Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

ANO říká ,ne' referendu o vystoupení z Evropské unie, ODS nechce obecné referendum jako celek

Zástupci ANO, SPD, KSČM a Pirátů se na úterní odpolední pracovní schůzce shodli na tom, že obecné referendum by mělo být závazné. Novinářům to po jednání řekl předseda SPD Tomio Okamura. Strany se v některých otázkách dále rozcházejí, nejvýrazněji v tom, čeho by se mohlo referendum týkat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

8. 2. 2018 9:43

Souhlas s názorem ODS

0 0
možnosti

8. 2. 2018 9:29

Jestliže mohli občané hlasovat o EU v roce 2003, když o EU nic nevěděli ( kromě jednostranné propagandy placené vládou), tak by měli dostat možnost o EU hlasovat i nyní.

Jednak už občané vědí a jednak se v mezičase dramaticky změnily podmínky fungování EU. Zejména vinou LS.

0 0
možnosti
JN

J. Nový

7. 2. 2018 7:27

Těžké časy to byly v období před vstupem do EU.

Lidé byli bez práce a bez prostředků. Ulice byly plné hladových a nemocných lidí. Nakažlivé nemoci se šířily českými městy a vesnicemi a lidé umírali ve velkém počtu. Nikdo nejezdil autem, protože auta nebyla k dostání a pohonné hmoty už vůbec ne. Je nepochopitelné, že to český národ dokázal překonat, i když to bylo v dlouhém období od r. 1990 - 2003. Každý přeživší by měl dostat od Junckera metál.

0 0
možnosti
JH

J. Hrzal

7. 2. 2018 16:19

No vidíte, jaké to bylo a vy byste to chtěl zpátky ? :-))

0 0
možnosti
JN

J. Nový

7. 2. 2018 7:17

A tenkrát vám to nevadilo?

"Referendum o přistoupení České republiky k Evropské unii proběhlo 13. a 14. června 2003. Přes 77 % hlasujících (42,69 % ze všech oprávněných voličů) členství podpořilo, ČR tak do EU vstoupila 1. května 2004."

0 0
možnosti
PS

7. 2. 2018 5:26

Proc by Cesi meli mit nejake omezeni referenda? To je mate za blbce, co neumi rozumne uvazovat? Maji snad Svycari nejaka omezeni , neco co se nesmi, co je nevhodne? Zasadni otazky by melo rozhodovat pouze referendum a ne zaprodani politici, kteri cekaji jak se zakousnou do statniho kolace.

0 0
možnosti
MC

M. Chmelíček

7. 2. 2018 7:42

Ano, u nás by referendum bylo velkým rizikem, co stačilo lidem , aby houfně volili Miloše Zemana, by mělo být varováním.

0 0
možnosti
JH

J. Hrzal

7. 2. 2018 0:28

Až někoho napadne prosadit referendum, zda občané požadují, aby pivo a pohonné hmoty byly dotovány a cena u obou zafixována na 2Kč, vsadil bych se, že si to většina odsouhlasí. Že stát zkrachuje je nepodstatný detail, který je pod jejich rozlišovací schopnost. Referendum je nebezpečné, pokud občané nejsou schopni posoudit plně následky svých rozhodnutí, tak jako se to stalo Britům, kteří nyní zírají, komu sedli na lep. Pan Farage a spol. jim roz..... zemi, pak se sám pokálel ze zodpovědnosti, co způsobil a zdrhl.

0 0
možnosti
EE

E. Erat

7. 2. 2018 0:38

Ano, zcela neinformovaní občané nebyli schopni posoudit následky svého rozhodnutí v případě referenda o vstupu do EU. Sedli na lep hezkým poudačkám, a dnes se nestačí divit co jim EU chystá za pochoutky. Ano, i komunisté říkali, že svobodné volby jsou nebezpečné, protože diverzanti všeho druhu chtějí zníčit RVHP, tedy nesmíte těmto protistátním živlův sednou na lep a umožit svobodnou vůli občanů. Tak , tak soudruhu Hrzale.

0 0
možnosti
MV

6. 2. 2018 19:54

Referendum o vystoupení z EU je nesmysl. Je to jako referendum o "vystoupení z Evropy". EU je třeba měnit zevnitř.

Rozhodně ale ANO referendu o NATO. Je to zmanipulovaný, agresivní pakt, který neustále lže a ohrožuje bezpečnost Evropanů. Jeho vrcholné pokrytectví nejlépe dokládá účast Turecka.

0 0
možnosti
JH

J. Hrzal

7. 2. 2018 0:36

To, co píšete o NATO, pane Vaňku, se bude určitě velmi líbit ruské ambasádě, ale jinak je to ošklivá lež. A nemusíte mi vaše tvrzení zdůvodňovat, mě o vaší pravdě nepřesvědčíte.

0 0
možnosti
LM

L. Machota

6. 2. 2018 19:20

Nejlepší argument proti demokracii je pětiminutový rozhovor s průměrným voličem .

W.Churchill

0 0
možnosti
MM

M. Mikulec

6. 2. 2018 19:53

Vy jste si totalitu zasloužil. :-)

0 0
možnosti
RF

6. 2. 2018 19:19

Tomio s Vojtou vám určitě všechno popravdě vysvětlí. Jak se naše na export orientovaná ekonomika vyrovna se ztrátou 80% trhu? No nevyrovná, budto budeme za pristup na evropský trh platit, nebo žrát hlinu.

A nekrmte lidi Švýcarskem, to platí a přejímá unijní legislativu, protože jinak by si nevrzlo.

0 0
možnosti
MM

M. Mikulec

6. 2. 2018 19:27

Další panikář, co má z mainstreamu navrkané fráze. Nejedná se o referendu o vystoupení, ale o setrvání. A věřte mi, že byznys si vždycky cestičky najde, nemějte péči.

0 0
možnosti