Pátek 13. prosince 2019svátek má Lucie 2 °C déšť se sněhem Předplatné LN

Diskuse k článku

Byl to psychopat, řekly děti o svém otci, který jim v Rychnově zastřelil maminku

Vražda ženy v restauraci U Zvonu v Rychnově nad Kněžnou místními obyvateli otřásla. Miloslav D. ve čtvrtek chladnokrevně střelil svou manželku do hlavy a pak přišel za obsluhou se slovy: „Zabil jsem svou ženu, zavolejte policii.“ Mnozí z lidí, kteří vraha znali, uvedli, že muselo jít o zkrat. Nyní však přišly s vyjádřením i děti, jimž Miloslav D. zavraždil maminku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Neveselý 14.7.2019 16:19

Byl to psychopat. A teď už není?

M. Bilkova 14.7.2019 15:33

Je to hrozné v této zemi.Když vás někdo zlmlátí až teče krev,tak to je zločin.Když vás někdo psychicky týrá,tak to není vidět a nikdo vám nepomůže.Nejhorší je,že ten člověk ma pověst úžasného a milujícího manžela,nejlépe ve vysokém postavení,tak máte šanci buď utéct,nebo se zabít.Ale co s dětmi? O tom se mlčí.

R. Novotný 14.7.2019 14:12

Jestliže ty děti opravdu miluje a zastřelil jim matku, tak by další projev jeho lásky taky nemusely přežít.

K. Lito 15.7.2019 0:24

V děcáku jim napraví hlavu.

P. Veselý 14.7.2019 13:34

Je to tragedie, čin šílený, zavrženíhodný, neodpustitelný. Jen nikdo neví, jak to bylo. Jedna strana to bude jistě vidět diametrálně jinak, než druhá. Nějaký "důvod" měl, rád bych ho znal.

F. Houžňák 14.7.2019 14:32

Důvod bude jednoduchý. Nedokázal se smířit s myšlenkou, že někdo odmítá ho slepě ve všem poslouchat, jeho, toho nejdůležitějšího člověka na světě. Něco jako přívrženci náboženství míru.

P. Veselý 14.7.2019 14:44

prosím a ted šísla která vyjdou ve sportce. nenechte kristalovou kouli zahálet

J. Vyrobík 14.7.2019 14:46

Byl,nebo jste ženatý? Asi ne...

O. Dei 14.7.2019 14:56

aha, měl důvod zabít člověka zbraní, kterou si přinesl do restaurace a vy žádáte názor na celou situaci. Vy jste fakt postiženej.

P. Veselý 14.7.2019 18:57

Jen ukazuješ svou prostost.

O. Dei 14.7.2019 12:13

Za poslední dobu další z tragický osudů zpáchaný podobně, střelnou zbraní. Střelné zbraně do bezpečné společnosti mezi veřejnost nepatří, ať si SPD a Svobodní říkají co chtějí. Tohle je pak jejich jediné užití. Sportovci, myslivci, tam samozřejmě. Vyšinutí novináři, bláznivý důchodci v nemocnicích a další jiní lide, se kterými by si jinak personál zvládl poradit nemaji podobné věci vůbec držet, stejně jako malým dětem sirky do rukou nepatří.

J. Krajíček 14.7.2019 12:35

Dělal jsi někdy ZP? Kdyby ano, nepsal bys zde takové nesmysly!! Daleko hroznější zbraní, než jsou ty palné je automobil. A věř, ze mám spoustu zkušenosti z oběmi!!

O. Dei 14.7.2019 14:59

S tím, že automobil je nebezpečnou zbraní souhlasím. Dokonce bych byl rád, kdyby se odpovědnost a oprávnění na tyto dvě zbraně propojili.

F. Brabec 14.7.2019 16:33

Ony do jisté míry propojené jsou.

O. Dei 14.7.2019 18:37

Ano, to je pravda, ale já tím myslel samozřejmě užší propojení, kdy určité chování by mělo být signálem, že takovému člověku nepatří zbraň ani řízení do ruky. Např. ztráta kontroly nad vlastním chováním, která dnes může být kvalifikována třeba max. jako přestupek z právního hlediska, ale v psychologické oblasti svědčí o nezpůsobilosti daného člověka zacházet v krizové situaci se zbraní.

F. Brabec 14.7.2019 19:49

To dnes platí. Vy o té problematice moc nevíte, že?

P. Veselý 15.7.2019 7:04

Evidentně jen ví, že "zbraně jsou špatné"... To většině těchto chytrolínů stačí.

F. Brabec 14.7.2019 13:19

Jediné využití? A co třeba obrana v případě napadení? V tomto případě by ten chlap svoji manželku sejmul čímkoliv jiným. Kdyby neměl palnou zbraň, tak by do ní zapíchl kudlu, no.

O. Dei 14.7.2019 13:33

Chtěl bych vidět jak jí nožem bodne přes stůl do hlavy. Jistě jste také v mém komentáři neprošvihl "v bezpečné zemi". V bezpečné zemi opravdu střelnou zbraň na sebeobranu nepotřebujete. V zemi kde veřejnost drži běžně střelné zbraně je to pak diskuzi ;-)

R. Novotný 14.7.2019 13:37

Bezpečná země neexistuje.

P. Veselý 14.7.2019 13:39

Ty volíš piráty a kouříš travku a rozdáváš kopretiny. Vsadím boty podle těch řečí o bezpečné zemi. A jaké to je? Podle čeho se pozná?

