Také další změny obchvatu ŘSD povolilo až po ukončení soutěží na dodávku staveb.
Úpravami se podle České televize, která zprávu zveřejnila, bude zabývat antimonopolní úřad.
Křižovatku přes strakonickou výpadovku začala stavební firma budovat kvůli úsporám ve zjednodušené podobě. Cílem bylo podle předsedy představenstva společnosti Strabag Jiřího Svobody postavit lepší a bezpečnější křižovatku.
"Je to v důsledku toho, že tyto změny navrhl až zhotovitel vybraný na základě tendru," řekl k tomu ČT mluvčí ŘSD Jan Hoření. Magistrát zahájil kroky k odstranění stavby, státního investora ale trestat nechce.
"V současné době se jedná o tom, aby to stavební povolení dodatečně mohlo být zpracováno tak, aby stavba mohla pokračovat," uvedl pro televizi mluvčí magistrátu Jiří Wolf.
Proti původnímu schválenému plánu si na jihu metropole podobu nezachová ani most přes Vltavu. Dálniční ředitelství slibovalo i lávku pro cyklisty a chodce, ale později ji odmítlo financovat s tím, že buduje pouze silnice, uvedla ČT. Peníze na lávku tak bude muset najít magistrát.
ŘSD změnilo i projekt tunelů, jeden z tubusů má být širší o tři čtvrtě metru. "Je to z důvodu souladu s novými normami pro tunely, a dále kvůli podmínkám hasičů," napsal televizi v e-mailu Hoření. Experti však podle ČT změny odmítají jako nesmyslné.
Úpravami se podle České televize, která zprávu zveřejnila, bude zabývat antimonopolní úřad.
Křižovatku přes strakonickou výpadovku začala stavební firma budovat kvůli úsporám ve zjednodušené podobě. Cílem bylo podle předsedy představenstva společnosti Strabag Jiřího Svobody postavit lepší a bezpečnější křižovatku.
"Je to v důsledku toho, že tyto změny navrhl až zhotovitel vybraný na základě tendru," řekl k tomu ČT mluvčí ŘSD Jan Hoření. Magistrát zahájil kroky k odstranění stavby, státního investora ale trestat nechce.
"V současné době se jedná o tom, aby to stavební povolení dodatečně mohlo být zpracováno tak, aby stavba mohla pokračovat," uvedl pro televizi mluvčí magistrátu Jiří Wolf.
Proti původnímu schválenému plánu si na jihu metropole podobu nezachová ani most přes Vltavu. Dálniční ředitelství slibovalo i lávku pro cyklisty a chodce, ale později ji odmítlo financovat s tím, že buduje pouze silnice, uvedla ČT. Peníze na lávku tak bude muset najít magistrát.
ŘSD změnilo i projekt tunelů, jeden z tubusů má být širší o tři čtvrtě metru. "Je to z důvodu souladu s novými normami pro tunely, a dále kvůli podmínkám hasičů," napsal televizi v e-mailu Hoření. Experti však podle ČT změny odmítají jako nesmyslné.