Diskuze
Českému školství chybí vize i podpora učitelů v praxi, tvrdí odbornice Košťálová
Děkujeme za pochopení.
M. Vaněk
Kdo je ona "Expertka"? Bláboly, které razí jsou velmi nebezpečné... Už teď je školství na pokraji totální devastace, za kterou může havloidní chátra, která se nejen tam vyřádila - učitelské sbory bez jakékoli podpory státu, a především respektu ze strany čím dál agresivnějších rodičů i žáků, zvláště asociálních. Inkluze (což se jen eufemismus pro cílenou devastaci inteligence populace), se kterou zákonitě klesají ti nadaní pod průměr, a imbecilové rázem "studují s dobrým prospěchem". Pokles znalostí a orientace v přístupech k řešení problémů i v běžných tématech osmáků je katastrofální. Střední školy, kdysi síto, je dnes jen kosmetická úprava před vysokoškolským "vzděláním", lehce prodejným...
TO je zvláštní. Pořád slyším kolik potřebují podpory, musí mít mzdy nad 130 procenty průměru, musí mít.... musí ...... Co takhle se prvně podívat, proč mají tak mizerné výsledky.
J. Bejšovec
Hlavně je třeba omezit pavědy alá výtvarná výchova, hudební výchova, základy spol. věd a podobné nesmysly a učit matiku, fyziku, chemii, výpočetní techniku, jazyky. Bez toho se z těch sračček nevyhrabeme nikdy.
Už jste někdy přemýšlel nad tím, že matematika je hudba a výtvarná výchova?
Učit zaklady spol. věd. by se měly, ale mělo by se dohlédnout, aby lidem ten předmět něco dal do života. Dnes se tímto oborem ohání každý druhý hulvát, který ty základy asi prospal
Škoda, že se ministrem školství nestane nějaký zkušený pedagog třeba ze střední školy, který je zevnitř seznámený s každodenními problémy našeho školství, učitelů a žáků. Uvažovaný profesor Gerloch je jistě inteligentním právníkem a zná problematiku vysokého školství, ale dům je třeba stavět od základů.