Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

LUKEŠ: Ať je zas vidět palác Elektrických podniků. Zbourejte tu ostudu

Předmostí ceněného Hlávkova mostu v pražských Holešovicích je podle posledních zjištění v havarijním stavu a začíná se mluvit o jeho rekonstrukci. Z řady důvodů se ale nabízí i jiné, mnohem elegantnější řešení: demolice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

12. 12. 2018 16:46

Baráku El. podniků bych taky přál co nejlepší. Ale to by se tam někdo významný musel nastěhovat, zatím to vypadá, že "významní" staré baráky opouštějí a stěhují se kamsi za město. Viz např. ČSOB, nebo barák ŽIVNOBANKY, a vůbec (barák vedle Jindřišské věže na Senováž. nám.). Babiš měl nějakou představu, že opustí vnitřní město a vybudují si "vládní čtvrť" kdesi za městem. A z těch starých baráků se nadělají muzea či co? Veletržní palác má taky nahnutou budoucnoust. Až tam nebude galerie tak se tam budou prodávat suvenýry? Nebo se z toho udělá bleší trh?

0 0
možnosti

J. Brožek

12. 12. 2018 12:09

Hmmm, zjevně čím hůř pro lidi, kteří se potřebují po Praze pohybovat, tím líp pro flákače jako je Lukeš.

Zrušit všechny mimoúrovňové křížení, zlikvidovat všechny podchody, všude narvat semafory a zablokovat co nejvíc dopravu. Tyhle představy těch co nic nedělají a jen se flákají různě po hodpodách jsou fakt o něčem jiném než co potřebují lidi, co jezdí do práce a z práce a celý den makají - ti totiž nechtějí strávit v kolonách další půl hodiny denně.

0 0
možnosti

J. Lepka

9. 12. 2018 17:14

Mně se zdá, že jakékoliv úvahy o budoucnosti automobilové dopravy v Praze jsou liché. Buď se Magorstrát postaví k automobilům čelem nebo nastane kolaps. Soudě podle plánovaného mostu přes Vltavu (pro MHD a snad cyklisty) předpokládám druhou variantu, tuplem, když se má opravovat Barrandovský most, přes který byla stažena tranzitní doprava do Blanky. A protože se o obchvatu přes Běchovice a Suchdol stále jen planě klábosí, je představa likvidace severo-jižní spojky mimo diskuzi, stejně jako uvedení křižovatky u Elektropodniků do původního stavu. Jistě, představa je to zajímavá, jen bych se p. Lukeše rád zeptal, kolik v době vzniku té krásné budovy Praha čítala obyvatel a kolik po Praze jezdilo aut ?

0 0
možnosti

9. 12. 2018 12:15

A co naopak, dokončit ten kousek od Hlávkova mostu až k mostu Barikádníků. Pak to bude více méně funkční a možná to nebude stát víc, než všelijaká provizoria!

0 0
možnosti

J. Zima 869

6. 12. 2018 19:56

To je všechno pěkné a pan Lukeš má v mnohém pravdu, avšak v popisu se soustřeďuje jen na automobilovou dopravu. Vůbec neřeší provoz tramvají na předmostí Hlávkova mostu. Uvedením do původního stavu by tam hromadná doprava ve špičkách pravděpodobně zkolabovala.

0 0
možnosti

V. Getz

5. 12. 2018 13:38

Elektrické podniky dle současného stavu spadnou za chíli samy.

0 0
možnosti

12. 12. 2018 16:56

A to je ten základní problém El. podniků. Víte o někom, kdo by se tam chtěl nastěhovat? A těch krásných, nevyužitých baráků po Praze jsou mraky. Asi se čeká, až popadají a postavíme si nějakou zběsilou "modernu".

0 0
možnosti

5. 12. 2018 8:52

Díky za článek, pane Lukeši, je to jediné možné a výhledově i akceptovatelné řešení. To bludiště je ohavné a vjezd elektrikou ze Strossmajerova náměstí je jako začátek filmového horroru!!

0 0
možnosti

J. Miksik

5. 12. 2018 8:37

Zbourat celou magistralu, (vyma nuselskeho mostu) je to nejodpornejsi, doslova, jizva co nam tu v Praze rudoch zanechal.

0 0
možnosti

12. 12. 2018 17:00

Vrátil bych Prahu do roku cca 1900 a začal znovu. Bestie tehdy začala triumfovat a dosud jsme se z toho nevymotali.

(Bestia triumphans (lat. obluda vítězí) je manifest z roku 1897, který Vilém Mrštík napsal v rámci odborné i literární polemiky ohledně bourání ...)

0 0
možnosti