Sobota 17. dubna 2021svátek má Rudolf 1 °C déšť se sněhem Předplatné LN

Diskuse k článku

V roce 1968 to nebyla okupace, občané umírali při nehodách, řekl komunista Grospič. Lidé mu posílají jména obětí

Sociální sítí Twitter se šíří další hromadná odezva na jednání tuzemského politika. Několik desítek lidí zasílá komunistickému poslanci Stanislavu Grospičovi seznam obětí sovětské okupace z roku 1968. Jde o reakci na jeho slova o tom, že invaze vojsk Varšavské smlouvy nebyla okupací a tehdejší mrtví zahynuli zejména při dopravních nehodách. Zákonodárce takto komentoval zařazení 21. srpna na seznam významných dnů, což ve čtvrtek schválila sněmovna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Rojšl 30.10.2019 12:12

„Žalobce znovu otevřel případ smrti Jana Masaryka...“ Tak jsem přemýšlel a přemýšlel - já totiž furt myslím, podobně jako soudruh grospíč, že to byla hlavně a převážně automobilová nehoda ...

J. Dresler 27.10.2019 23:45

A v Babiškách se o komunistech smí psát negativně?

T. Vidím 27.10.2019 21:33

Komunista Grospič je pouze velká, bolševická pí..

velká, bolševická pí..

P. Flener 26.10.2019 11:04

Už když někdo vůbec s komunisty polemizuje, tak je vůl. To co tady předvedli od r.48 si zaslouží je vůbec nepovažovat za lidi a všestranně je ignorovat.

J. Škodák 26.10.2019 15:05

Kdo jsou potom ti, kteří s komunisty spolupracují a dokonce jich podporují jako Babiš?

T. Vidím 27.10.2019 21:39

R^ dobrá otázka

A. Novák 27.10.2019 16:20

Vzhledem k tomu, že je to legální demokratická strana, jedná se s KSČM jako se všemi ostatními.

J. Škodák 28.10.2019 6:24

Ta strana je sice legální, ale demokratická rozhodně není! Nezřekla se totiž třídní nenávisti a třídního boje!!

J. Cettl 26.10.2019 7:59

Pro me oje opravdu nrpochopitelne, ze komunisti nejsou potrestani a jejich strana neni zakazana. Demokracie je dobra, ale ma mit svoji hrdost a vedet kde jsou hranice.

V. Holy 26.10.2019 1:43

To je jediná věc, která mi po roce 1989 vadila.

Ne, jen vadila, heslo "Nejsme jako oni" a generální pardon komunistům bylo to nejhorší, co se mohlo stát, pro budoucí vývoj republiky.

Tyhle komunistické zrůdy měly být souzeny,stejně, jako zrůdy z NSDAP po 2. sv. válce.

J. Škodák 26.10.2019 9:12

ANO, souhlasím s Vámi, ale proč Češi po tom všem volí Babiše a Zemana, když ví že Babiš se Zemanem komunisty podporuje! Babiš udělal z KSČM v podstatě druhou nejvlivnější stranu, která ve volbách získala necelých 6%. Nadto patří Babiš mezi nejoblíbenější české politiky. I v tomto případě platí slova Bible, že Bůh trestá od pokolení do pokolení nespravedlnost do nebe volající, která nebyla potrestaná!!

A. Novák 26.10.2019 9:44

Druhá nejvlivnější je ČSSD. Ve vládě. Zatím.

J. Škodák 26.10.2019 10:10

Nováku, podle koaliční vlády by to tak mělo být, ale v praxi je to pokud jen trochu sledujete situaci tak, jak jsem napsal já! A protože nejste slepý a ani hluchý, tak ten problém bude asi ve Vaší hlavičce!!

A. Novák 27.10.2019 16:21

Nechte si svůj názor, já si nechám svůj.

J. Škodák 28.10.2019 8:46

Názor si utváříme na základě skutečností! Pokud tu skutečnost nevidíte a ve Vašem případě je jasné, že ji nechcete vidět!! Jak si potom můžete vytvořit svůj správný názor?

P. Vacek 26.10.2019 1:00

Komunistická pakáž, podporující agenta STB Babiše a ruského švába Zemana to je dáreček k třicátému výročí listopadu. Komunisti a fašisti jsou odpad!!!!!!

A. Novák 26.10.2019 9:46

Dáváte si k výročí listopadu dárečky? A k výročí srpna taky?

J. Škodák 26.10.2019 10:21

Vyjádřil jste to poněkud expresivně, ale ten „odpad" si zvolila většina českého národa! Je to úpadek národa a otázka jen zní, jak ten úpadek zastavit? Pokud se to nepodaří, tak to bude propadák!!

