijmou (bez souvislosti s eurem) už tu byly. S eurem by to pak mohlo jít samo....

J. Chaloupka 14.9.2017 9:20

Včera v Událostech říkala Šojdrová a moderátor, že Juncker už pochopil, že východ není kompost. Ale neměl by EU vést někdo, komu není potřeba několik let, aby pochopil?

T. Cerny 14.9.2017 9:18

Mily p. Graf , jsem rad , ze cesti "vladcove nechlastaji tolik" , jako Ti v EU nabo jak vy trefne uvadite " u skopcaku".

Naprosto s Vami souhlasim , ze nase Eurozona by se rozhodne nemela ropzsirovat , zejmena pak ne o cesko , polsko a madarsko, kterezto statty jsou v nasi svobodne a demokraticke EU tak nespokojeny.

B. Graf 14.9.2017 9:29

Herr Schwarz, naše představy o svobodě a demokracii se diametrálně liší. Ano, zdejší lidé jsou pro vás, Herrenvolk, blbí, smradlaví, líní, takže s nimi pro budování své milionleté Čtvrté říše raději nepočítejte.



Najdete na Lidovky.cz