Model 135i Coupé samozřejmě není jedinou nabízenou verzí. Kromě ní jsou k dispozici také turbodiesely 120d a 123d (druhý s unikátním stupňovitým přeplňováním a výkonem 204 koní). Zajímavou verzí je také atmosférický řadový šestiválec 3,0 l v modelu 125i Coupé.
Na mezinárodní prezentaci, která se uskutečnila na švédském ostrově Gotland na závodním okruhu i běžných silnicích v jeho okolí, jsme měli k dispozici pouze nejsilnější modely 135i Coupé vybavené manuální šestistupňovou převodovkou. Karoserie kupé dodala řadě 1 lepší vyváženost a z toho vyplývající citlivější ovladatelnost. 306 koní výkonu a zejména točivý moment 400 Nm dosahovaný v rozmezí 1300 až 5000 otáček za minutu, jsou hodnoty, které dokážou s tak malým vozem, jakým nové kupé je, pořádně zahýbat (zrychlení z 0 na 100 km/h absolvuje za 5,3 s). Zdá se, že ani není potřeba často řadit, protože motor má na mokrém povrchu sílu k protočení kol na třetí i čtvrtý rychlostní stupeň.
BMW tento model sice naladilo sportovně, nicméně není to nijak nepříjemně tvrdý vůz. Bez problémů s ním lze jezdit i na dlouhé vzdálenosti či po městě. Za jeho volantem si ale nejvíce užijete vyjížďky po otevřených silnicích. Díky citlivosti vždy přesně odhadnete trakci předních i zadních kol a s hmotností vozu si můžete v zatáčkách velmi snadno pohrávat.
Kupé s délkou 4,36 metru je v současnosti nejmenším plnohodnotným vozem svého druhu na trhu. Nabízí prostor pro čtyři cestující a zavazadla (370 l). Jedná se o vůz, který bude jistě vyhovovat zájemcům o auto schopné dosyta uspokojit řidičské vášně, a přitom nabídnout i výjimečný styl a charakter.