Diskuze
LUKEŠ: Ať je zas vidět palác Elektrických podniků. Zbourejte tu ostudu
Děkujeme za pochopení.
Baráku El. podniků bych taky přál co nejlepší. Ale to by se tam někdo významný musel nastěhovat, zatím to vypadá, že "významní" staré baráky opouštějí a stěhují se kamsi za město. Viz např. ČSOB, nebo barák ŽIVNOBANKY, a vůbec (barák vedle Jindřišské věže na Senováž. nám.). Babiš měl nějakou představu, že opustí vnitřní město a vybudují si "vládní čtvrť" kdesi za městem. A z těch starých baráků se nadělají muzea či co? Veletržní palác má taky nahnutou budoucnoust. Až tam nebude galerie tak se tam budou prodávat suvenýry? Nebo se z toho udělá bleší trh?
J. Brožek
Hmmm, zjevně čím hůř pro lidi, kteří se potřebují po Praze pohybovat, tím líp pro flákače jako je Lukeš.
Zrušit všechny mimoúrovňové křížení, zlikvidovat všechny podchody, všude narvat semafory a zablokovat co nejvíc dopravu. Tyhle představy těch co nic nedělají a jen se flákají různě po hodpodách jsou fakt o něčem jiném než co potřebují lidi, co jezdí do práce a z práce a celý den makají - ti totiž nechtějí strávit v kolonách další půl hodiny denně.
J. Lepka
Mně se zdá, že jakékoliv úvahy o budoucnosti automobilové dopravy v Praze jsou liché. Buď se Magorstrát postaví k automobilům čelem nebo nastane kolaps. Soudě podle plánovaného mostu přes Vltavu (pro MHD a snad cyklisty) předpokládám druhou variantu, tuplem, když se má opravovat Barrandovský most, přes který byla stažena tranzitní doprava do Blanky. A protože se o obchvatu přes Běchovice a Suchdol stále jen planě klábosí, je představa likvidace severo-jižní spojky mimo diskuzi, stejně jako uvedení křižovatky u Elektropodniků do původního stavu. Jistě, představa je to zajímavá, jen bych se p. Lukeše rád zeptal, kolik v době vzniku té krásné budovy Praha čítala obyvatel a kolik po Praze jezdilo aut ?
A co naopak, dokončit ten kousek od Hlávkova mostu až k mostu Barikádníků. Pak to bude více méně funkční a možná to nebude stát víc, než všelijaká provizoria!
J. Zima 869
To je všechno pěkné a pan Lukeš má v mnohém pravdu, avšak v popisu se soustřeďuje jen na automobilovou dopravu. Vůbec neřeší provoz tramvají na předmostí Hlávkova mostu. Uvedením do původního stavu by tam hromadná doprava ve špičkách pravděpodobně zkolabovala.
V. Getz
Elektrické podniky dle současného stavu spadnou za chíli samy.
A to je ten základní problém El. podniků. Víte o někom, kdo by se tam chtěl nastěhovat? A těch krásných, nevyužitých baráků po Praze jsou mraky. Asi se čeká, až popadají a postavíme si nějakou zběsilou "modernu".
Díky za článek, pane Lukeši, je to jediné možné a výhledově i akceptovatelné řešení. To bludiště je ohavné a vjezd elektrikou ze Strossmajerova náměstí je jako začátek filmového horroru!!
J. Miksik
Zbourat celou magistralu, (vyma nuselskeho mostu) je to nejodpornejsi, doslova, jizva co nam tu v Praze rudoch zanechal.
Vrátil bych Prahu do roku cca 1900 a začal znovu. Bestie tehdy začala triumfovat a dosud jsme se z toho nevymotali.
(Bestia triumphans (lat. obluda vítězí) je manifest z roku 1897, který Vilém Mrštík napsal v rámci odborné i literární polemiky ohledně bourání ...)