A. Novák 26.10.2019 11:32

Co si počkejte, až bude dalším presidentem Jaromír Soukup?

P. Vacek 27.10.2019 23:15

Trošku nesrozumitelný názor,že. Ultrablb Jaromír Soukup, ten už je přece premiér a to mu stačí.;-D

L. Andres 25.10.2019 22:19

Obsazení ČSSR armádami Varšavské smlouvy nemohlo být z definice okupací. ČSSR byla členem vojenského uskupení, které vzniklo jako reakce na vznik NATO, po 2. světové válce. Že to soudruzi (tehda hlavně z NDR) dělali blbě, to je jiná věc. Báli se, že se to přenese k nim. Byla to vojenská akce, při které padlo několik desítek civilistů. Protože armáda ČSSR nemohla sama se postavit proti sobě, jako členu Varšavské smlouvy. Ano, jinou otázkou je, že se mohla armáda ČSSR postavit proti armádám Varšavské smlouvy, ale jedině s pomocí armád NATO, pak především US Army. ČSSR by pak přestala budovat "socialismus" a začala budovat kapitalismus...To ale prezident USA Johnson, jasně a tvrdě odmítl. Tím také celé NATO. Byla by to patrně 3. světová válka! Výsledek známé. Všechny kecy polovzdělaných současných tzv. komunistů jsou plácáním do vody, jakož i celá neodborná diskuse pod článkem...;-O

J. Paleček 26.10.2019 1:32

R^

V. Cibulka 26.10.2019 11:32

:-) Neznáte ani význam slova okupace a chcete tady zavádět odbornou diskusi? To snad ne.

Z. Barth 26.10.2019 16:00

Proboha, co je tohle za absolutní blábol?! Buď jste tu dobu nezažil (nejspíš), Nebo jste zanedbával školu (pravděpodobně) nebo Vaši učitelé byli kovaní komouši, kteří pro záchranu existence v XII 1989 rozžvýkali str.knížku! Takovým komanči za okupace říkali "oportunisté"! Doučte se dějiny. I když vím, je zo marné, je to marné, je to marné......8-o

P. Haraším 25.10.2019 22:02

česko by mělo dát rusko k soudu za okupaci v roku 1968 a vymáhat po něm patřičné reparace.

A. Novák 25.10.2019 19:35

Článek je hlavně reklamou na Jie... možná bude hvězdou na Letné.

J. Cesek 25.10.2019 19:17

To rudy prase patri na sibenici ne do parlamentu!!!!

M. Panter 25.10.2019 19:00

No když člověk srovná ty dvě okupace , německou a sovětskou, tak to sorry jako, ale moc se to srovnávat nedá...O to hloupější je , že ta neskonale horší okupace nám už nestojí ani za pořádné připomenutí , natož pak za významy den v kalendáři...

V. Sellner 25.10.2019 19:11

Nedívejte se na Barandov, na jiných TV i tisku byly desítky připomínek. Jen diskuse k nim nemohla být takhle výživná protože si v Německu ani u nás žádný nácek nepochvaloval.

Ostatně, co říkáte tomuto citátu?„My, čeští komunisté, prohlašujeme, že budeme hájit a prosazovat právo na sebeurčení až do odtržení od českého imperializmu pro utlačované části německého národa až k posledním důsledkům. Dále prohlašujeme, že stejnou rozhodností budeme chránit a prosazovat, aby se všechny části německého národa sjednotily v jednom státě,“

Tolik taky komouš a přední ideolog KSČ Václav Kopecký na 6. sjezdu strany v roce 1931. Pořád jedna a ta samá sebranka.:-P

M. Panter 25.10.2019 19:17

Pane , nevím sice na co reagujete , ale já pouze srovnal dvě vojenské invaze....


Bláznivý voyeur Tichý. Žil jako bezdomovec, dnes jeho fotky stojí statisíce

Miroslav Tichý žil na okraji společnosti v chudobě. Teď jeho fotky stojí... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium V jeho domě se fotky válely po zemi, padal na ně prach i bláto z bot. Na téměř každé z nich byla skvrna od kávy nebo...

Za fotky nehody Philipa nabízeli obří sumu. Neprodal jsem, říká exšéf Kladrub

Princ Philip jako vozataj čtyřspřeží. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Když v roce 1996 přijela do Čech britská královna Alžběta II., snad nikdo nemohl velkému milovníkovi koní a jejich...

Svačiny jsou zbytečné. Stačí jíst dvakrát denně, vysvětluje profesor Anděl

Michal Anděl vedoucí Centra pro výzkum výživy, metabolismu a diabetu 3.... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Nadváhu má v Česku až 44 procent mužů a 31 procent žen. A obezitu dalších 20 procent mužů a 18 procent žen. Statisíce z...