Diskuze
Že po prohře vypěnil? To je prostě Topolánek, jedná v emocích, říká jeho mediální guru Horák
Děkujeme za pochopení.
Panu Horákovi těžko něco vytknout. Kampaň udělal kvalitní a Topolánek vypadal přesvědčivě. Ale asi musela mít řada lidí pocit, že to jeho "nenadálé" vynoření a kvapem schrastěné podpisy si špendíroval jako nějakou svou dobrodružnou kratochvíli, bez které se ČR snadno obejde.
Po přečtení komentářů zde, jsem si uvědomila tu bídu. Skutečná lež a podrazy nevadí. Nikdo neměl odvahu a slušnost všechno to minulé osočování a drby uvést na pravou míru.
Stokrát opakovaná lež se stává pro lidi pravdou a na to doplatil i Topolánek. I prolhanému Babišovi tito lidé věřili, že Topol je lump. I ti chytřejší, místo , aby se zamysleli, proč to Babiš říká, tomu podlehli.
Tak ho prosím nechejte na pokoji a raděj si ověřte, co je pravda. Opakujete stále stejné nesmysly.
J. Novák 567
No, já jsem Topolánkovi tipoval tak něco přes pět procent. Je mi docela líto, že se svým výsledkem zařadil mezi čtyřprocentní... :))
J. Řezák
No co. Talmanka si vezme černé prádlo, aby yjádřila soucit. A Tupol se zase za pár měsíců někde vynoří. Takoví zmetci jsou obvykle nesmrtelní a ego tohodle bývalého lampasáka dosahuje mamutích rozměrů.
A pane guru .On pan Topolanek jako predpokladal, ze ho lid zvoli ? Uff. At radeji neco udela s penzijnimi fondy.
Normální modrý bolševik... zpátky k daníkovi... žít ve svém komunismu na úkor druhých.
Krátce řečeno, patří podobně jako Sobotka do politického sklepa. Co osobně mohli, tak v politice vykonali a dost!!
J. Řezák
Chtěl jsem se zeptat, kterého Sobotku myslíte, ale ono je to vlastně jedno. Do hajzlu patří oba, akorát ten libereckej génius už tam je. Škoda, že nekandidovala Bobošíková, ta mi v té kampani opravdu chyběla.
Má pravdu, předsedo...
Topol byl podle mne v diskuzich na jedničku, plakatove malé reklamy a billboardy měl nejlepší... Hesla proti Zemanovi s využitím slova Topol neměla chybu...
Jenže - když on to je Topol. Kvůli minulosti pro mne nevolitelný...
A. Dlouhý
Novináři a marketingoví specialisté preceňují svoji schopnost změnit názory cilove skupiny. Dá se to pochopit, neboť to je věc kterou prodávají a čím se živí. Mnozí docela dobře.
Ruzné výzkumy ukazují že realne se dobrou kampaní dá změnit názor cca 3% lidí. V tomhle je výkon pana Horáka v pořádku. Udělal z nuly 4 procenta. Je otázkou, zda by za tohle byli klienti ochotni platit to co takové služby obvykle stojí.