Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

VIEWEGH: O reklamačním debi*ovi. Jak má, probůh, člověk zjistit, že přístroj nefunguje, když ho nesmí zapnout?

Přepis zvukové nahrávky závěrečné části rozhovoru prodavače a zákazníka, tajně pořízený v nejmenované prodejně elektrospotřebičů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

28. 5. 2018 13:55

Pane Vieweghu, a nešlo by prosím komunikovat slušně? I nejrezolutnější reklamace se dají verbalizovat slušně, a když nevypěníte, máte větší naději, že se nakonec domluvíte. V tom Vašem příspěvku ale postrádám jednoduchou myšlenku, že se slušností dál dojdeme. Možná dovedete víceméně věrně zachytit rozhovor dvou nekomunikabilních jedinců, ale chtělo by to něco víc než jej odzrcadlit. Zatím to spíš vypadá, že ventilujete své frustrace.

0 0
možnosti

28. 5. 2018 16:59

Paní Valdrová, že Vy jste manželka toho prodavače? Nebo, že by sestra? Nebo dokonce autorka toho reklamačního řádu?

0 0
možnosti

28. 5. 2018 10:43

Datart - ani ne před měsícem: Vybouchla mi mikrovlnka v záruce, lehce jsem setřela, co šlo, z rozprsklého jídla a odvezla k reklamaci. Verdikt - reklamace se zamítá, závada nebyla závada, ale způsobily ji připečené zbytky jídla (tj. toho jídla, které se tam připeklo výbuchem). Současný stav: podána stížnost na vyřízení reklamace zamítnutím.

0 0
možnosti