Diskuze
Konstrukce nebyla příliš v pořádku, nikdo ale nestál o můj názor, říká nešťastný autor zřícené lávky
Děkujeme za pochopení.
no, pokud má na něco podezření, měl by to sdělit před závěry vyšetřování, poté mu už nikdo neuvěří, že přesně tohle předvídal....
J. Novak
Chtelo by to nejakou statistiku kolik postavenych mostu, staveb popadalo za tohoto rezimu a kolik za minulého... zda se mi totiž, ze postavene dnes pada vic... i ten most snad mohl byt bud lepe zkontrolovan, nebo lepe se k nemu mohlo postavit, co uz spada na dnesni rezim,..
Nedávno jsem se tu dočetl, že se uvažuje o rozřezání lan na dvoumetrové kusy a jejich převezení k přezkoumání. To rozřezání se mi ale vůbec nelíbí a napadají mě při tom "zlý, ošklivý - nepěkná věc".
Otázka je, zdali z trosek něco zjistí. Nuselák je na tom obdobně- lana jsou v betonové konstrukci- a blíží se věku 50 ti let. Baranďák má předpínací lana naštěstí vyměnitelná a přístupná.
Stejně je to otrlost a darebáctví napsat zprávu, že most je bezpečný a neznat skutečný stav lan po celé délce lávky. Za 3týdny kleknul.
S. Cesky
Lávka z roku 1983. Takovýchto nezkontrolovaných věcí mají v Praze tisíce.
V. Getz
No pokud navrhl most,kde nejdou vyměnit lana a pokud těch staveb je od něj v republice víc,asi by to chtělo rychle na nich ukončit provoz.
Tenkrát dělal na tom mostě v Tróji stavební dozor nějakej pan Zajíček, a ten nám v hospodě Na růžku kdysi vypravoval, jak se tam šidilo. Ostatně to byla za socíku norma. Beton ani ne dvacítka, málo mastnej ,nevibroval se, ciment se rozkrádal ve velkym a armatura nebo karisítě se ani neskládaly z náklaďáku. Jo, a ještě říkal pan Zajíček, že nejvíc matriálu si odvezl na svoje melouchy šofér jménem Fajt a závozníka mu dělal nějakej Cesky. Jo a domíchávač s naředěnym betonem se vozil z Rohanskýho ostrova a tu stoosmatřicítku řídil nějakej Kořinek. Říkal pan Zajíček , stavební dozor.
V. Getz
Pokud se ten beton vozil z Rohanskýho ostrova tak z toho betonu stojí celé metro a většina staveb co Metrostav stavěl.
R. Hanuš
Stráský je rovněž projektantem mostů na D47, které se ocitly v havarijním stavu po 3 letech provozování, je rovněž autorem Lochkovského mostu, na kterém se objevily trhliny půl roku po otevření.
Navíc jako statický prvek u Trojské lávky byly použity tahové piloty, které jsou vždy problematické a dle svědků, jsou povytažené.