F. Brabec 14.7.2019 14:24

Vy si myslíte, že zbraň nepotřebujete, tak si ji nekupujte. A nekecejte do toho prosím ostatním. Děkuji

O. Dei 14.7.2019 14:48

Nemáte zač, naštěstí díky demokracii mohu i já ovlivňovat to, kdo má být v této zemi vyzbrojený a kdo ne ;-) A afektovaným lidem, kteří neumí řešit krizové situace v klidu, dle mého svobodného a oprávněného názoru, zbraně do ruky nepatří, protože pak to prokatatelně vede přesně k těmto situacím. Paní mohla být pobodaná, takle je zastřelená. Zkuste se jí zeptat na názor, jestli by měl její manžel mít střelnou zbraň - na obranu. Ou, vlastně i kdyby mohla, nemá mu do toho co kecat. Také děkuji, hezký den.

F. Brabec 14.7.2019 16:35

Jistě, ovlivňujte. Já současný stav považuji za uspokojivý a doufám, že to tak zůstane i na vzdory jedincům, jako jste vy a navzdory snahám dobrotrusů z Brusele.

O. Dei 14.7.2019 18:44

Počkejte, to jste mi nepochopil. Já současný stav považuji také za uspokojivý, protože zde existuje zatím funkční pasivní bariéra, která spoustu lidí, kterém zbraně do rukou nepatří, odradí. Bohužel jsme poslední dobou svědky toho co se stane, když je tato bariéra narušena a jedinci, kteří nejsou úplně psychicky vpořádku si začnou pořizovat zbraně "na svojí obranu", protože jim to jiná skupina doporučí. Pak z podobného přístupu vznikají přesně takovéto situace, kdy prostě vyšinutý psychopat notně nachází použítití pro zbraň. Naopak já bych byl proto, aby lidé, kteří jsou rozumní, mohli zbraň vlastnit. Bohužel ve společnosti je to tak, že nám rozumným některé věci holt kazí ti neukáznění jedinci. Skvělá show na tohle téma je od Jim Jefferies - Gun Control. Proto říkám, že třeba pro sport/myslivost mi přijde vpořádku zbraň vlastnit, protože mimo to, že je to kontrolované zákonem to kontroluje i nějaký spolek, který má nějaké stanovy a jehož členové dokáží i kontrolovat ostatní členy.

O. Dei 14.7.2019 18:48

Když máš ale támhle Frantu Opršálka, který má ZP, žena se s ním rozešla, děti ho opustili, on se zadlužil, žije z ruky do pusy v oblasti, kde mu každý den nadává jiná sociální skupina a třeba se dlouhodobě cítí pod tlakem, snadno se stane, že jeho jediným řešením je právě pak střelná zbraň, kterou v "lepším" případě bude řešit situaci na sobě, v horším na druhých. A pokud se podíváš na kriminální statistiky, většinou jsou to právě lidi, co se ocitnou v těžké životní situaci a tohle je pro ně pak příliš snadné řešení.

P. Veselý 14.7.2019 13:35

Ty jsi ale hlavička viď... Ve Francii se teď vraždí noži, protože lidi nemají jak se bránit. Ale to ti asi nevadí.

O. Dei 14.7.2019 14:49

Nevadí... V Itálii padají kroupy jako tenisáky, to ti asi nevadí. Neotravuj mě

whataboutismem a nauč se číst, znovu to opakovat nebudu.

J. Kulhánek 14.7.2019 13:54

Jste důkazem, že vyšinutí lidé neschopní ovládat své emoce by mimo jiné měli být zbavení práva přispívat do veřejných diskusí. A ten psychopat měl o zbraň přijít dávno, když se řešilo jeho domácí násilí/stalking. Vždyť ke ztrátě "spolehlivosti" držitele ZP stačí mnohem banálnější přestupky. O nedbalosti na straně PČR svědčí to, že poskytla informaci dětem, ale neprovedla aktivní kroky (nebo o nich aspoň nikde není zmínka, pokud bych jim měl křivdit).

O. Dei 14.7.2019 14:54

Souhlasím, ale když už nemají přispívat do diskuzí, neměli by mít ani ty zbraně. Stejně tak souhlasím, že by neměl mít zbraň z důvodů, které jste zmínil. Mimochodem ti, co zde zmiňuji onu sebeobranu, budu rád když sem vložíte statustiku kdy byla legálně držená zbraň použita v sebeobraně a kolikrát k trestnému činu. Tato jednoduchá statistika si myslím vypovídá o všem.


Premium

Zoufale jsme se snažili postřeleného muže zachránit, líčí lékař z Ostravy

Hrudní chirurg Marcel Mitták | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Hrudní chirurg Marcel Mitták z Fakultní nemocnice Ostrava se snažil s týmem zdravotníků zachránit jednoho z těžce...

Premium

Na Gottově pohřbu jsem se bál, že spáchám atentát na Zemana, říká Strach

Jiří Strach | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Každý se ho ptá na Anděla Páně 3. Jiří Strach ale trpělivě vysvětluje, že to nezáleží jen na něm. „Rozhodujeme o tom...

Premium

Zalepili matce prsa, aby nemohla kojit. Při příbězích z Osvětimi pláče i průvodce

Průvodce Lukáš Lev | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Lukáš Lev provází v koncentračních táborech a popisuje nacistická zvěrstva. Jeho babička si však stála za tím, že za...