Diskuze
Ukažte nám, kde máme měřit, vyzývá lidi policie. Plánuje rozsáhlou kontrolu rychlosti
Děkujeme za pochopení.
M. Binis
Můj osobní názor je : tyto hurá akce to je jen plnění státní, či obecní kasy.Takže na padesátce...naměříme 62 a "uhlíři zaplať"a prokázat, že to má právě vliv na bezpečnost provozu a snížení..atd...ten problém je jinde....za socíku jsme těm s těma trojnožkama v příkopě říkali : partizáni v pangejtu...a jsem osoba...která za xxxlet nezavinila jedinou nehodu !
Uhliri zaplat.... Dost dobry. Kdysi mi v Oteveku u Trhovych Svinu namerili taky 62. Byla to nejaka akce policejnich skolaku. Dali mi pokutu 2000kc. Penize jsem nemel, tak mi dali slozenku. Mimochodem, cele to trvalo vic nez pul hodiny. A za dva dny telefonovali moji mame ( nevim proc jí), ze se spletli a abych to neplatil. Ze pokuta je jen 1000kc. Takove mame policajty.
Většinou se jedná o to,jak vydržet týden s lehkou nohou.Pak bude zase klid.Jeďte po silnici předepsanou ,,90" a uvidíte!Na dálnicích se běžně více stojí,jak jede.Trestat také ty nízké rozestupy mezi kamiony.To je příčina více nehod,jak nedodržení rychlosti,nebo alkohol v krvi.Plánují se stavby nových úseků dálnic,modernizují(?) se ty staré,ale nikde nejsou vyprojektovány nová odpočívadla a odstavné plochy.Odstrašujícím příkladem byl případ,že dálnice vede 50 metrů od autoservisu a ani to nebyl důvod udělat tam nový sjezd a udělat odstavnou plochu.Takže jednou,dvakrát v roce nějaká monstr akce není pro bezpečnost silničního provozu nic moc.
Ty male rozestupy jsou problem. Nejen na dalnicich a nejen u kamionu.......( a ten autoservis myslite v Tabore? To je opravdova neschopnost statnich uredniku.)
I. Vermis
To nemá šanci na úspěch. Lidé chtějí, aby se měřilo v nebezpečných místech, ale plán výběru pokut se splní jen při měření v přehledných úsecích, kde si každý "spíš troufne". Třeba když značka konce obce je 100 m za posledním stavením na přímém úseku.
Pozoruhodné jsou názory o "udavačství" - ti soudruzi asi neví, co to je udavačství! Udávát je možné jen a jen konkretní osoby!
J. Lepka
Již Bible popisuje rozpor mezi slovy a skutky, takže nic nového. Ale třeba tomu někdo uvěří, ostatně o tomto jevu nás pokaždé přesvědčují politici ve volbách, resp. před a po !!!
A nemela by policie taky pokutovat za pomalou jizdu? Napr. u nas V CB a blizkem okoli jsou silnice, kde je sedmdesatka. Ale azdy druhy tu jede 45. Pak vznikaji zacpy a kolony.
A taky bych prosil dopravni policii, at se zameri na viceproudove kruhove objezdy. Tam vznika tolik nebezpecnych situaci nez nejakym prekrocenim rychlosti v lese.
J. Lepka
Na každé sedmdesátce jsou připravené pastičky na řidiče v podobě několika omezení na 50.Ne každý řidič sleduje tachometr zrakem ostřížím, přičemž ovšem nemůže zase sledovat okolní provoz a tím narůstá riziko nehody, takže kdokoliv již protažený potupnou procedurou radši "zklidňuje" po svém. Nakonec v tunelu Blanka, kde je možnost dálkové změny cifry na příkazové značce, to magistrátní umělci už trochu přehnali a musel je usměrnit tv pořad a výmluvy, že to střídavé omezování bylo zapříčiněno situací na povrchu byly po zásluze otaxovány jako lži. Bohužel nemá v v autě kameru a tím ani důkaz, že krátce po odvysílání uváděné kritiky, byly v úseku nad vjezdem od OC Smíchov, směrem k Břevnovu v levém pruhu 50, v pravém kupodivu 70.
Jo a kruháky problém nejsou, mají li dostatečný průměr. Těch je v ČR ovšem zanedbatelné procento. Jiná věc je, když je někdo neumí používat a např. deklarovanou přednost zprava nadřazuje nad značkou s příkazem dát přednost.
V Rakousku takove akce nedelaji. Ale kdyz zpusobis nehodu kvuli vysoke rychlosti nebo alkoholu, tak ti to pripocitaji. A hodně.
Tak si to shrňme. 1. Jízda vyšší než formálně (zákonem) povolenou rychlostí nemá vliv na nehodovost (viz policejní statistiky). 2. Sami policisté přiznávají, že měření rychlosti a pokutování za překročení formálně povolené rychlosti ke zlepšení stavu a bezpečnosti provozu nevede. 3. Jízda nad formálně povolený rychlostní limit není dle zákona automaticky přestupkem, ač se vám policie, úřady i média snaží léta nalhávat opak. 4. Jedná se tedy opět výhradně o (většinou) nezákonný a amorální pokus vybrat od řidičů peníze, které chybí obcím a státu kvůli jejich rozhazování. A ty ovce, které ty zákony a jejich konstatní porušování se strany policie a úřadů neznají, jim to zaplatí.
Naprosto souhlasím a tyto akce "policie" považuji za nejen absurdní ze své podstaty ale nebezpečné. Jako třešnička už je jenom podpora udavačství.
Normální člověk s mozkem už dávno pochopil, že k bezpečnosti na komunikacích vedou úplně jiné cesty a na druhou stranu nelze udělat z lidí nemyslící roboty. Místo do nesmyslné policie (od čeho máme pojišťovny?) s vrcholně výsměšným "pomáhat a chránit", by se mělo investovat do kvality komunikací a jejich přizpůsobení opravdovým možnostem dnešní úrovně techniky, zjednodušení pravidel atd. Také by stálo za to, že člověk je tvor chybující a riskující (tomu žádný sebe-přísnější zákon nezabrání).
J. Neruda
Proč se police nezabývá nebezpečnou jízdou a buzeruje lidi, když překročí rychlost?