Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

ŠITNER: Pro vaši bezpečnost nepřistanete. Bylo kroužení boeingů nad mořem dobrý nápad?

Co je nejlepší udělat, když jsou ve vzduchu letadla, která mohou mít výrobní chybu? Evropa se v úterý rozhodla, že nejlepší pro pasažéry v letadlech je, když letadlu zakáží přistát. Někteří piloti se otáčeli v půlce cesty a vraceli se tam, odkud vyletěli. Zlepšila se tím bezpečnost?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

14. 3. 2019 18:15

EU se snaží pomoci Airbusu, ten při vyšších prodejích dosahuje nižšího obratu i zisku. Od roku 2012 Boeing utržil celkem téměř 450 miliard dolarů (zhruba 9,8 bilionu korun) a vydělal 24 miliard dolarů (zhruba 525,5 miliardy korun).

Airbus naproti tomu od roku 2012 utržil 305,8 miliardy eur (zhruba 8,14 bilionu korun) a vykázal čistý zisk 8,7 miliardy eur (zhruba 233,2 miliardy korun). O tom to celé je.

0 0
možnosti

14. 3. 2019 9:15

Letadla krouží pro tzv.,,vylétání paliva",když se neví,jestli náhodou nehavarují.Nad mořem zahynou jen lidé v nich.Padne-li takové letadlo do města,mohou být zabiti i další lidé.Prostě blbý nadpis článku.

0 0
možnosti

14. 3. 2019 18:05

A vy jste si výlétal mozek. Ta letadla se musela vrátit a určitě nepřistávala do moře.

0 0
možnosti

13. 3. 2019 15:11

No predevsim majitel letadla by nemel povolit odlet pokud nevi kde letadlo muze pristat.

Odletet bez vedomi kde se muze pristat je zcela sproste vydirani a zodpovedny clovek ktery dovolil odlet by mel byt zavren az zcerna.

0 0
možnosti

13. 3. 2019 14:25

Logickým počinem je v daném případě navést letadlo na přistání na nejbližším vhodném letišti. Ale nechtějte po nějakém ouřadovi logiku, má to jistě jako pašalík za politické zásluhy. Zajímavé by bylo zveřejnit, kdo vlastně to pitomé rozhodnutí vydal a proč se jím všichni stupidně řídili.

0 0
možnosti

13. 3. 2019 15:27

Mate pravdu logickym resenim je povolit pristani a dat pilota do basy.

Urednici v Bruselu nepredpokladali ze se najdou pitomci kteri odleti v letadle ktere nevi kde ma pristat.No holt naprosto podcenili blbost majitele a pilota letadla.

Toto samozrejme paradne sedi s modelem - pitomec v Bruselu, strasne chytry Cech vsude na svete.

Tento model se bajecne povedl napriklad v Anglii kde uspesne nadavali Bruselu za narizeni o sekackach na travu. Nikomu v Anglii samozrejme nevadilo ze to byl napad anglickych uredniku.

0 0
možnosti

13. 3. 2019 14:14

Pane Kamberský, máte pravdu ale čekat od úředníka logiku je marnost.

0 0
možnosti

P. Dostál

13. 3. 2019 12:58

Očekával bych, že již touto dobou si úředníci zodpovědní za tento přístup sypou popel na hlavu. Pokud tak nečiní, pravděpodobně to po nich nikdo z novinářů nechce. Co Lidové noviny? Ptaly se už Řízení letového provozu? Případně pokud veškerá zodpovědnost jde do Bruselu, ptaly se EASA? A opravdu přistávání v Čechách řídí EASA? Jak to, že ve Francii a Německu ne? To jsou otázky, které mne tak narychlo napadají. Uvidím odpovědi alespoň v zítřejších Lidovkách, když už si platím předplatné?

0 0
možnosti