Diskuze
U Trojského zámku spadla pěší lávka do Vltavy, zranili se čtyři lidé. Dva těžce
Děkujeme za pochopení.
jen doufám že ten statik co to vyšetřuje není ten samý co to před par týdny podepsal :-)
Lávka pro pěší v Troji byla během povodní pod vodou a byl o ni během zaseknutý kontejner s odpadem. Pochybuji, že na to byla projektovaná.
Pohoupání, jako v Plzni u Prazdroje to bylo asi lepší, ale ta plzeňská ještě ZATÍM nespadla....
P. Majer
Tak ale jsem rad, ze radni Dolinek odlozil falesne karty, ktere o vikendech i vsednich dnech hraje, a vysvetlil nam, ze lavka nebyla v havarijnim stavu. To jsem si oddychnul a dofam, ze to slyseli i ti raneni v nemocnici. I jim se jiste ulevilo...:-))))
P. Dvořák
Škoda že lávka nespadla, když přes ni šel pochod Gay Pride Parade. Tu pražský magistgrát v čele s Krnáčovou (nejen) finančně zašťiťuje, tam by ta Krn(cenzurováno)da nemohla říkat, že si neumí představit, co se tam stalo.
M. Stiburek
To je právě dědictví po 40 letech socialismu. TSK byla založena v roce 1967 a od té doby "nefunguje".
U S N E S E N Í
Rady hlavního města Prahy
číslo 826
ze dne 12.4.2016
k analýze stavu mostů ve správě Technické správy komunikací hl.m. Prahy
V004 – Lávka v Troji
Základní údaje: lávka propojující pěší komunikace na Císařském ostrově s ul. Pod Havránkou, o třech mostních polích s celkovou délkou přemostění 261,10 m, šířkou
chodníku 3,00 m, postavená v r. 1984. Hlavní nosnou konstrukcí je visutý pás z prefabrikovaných segmentů.
Stavební stav: diagnostický průzkum prováděný v r. 2007-2009 konstatuje výrazné oslabení přepínacích lan s aktivním korozním procesem a řadu atypických poruch,
které ovlivňují statiku nosné konstrukce a jsou prakticky neopravitelné. Od roku 2014 je na lávce prováděn automatický monitoring pro získání informací o případném rizikovém chování nosné konstrukce lávky. Průběžné výsledky sledování vykazují progresivní vývoj zhoršování stavebního stavu.
Klasifikační stupeň stavebního stavu: V. – špatný
Hodnocení: i přes provedení nutných prací v r. 2011 (především obnovení hydroizolační funkce ve 3. poli) a dalších opatření pro omezení progrese poruch je odhadována životnost lávky při běžném provozu max. na 5 let.
Návrh opravy: v roce 2016 zahájit předprojektové práce na její rekonstrukci, resp. změnu nosné konstrukce.
https://1gr.cz/data/soubory/domaci/22A171202_HELL_004_USNESEN_RADY_HMP_.PDF
Statik prý kontroloval a vše ok. Divné. Bude to podařený uplacený všivák. Asi laciný důchodce se štemlem co krade slušným statikům práci.