Diskuze
Zřícená lávka v Troji? Prioritou je přívoz, na jaře ponton od armády, říká starosta Prahy 7
Děkujeme za pochopení.
J. Lehký
Monitorovali chátrající lávku v dvouminutových intervalech za plného provozu až do jejího konečného zřícení do Vltavy..! To by byl námět pro Divadlo Járy Cimrmana..! Á propos, kolik asi korun českých z té částky 1,5 mld na údržbu pražských mostů, o které včera na tiskovce mluvil pan náměstek, se opravdu dostalo na "místo určení" a kolik asi tak, řekněme, do Monaka..?
Jsem místní a po tomhle mostě jsem chodil/běhal tak 2x týdně. Kdyby místostarosta P7 nebyl omezený hlupák, pontonový most stojí den po tom co se odklidí trosky. Pro ženisty by to byl běžný trening a případně dobrá vizitka. Na jaře se pak může postavit nový.
Škoda, že si stále volíme za správce ubohé ouřednické nuly...:-(
Kdyby se mě odborníci zeptali :-), tak bych nikdy nedoporučil ROZŘEZAT! lana na 2m kusy, ale vytáhnout je vcelku a posoudit po celé délce. Technicky by to neměl být problém.
Nepochopil jsem, PROČ mají být lana rozřezána. Nebezpečí tkví (dle mého laického názoru!) ve skutečnosti, že některý/é z řezů se může (mohou) ausgerechnet krýt s místem postiženým korozí a nevratně se tak zničí důkazy.
Jsem v tomto oboru ale laik, přivítám jakékoliv další technické podrobnosti.
Dopsal jsem - můžete se do mě pustit !
Poslední signál odešel z elektronického monitoringu v sobotu ve 13:16, pak se lávka zřítila.
Tato poslední věta je roztomilá - kdepak soudruzi z NDR udělali chybu, že ???
J. Moravec 996
Ten monitoring zrejme nezaznamenal ani tu fatalni chybu ze lavka uz nestoji. Ty vyhozene prachy za tu elektroniku meli radeji nacpat do opravy. jenomze za par dratku a GSM modul se da bezpracne inkasovat lepe. Kdo ten smejd objednal?
J. Moravec 996
Nedostatecna kvalita a kradeze materialu za komousu se podepsalo. Uz tehda bylo videt jak spatne se stavi. Ocelova vyztuz byla kolikrat videt i pres beton. Pritom bezpecne prekryti vyztuze by melo byt >3cm.
R. Kubeš
Sice si koleduji o to, že mě nějaký hňup označí za komouše, vzdychajícího po starých časech, ale svádět pád 27 let po výměně mocenské garnitury, že to způsobilo mizerné socialistické stavebnictví, je mimo mísu. Naopak lze říci, že i přes mizernou údržbu (evidentně selhával monitoring), se most držel dlouho a statečně. Kdoví, jak dlouho tu budou stát nesmysly postavené za Brusedelské papírky.
K. Jež 888
Jak jsem říkal, přívoz je řešení ideální. Přinese pracovní místo a bude romantika.
J. Horák 525
... a když ho bude řídit nějakej blb, tak k romantice přibude i trocha dobrodružství. :-)))
J. Vavruška 637
Mimochodem, mostů a lávek, které jsou ve "špatném stavu" jsou v Praze řádově desítky, počet mostů ve stavu "dobrý" a "velmi dobrý" by se daly spočítat na prstech.
Prahu čeká zajímavých příštích dvacet pět let, až se všechny mosty začnou postupně hroutit a doprava v obou půlkách bude možná hlavně metrem...
J. Vavruška 637
A až konečně spadne i Libeňský most, který je skoro dvacet let v havarijním stavu a ještě se ani nezačala projektovat jeho oprava, tak tramvaje taky budou jezdit na přívozu?
M. Novák 072
Ponton je fakt skvělá myšlenka. Lodní doprava půjde do háje a velká voda pontony urve. Pro pány radní je prioritou hodit vinu za zřícení lávky na nějakého moulu a přežít ve funkcích!
V místě zříceného mostu není lodní doprava, ta jde druhým ramenem z plavební komory. Při velké vodě se pontony splaví a ukotví na konci ostrova.