Arbomedia přišla o Jetix

MÉDIA

PRAHA Mediální zastupitelství Arbomedia, které mimo jiné prodává reklamní čas České televize a Českého rozhlasu, ztratilo zastupování dětského televizního kanálu Jetix. Reklamní čas Jetixu prodává nyní v Česku a na Slovensku exkluzivně nové mediální zastupitelství Media One. Jeho výkonným ředitelem je Štěpán Wolde, který až do loňského podzimu působil řadu let jako marketingový ředitel právě společnosti Arbomedia. „Je to spíš náhoda než úmysl. Arbomedia a Jetix se nedohodly na další spolupráci dávno předtím, než jsem nastoupil do Media One,“ uvedl pro LN Wolde, podle nějž chce jeho nová firma hledat v médiích nové nestandardní či specializované formáty, jako je třeba právě dětská televize. „Zajímají nás i filmové koprodukce z obchodního pohledu a speciality, které, pokud fungují, tak se nacházejí v určité šedé zóně. Chtěli bychom je v rámci platných zákonů standardizovat a zjistit, zda je pro ně prostor či není,“ dodal. Jetix je strategickou součástí Walt Disney Corporation a cílí na děti od čtyř do šestnácti let. V Česku a na Slovensku jej podle jeho tiskové zprávy sleduje přes 810 000 domácností.

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.