Úterý 23. dubna 2024, svátek má Vojtěch
130 let

Lidovky.cz

AWD přijme stovky poradců

Česko

PRAHA O peníze bohatých Čechů je stále větší zájem. Brousí si na ně zuby i firma AWD, která se zabývá privátním finančním poradenstvím. K získání a obsluze movitých klientů bude potřebovat nové zaměstnance. Do roku 2015 tak plánuje rozšířit svůj tým o zhruba 350 poradců.

AWDchce na českém trhu obsluhovat zhruba 200 tisíc klientů. „Poradce může svým klientům poskytovat bezchybný servis, pokud počet jeho klientů příliš nepřekročí 250,“ říká Martin Valach, obchodní ředitel AWD. Z toho vyplývá, že firma bude potřebovat přibližně 750 poradců. V současné době její služby nabízí 400 pracovníků.

Nabírání nových obchodníků je součástí strategické vize, kterou si firmaAWDvypracovala na následujících pět let. Každý rok hodlá nabírat okolo 70 nových pracovníků a ty rozdělit do svých 19 poboček. Valach si od rozmělnění náboru slibuje vyšší kvalitu nabíraných prodejců. „Díky našemu stále rostoucímu renomé vyhledávaného zaměstnavatele nemáme problémy s nízkým zájmem o práci vAWDa koncentrujeme se především na správný výběr,“ popisuje obchodní ředitel.

V inzerátu na vlastních webových stránkách firmy nabízí AWD svým poradcům plat v rozmezí 60 až 80 tisíc korun měsíčně.

S novými zaměstnanci by se v AWD chtěli věnovat zejména dlouhodobému finančnímu poradenství pro bohaté Čechy.

„Naše služba spočívá především v komplexní privátní finanční analýze, která je pak podkladem k vytvoření dlouhodobé privátní finanční strategie klienta. Na základě té jsou pak z celého finančního trhu vybírány vhodné finanční produkty pro její naplnění s cílem maximalizovat přínos pro klienta při současné minimalizaci nákladů,“ říká Valach.

Finanční produkty speciálně pro bohaté Čechy připravuje i většina velkých českých bankovních domů. To je ale podle Valacha pro AWD „naprosto druhořadé“. Na tento bankovní trend prý AWD nenavazuje. „Proč banky prozřely až nyní, je myslím dáno tím, že zjistily, že na většinové klientele už nemají jak dále profitovat. Ovšem musí také počítat s tím, že v případě našich klientů budou mít problém se snadným uplatněním pro banku ziskovějších produktů, což se u většinové klientely bankám dlouhodobě daří velmi úspěšně,“ dodává Valach.

Autor: