Největší plány má radnice Prahy 2. Podle zástupce starostky Jiřího Palusky uvažuje o stavbě podzemních garáží na Tylově a Jiráskově náměstí, náměstí I. P. Pavlova, náměstí Míru a Karlově náměstí u nemocnice, v Riegrových sadech, u obchodního soudu ve Slezské, ve Svatoplukově, Pod Slovany, na křižovatce Záhřebské s Americkou a Korunní s Šumavskou. To by podle Palusky přineslo 1200 až 1540 nových parkovacích míst.
Do dvou let by měly být hotové garáže pro čtyři sta padesát vozidel pod náměstím Jiřího z Poděbrad na Žižkově. V Praze 3 se však situace zlepšila díky zavedení zón placeného stání. „Nicméně v západní části především v hraničních oblastech s Prahou 2 jsou parkovací místa opět přeplněna,“ řekl tiskový mluvčí Prahy 3 Jan Sotona. Jedno parkovací místo podle něj totiž vyjde asi na milion korun. Zatím desítky milionů městská část vydala na studie a průzkumy. „Praha 3 se na stavbu garáží připravuje, protože je nám jasné, že v historické zástavbě jiné řešení neexistuje,“vysvětlil Sotona. „Jsme první městská část, která podzemní garáže ve svém centru postavila a provozuje je,“ řekl radní Prahy 6 Jan Zábrana. Stavbu osmdesátimilionových podzemních garáží se 100 místy si městská část platila sama, fungují od loňska. V plánu jsou také garáže na Dejvické a na náměstí Interbrigády. „Rádi bychom začali snižovat deficit, který máme,“ doplnil Zábrana. Jinak než prostřednictvím soukromého investora to ale prý moc jít nemůže.
Jen na Smíchově podle tiskového mluvčího Prahy 5 Radovana Myslíka chybí 500 parkovacích míst. Proto radnice v současnosti připravuje projekt parkovací plochy v areálu Českých drah jižně od autobusového nádraží Na Knížecí; v úvahu přichází také prostor mezi ulicemi Ostrovského a Za Ženskými domovy.