Výrobce mobilních telefonů Motorola mu platí miliony dolarů a spolupráci si pochvaluje. Na konferenci Soccerex football v Johannesburgu o tom hovořil marketingový ředitel firmy Jeremy Dale. Beckhamova marketingová hodnota je vysoká. Například při uvedení telefonu Rarz 2 v Pekingu přitáhl k firmě zájem médií v odhadované hodnotě 10 milionů dolarů.
Investice do Beckhama se proto firmám vyplatí. Podle časopisu Forbes mu sponzoři zaplatí 50 milionů dolarů ročně (asi 992 milionů korun), což je jen o pět milionů méně než plat v LA Galaxy, kde v současnosti působí.
Podle Dalových slov Beckham zvedl povědomí o značce v zemích, kde jinak Motorola měla velmi malý tržní podíl, jako například v Číně nebo Japonsku.
Tříletá smlouva s anglickou fotbalovou hvězdou je podepsána do května příštího roku.
Největší úspěch s jeho tváří zaznamenala značka Motorola na trzích východní Asie, Afriky a na Středním východě. V Japonsku kampaň na telefon Razr zvedla prodeje neuvěřitelným způsobem. „Z téměř nulového tržního podílu byl během týdne Razr nejprodávanějším mobilem,“ řekl Dale.
Motorola plánuje zvýšit prodeje také v Evropě, Beckham totiž od ledna na dva měsíce hostuje v AC Milan, během přestávky americké ligy.